Glassarbeider, Snekker i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Utskifting av fasadevinduer i sameie i Oslo
Styret ønsker utskifting av dårlige fasadevinduer etter kontraktinngåelse og vilkår for dette arbeidet.
Styret ønsker å utføre utskifting av alle dårligste leilighets vinduer mot gateplan/syd i 2024 mens øvrige dårlige felles vinduer i indre gård i løpet 2024-2025 eller ved behov.
Arbeidet for utskifting av leilighetsvinduer omfattes og planlegges som følgende: 1. Oppsamling av dimensjoner for alle vinduer som muligens kan skiftes ut (opptil 64 vinduer på private seksjoner mot gaten, pluss opptil 50 stk vinduer i felles areal + noen mulige vinduer til private seksjoner i indre gård – total opptil 150 stk) (Firma lager detaljert oversikt over vinduer, kvalitet, dimensjoner, m. m.)
2. Tilbud fra vindusleverandører (Firma)
3. Tilbud fra firma som skal utføre vindusutskiftingen, stillas, osv (Firma)
4. Kontraktinngåelse med hoved entreprenør og andre leverandører (Styret)
5. Innhenting av nødvendige tillatelser fra Plan og Bygnings Etaten, samt Riks Antikvaren og kommunen (Firma)
6. Planlegging av bestillinger for vindusproduksjonen, leveranseplan og logistikk, lagerføring, uttak fra lager ift plan (Firma)
7. Prosjektering av operasjonelle utskiftinger pr leilighet (Firma)
8. Planlegging av avfallshåndtering, midlertidig lagring av avfall samt materialer mens arbeidet pågår, Parkering og leveranseplan, deponering av demonterte vinduer, rest materialer (Firma)
9. Planlegging av tilgang til leiligheter, kontakt med seksjonseiere og nøkkelhåndtering, organisering av arbeid i leilighet (Firma) (Styret er behjelpelig med kontakt info)
10. Inspeksjon og godkjenning av ferdigstilling av alle seksjoner, mur og fasadearbeid og maling, snekkerarbeid pr leilighet og felles del, … (Ferdigstilling og godkjennings papirer hos kommune = Firma) (Inspeksjon og godkjenning av arbeidet før betaling = styret)
11. Fakturering av vinduer og materialer brukt i forbindelse med utskifting av alle vinduer eller dårlige vinduer i seksjoner faktureres direkte til nytteseksjonen i henhold til kostnaden for innkjøp av antall vinduer som faktisk er skiftet ut i leiligheten og andre materialkostnader brukt for utskiftingen. (Firma) (Styret er behjelpelig med kontakt info / viderefakturering til seksjonen om ønskelig)
12. Fakturering for utført arbeid, timer for håndverkere (Firma + styret, arbeid utført betales av styret mens materialer inkludert vinduer betales av leilighets eier)
2. Angående utskifting av vinduer i felles areal/trappeoppganger: Det samme som over bortsett fra punkt 11 da vinduer og materialer for felles areal faktureres og betales også av styret.
Anbud id:
954874
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Wednesday 21. August 2024
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Tette mellomrom mellom vegg og gulvHei, Jeg trenger hjelp av en dyktig håndverker til å fikse et mellomrom mellom veggen og gulvet bak kjøkkenbenken i leiligheten min. Mellomrommet er åpent mot konstruksjonen, og jeg ønsker at det te...
-
Oslo
-
Friday 22. November 2024
-
-
Bygge inn radiatorJeg ønsker å bygge inn en radiator i min leilighet, samt lage en hylleseksjon i enden. Se bilde slik jeg ønsker det.
-
Oslo
-
Friday 22. November 2024
-
-
Spisebord - Heltre hvitpigmentert eikØnsker oss et bord iheltre eik ca 3 m langt med buede sider og to runde ben kledd med spiler Ferdigstillelse: Senest 18 des
-
Oslo
-
Thursday 21. November 2024
-
-
Gipse og sparkle tak i kjøkken/stue ca 45 kvmI forbindelse med oppussing av kjøkken og stue vurderer vi å bytte ut tak-ess med gipsplater. Vi ønsker anbud på jobb med å montere gipsplatene og sparkle. Vi kan selv demontere eksisterende tak-ess o...
-
Oslo
-
Wednesday 20. November 2024
-
-
Ønsker å bygge resten av SYKKELSKUR.Hei Ønsker å lage dør til en utebod så det kan fungere som sykkelskur i tillegg til sykkelstativ løsning inn i den. Det er 2 åpninger som trenger dør. Lengde: 4 meter Dybde: 1, 7 mv
-
Oslo
-
Wednesday 20. November 2024
-