Tolketjenester og oversettelse
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Tolketjenester og oversettelse
Avtalen har en estimert årlig verdi på nok 9 millioner eks. mva.
Avtalen vil ha en varighet på 2 år med 1+1 års mulighet for opsjon.
Avtalen inneholder fremmøtetolk, telefontolk, videotolk og oversettelse. Brukerne av avtalen er alle kommunenes virksomheter og enheter, blant annet flyktningetjeneste, barnevern, legekontor (fastleger), helsestasjoner, skoler, barnehager, administrasjon osv. Kommunene har innbyggere fra ca. 179 land, som til sammen snakker godt over 300 språk.
Denne konkurransen tar sikte på å få etablert parallelle rammeavtaler.
Det vil inngås kontrakt med maksimalt tre (3) leverandører.
i det tilfellet at flere enn tre leverandører er kvalifisert, vil kun de leverandørene med høyest vektede totalscore i konkurransen, bli tildelt kontrakt. Ved bruk av tildelingskriteriene vil det fastslås en hierarkisk rangering av leverandørene, og avrop av avtalen vil følge denne rangeringen. Det vil si at dersom leverandør nr. 1 på listen ikke kan levere, vil oppdragsgiver kunne foreta avrop hos nr. 2 på listen osv.
Oppdragsgiver vil ikke være tilgjengelig for spørsmål i konkurransen i perioden 1. 07. 2019 - 29. 07. 2019. Vi ønsker å gi et samlet svar på de spørsmål markedet eventuelt har til konkurransegrunnlaget. Vi ber om at eventuelle spørsmål sendes via kommunikasjonsmodulen i Mercell innen fristen, dvs. Senest 29. 07. 2019 kl. 12. 00.
Avtalen vil ha en varighet på 2 år med 1+1 års mulighet for opsjon.
Avtalen inneholder fremmøtetolk, telefontolk, videotolk og oversettelse. Brukerne av avtalen er alle kommunenes virksomheter og enheter, blant annet flyktningetjeneste, barnevern, legekontor (fastleger), helsestasjoner, skoler, barnehager, administrasjon osv. Kommunene har innbyggere fra ca. 179 land, som til sammen snakker godt over 300 språk.
Denne konkurransen tar sikte på å få etablert parallelle rammeavtaler.
Det vil inngås kontrakt med maksimalt tre (3) leverandører.
i det tilfellet at flere enn tre leverandører er kvalifisert, vil kun de leverandørene med høyest vektede totalscore i konkurransen, bli tildelt kontrakt. Ved bruk av tildelingskriteriene vil det fastslås en hierarkisk rangering av leverandørene, og avrop av avtalen vil følge denne rangeringen. Det vil si at dersom leverandør nr. 1 på listen ikke kan levere, vil oppdragsgiver kunne foreta avrop hos nr. 2 på listen osv.
Oppdragsgiver vil ikke være tilgjengelig for spørsmål i konkurransen i perioden 1. 07. 2019 - 29. 07. 2019. Vi ønsker å gi et samlet svar på de spørsmål markedet eventuelt har til konkurransegrunnlaget. Vi ber om at eventuelle spørsmål sendes via kommunikasjonsmodulen i Mercell innen fristen, dvs. Senest 29. 07. 2019 kl. 12. 00.
Anbud id:
592307
-
Sted:
-
Registrert:Monday 24. June 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Snørydding ca. 40m2 i mengde.Jeg trenger hjelp for snø rydding. Legger ut bilder. Jeg har nokk plass i hagen for snø.
-
Lillestrøm
-
Friday 24. January 2025
-
-
EU kontroll og serviceKombinert eu-kontroll og service. (info fjernet). EK54536 Km. Stand: 119000km
-
Sandnes
-
Friday 24. January 2025
-
-
Reparasjon av garasje gulv og legging av Epoxy dekkeDet har tidligere blitt gjort en avretting inne i garasjen, denne avrettingen har gått i oppløsning. Trenger å reperarere dette, samt få lagt epoxy dekke i garasjen. Garasjen er dobbelt og er inne i...
-
Bærum
-
Friday 17. January 2025
-
-