Tjenestedesign og bistand med utvikling av modeller innenfor to 3-årige utviklingsprogram i kommunal omsorgssektor i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Tjenestedesign og bistand med utvikling av modeller innenfor to 3-årige utviklingsprogram i kommunal omsorgssektor
Helsedirektoratet har ansvar for gjennomføring av oppdrag knyttet til to 3-årige utviklingsprogram, henholdsvis Nevroplan 2015 og det 3-årige utviklingsprogrammet for forebyggende hjemmebesøk til eldre. Helsedirektoratet ønsker avtale med en leverandør som kan bistå med tjenestedesign og grafisk bistand knyttet visuell framstilling og synliggjøring av arbeidsprosessene som er utviklet innenfor de to programmene som andre kommuner kan ta i bruk. Helsedirektoratet er et fagdirektorat og myndighetsorgan som ligger under og blir etatsstyrt av Helse- og omsorgsdepartementet. Direktoratet får også oppgaver fra andre departementer. Visjonen til Helsedirektoratet er God helse og gode liv. For mer informasjon om direktoratet henvises til www. Helsedirektoratet. NoDenne anskaffelsen er forankret i Avdeling omsorgstjenester som ligger i Divisjon Primærhelsetjenester. Avdeling innkjøp, drift og avtalestyring har ansvar for anskaffelsesprosessen. Epost: (info fjernet) har ansvar for gjennomføring av oppdrag knyttet til to 3-årige utviklingsprogram, henholdsvis Nevroplan 2015 og det 3-årige utviklingsprogrammet for forebyggende hjemmebesøk til eldre. Begge oppdragene har to sentrale elementer, gjennomføring av erfaringsoppsummering og workshop medutviklingskommuner som er med i programmenesamt videreutvikling og ferdigstilling av modeller som andre kommuner kan ta i bruk. Helsedirektoratet ønsker å inngå avtale med et fagmiljø innenfor tjenestedesign (heretter referert som leverandøren) som kan bistå med tjenestedesign og grafisk bistand knyttet visuell framstilling og synliggjøring av arbeidsprosessene som er utviklet innenfor de to programmene. Som en del av bistanden skal leverandøren ha ansvar for å planlegge og fasilitere to workshops med prosjektene i (info fjernet) for øvrig konkurransegrunnlagets del 2 Kravspesifikasjon og tildelingskriterier. Konkurransen er kunngjort på doffin-databasen - Se www. Doffin. NoKunngjøring i Doffin: 16. 06. 2015Evaluering: Uke 31-32Anskaffelsen skal reguleres av vedlagte forslag til Standard kontraktsvilkårKrav: Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføreleveransenDokumentasjonskrav: Kredittvurdering/rating ikke eldre enn 12 måneder og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. En rating skal være utført av offentlig godkjent kredittvurderingsinstitusjon. Minimumskrav - leverandør skal være kredittverdig. Tilbudets priser skal oppgis i tilbudet, se konkurransgrunnlagets del 2 Kravspesifikasjon og tildelingskriterier og vedlagte prisskjema for utfylling. Betalings- og faktureringsbetingelser framgår av kontraktsvilkårene. Arbeidet med å sammenstille og utvikle modeller skal være ferdigstilt innen 08. 12. 2015. Oppdraget har en økonomisk ramme på nok 800 000 og 1 000 000 ekskl. (info fjernet) vil leverandørens beskrivelse av oppdragsforståelse og løsning, jf. Pkt. 2. 3. 1 og 2. 3. 2 vurderes. Inkludert i dette også hvilken kompetanse leverandøren vil benytte inn i (info fjernet) vurderingen vektlegges sammenheng mellom valgt løsning og oppdragsgivers behov. Leverandørens totalpris vil legges til grunn for evalueringen av dette tildelingskriteriet. Her gis poeng etter sammenligning av tilbudene med hensyn til tilbudt totalpris inklusive timepris og omfang. Leverandøren skal levere elektronisk faktura til Direktoratet for Økonomistyrings (dfØ) fakturamottak i «Elektronisk handels-format» (ehf), fastsatt av Fornyings-, administrasjons- og kirkedepartementet. Leveranse av elektroniske fakturaer skal skje på den av dfØ’s til enhver tid valgte kommunikasjonsmetode. Ved endring av kommunikasjonsmetode vil leverandøren bli varslet seks måneder før nødvendig endring finner sted. Leverandøren må selv bære eventuelle kostnader leveranse av elektronisk faktura måtte medføre for denne. Elektronisk faktura adresseres Helsedirektoratet og sendes til dfØ i ehf-format og med adresse 983544 622. Fyll inn opplysningene nedenfor, skriv ut og undertegne dokumentet. Dokumentet scannes og legges ved tilbudet.
Anbud id:
392753
-
Sted:Gjerdrum
-
Registrert:Tuesday 26. January 2016
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Østfold
6 anbud
-
-
Langsiktig transportavtale med service (enkel montering)Vi driver et selskap som leier ut høyttalere og utstyr til kunder. nå ser vi etter et transportselskap for å inngå et langsiktig samarbeid. Her ønsker vi å tilby fleksibel levering og henting av utsty...
-
Lørenskog
-
Friday 7. February 2025
-
-
Parkett/flytesparkling ca.118m2Ønsker pris på flytesparkling, fornyelse og legging av parkett i eksisterende bolig/stue ca. 92m2, og ny parkett i tilbygg ca. 26m2 på samme plan i 2. Etg totalt ca118m2 Tid i løpe av våren i dag li...
-
Gjerdrum
-
Wednesday 5. February 2025
-
-
Transport av 5 motorsyklerØnsker tilbud på transport av 5 motorsykler fra Trondheim ti Gjerdrum 10. Juni.
-
Trondheim
-
Wednesday 29. January 2025
-
-
Betong saging,Arbeid består av betong saging for å tilpasse døråpning. mål. 94x210 betong tykkelse ca. 20 cm. Dette er innvendig arbeid.
-
Gjerdrum
-
Monday 27. January 2025
-
-
Reparasjon av bil - DP 69773Ønsker pristilbud på disse reparasjonene. Ford Mondeo, 2015 modell - reg. Nr. dp 69773 - km: 188. 500 * Skifte bremseskiver og klosser foran * Skifte lenkarm for stabstag venstre side foran * Skifte...
-
Gjerdrum
-
Friday 17. January 2025
-