Tjenestekonsesjonsgrunnlag - Innbydelse til å søke om tjenestekonsesjon for å levere brukerstyrt personlig assistanse
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Tjenestekonsesjonsgrunnlag - Innbydelse til å søke om tjenestekonsesjon for å levere brukerstyrt personlig assistanse
Stavanger kommune v/kommunalstyret for levekår har vedtatt å innføre fritt brukervalg for brukerstyrt personlig assistanse (bpa). Med fritt brukervalg menes i denne sammenheng at brukere som har enkelt vedtak fra kommunen om bpa, fritt kan velger enten den kommunale leverandør av bpa (egenregi) eller en av de leverandørene (konsesjonshavere) som kommunen inngår tjenestekonsesjonsavtale med. Stavanger kommune innbyr derfor leverandører til å søke om tildeling av konsesjon i forbindelse med levering av assistansetimer i ordningen brukerstyrt personlig assistanse til brukere i Stavanger kommunen. bpa er hjemlet i helse- og omsorgstjenesteloven av 24. 06. 2011, og med korresponderende rettigheter etter pasient- og brukerrettighetsloven av 02. 07. 1999. Stavanger kommunen ønsker et tilstrekkelig antall leverandører for å sikre at brukerens valgfrihet blir reell. Samtidig har leverandør etterspørselsrisiko og det garanteres derfor ikke noe minstevolum av brukerne. Levering av tjenester forutsetter at brukerne velger tjenester fra leverandøren. En begrensning i antall leverandører vil gi mulighet for et mer solid kundegrunnlag for den enkelte leverandør. Samtidig har kommunen ansvaret for kvaliteten på tjenestene som ytes brukerne, også hvor tjenestene ytes av privat leverandør. Kommunen må på bakgrunn av dette følge opp de private leverandørene. Det er derfor behov for å begrense antallet leverandører kommunen inngår avtale med. Stavanger kommune har derfor valgt å begrense antall tjenestekonsesjoner til mellom 3 – 5 eksterne leverandører, i tillegg til den kommunale leverandøren. Tildeling av konsesjonskontrakt/utvelgelsen av kvalifiserte leverandører vil skje på bakgrunn av beste kvalifiserte leverandører. Se kapittel 7 - Utvelgelseskriterier for tildeling av konsesjonskontrakt, i konsesjonsgrunnlag. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[(info fjernet)]]. følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Anbud id:
347895
-
Sted:
-
Registrert:Tuesday 10. March 2015
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Lage parkeringsplass ca 5 X 10 meterGrave vekk jord og fylle opp med stein. Planere med vei grus
-
Øygarden
-
Friday 27. December 2024
-
-
Pris på ny trapp inkludert monteringPris på ny trapp fra 1. Etg til kjeller inkludert montering.
-
Ullensaker
-
Friday 27. December 2024
-
-
Frakte stor stol fra Varteig til TrondheimEn hepro vilestol ønskes fraktet fra Varteig til Malvik, den er ca 80 kg i vekt og ca. 90 cm bred og ca. 1. 30 cm høy
-
Malvik
-
Friday 27. December 2024
-
-
Fjerne to gamle og sette inn to nye vinduerTo nye lett tilgjengelige vinduer skal inn i en leilighet i tomannsbolig.
-
Oslo
-
Friday 27. December 2024
-
-
Legge teppefliser - SørumsandLegge 100kvm med teppefliser på et veldig firkantet område. Full dags jobb Sammen med meg som snekker
-
Lillestrøm
-
Friday 27. December 2024
-
-
Montering av Antidark Design skinnesystem i tak (betong)Montering av skinner i betongtak og ledning frem til kontakt to steder i stue. 1) 2x1m skinner med midtuttak og ledning til tak-kontakt. 2) 1x1m skinne med endeuttak og ledning til tak-kontakt. Skifte...
-
Lillestrøm
-
Friday 27. December 2024
-