Glassarbeider, Snekker i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Utskifting av fasadevinduer i sameie i Oslo
Styret ønsker utskifting av dårlige fasadevinduer etter kontraktinngåelse og vilkår for dette arbeidet.
Styret ønsker å utføre utskifting av alle dårligste leilighets vinduer mot gateplan/syd i 2024 mens øvrige dårlige felles vinduer i indre gård i løpet 2024-2025 eller ved behov.
Arbeidet for utskifting av leilighetsvinduer omfattes og planlegges som følgende: 1. Oppsamling av dimensjoner for alle vinduer som muligens kan skiftes ut (opptil 64 vinduer på private seksjoner mot gaten, pluss opptil 50 stk vinduer i felles areal + noen mulige vinduer til private seksjoner i indre gård – total opptil 150 stk) (Firma lager detaljert oversikt over vinduer, kvalitet, dimensjoner, m. m.)
2. Tilbud fra vindusleverandører (Firma)
3. Tilbud fra firma som skal utføre vindusutskiftingen, stillas, osv (Firma)
4. Kontraktinngåelse med hoved entreprenør og andre leverandører (Styret)
5. Innhenting av nødvendige tillatelser fra Plan og Bygnings Etaten, samt Riks Antikvaren og kommunen (Firma)
6. Planlegging av bestillinger for vindusproduksjonen, leveranseplan og logistikk, lagerføring, uttak fra lager ift plan (Firma)
7. Prosjektering av operasjonelle utskiftinger pr leilighet (Firma)
8. Planlegging av avfallshåndtering, midlertidig lagring av avfall samt materialer mens arbeidet pågår, Parkering og leveranseplan, deponering av demonterte vinduer, rest materialer (Firma)
9. Planlegging av tilgang til leiligheter, kontakt med seksjonseiere og nøkkelhåndtering, organisering av arbeid i leilighet (Firma) (Styret er behjelpelig med kontakt info)
10. Inspeksjon og godkjenning av ferdigstilling av alle seksjoner, mur og fasadearbeid og maling, snekkerarbeid pr leilighet og felles del, … (Ferdigstilling og godkjennings papirer hos kommune = Firma) (Inspeksjon og godkjenning av arbeidet før betaling = styret)
11. Fakturering av vinduer og materialer brukt i forbindelse med utskifting av alle vinduer eller dårlige vinduer i seksjoner faktureres direkte til nytteseksjonen i henhold til kostnaden for innkjøp av antall vinduer som faktisk er skiftet ut i leiligheten og andre materialkostnader brukt for utskiftingen. (Firma) (Styret er behjelpelig med kontakt info / viderefakturering til seksjonen om ønskelig)
12. Fakturering for utført arbeid, timer for håndverkere (Firma + styret, arbeid utført betales av styret mens materialer inkludert vinduer betales av leilighets eier)
2. Angående utskifting av vinduer i felles areal/trappeoppganger: Det samme som over bortsett fra punkt 11 da vinduer og materialer for felles areal faktureres og betales også av styret.
Anbud id:
954874
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Wednesday 21. August 2024
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Snekkere filmstudioVi har et filmstudio som trenger å bli pusset opp, samt legge rund kant i hjørnet på den ene veggen. Hovedjobben er å legge rund kant i hjørnet av den ene veggen, og fordel om du har gjort dette før...
-
Oslo
-
Friday 1. November 2024
-
-
Renovering en del av leilighetRenovering, modernisering av bad (nye flyser). Legge ut laminat på gulv ( 80 kvm), montere nytt kjøkken på samme plass som den gamle
-
Oslo
-
Tuesday 5. November 2024
-
-
Restaurering av gammel dør fra ca 1935Døren er ca 171 x 82 cm. Treverket er morkent og sprukket. Det er en ytterdør til en kjeller.
-
Oslo
-
Tuesday 5. November 2024
-
-
Skap med integrert pult og hyllerHei, jeg ønsker å få laget en skreddersydd løsning på soverommet til sønnen min, for å maksimere utnyttelsen av plassen. Jeg ønsker pristilbud på skap med skuffer, hyller og stang (ca 1, 5 m) og pu...
-
Oslo
-
Tuesday 5. November 2024
-
-
Skifte silikonfuge i dusjI vår dusj på ca 75x75x200 cm har vi fått mugg i vår fuge som vi ønsker skiftet. Vi ønsker oppdraget utført så raskt det lar seg gjøre for å ha tilgang til dusj i egen leilighet.
-
Oslo
-
Tuesday 5. November 2024
-
-
Legge laminatgulv på 65 kvadratmeter leilighetHei Jeg har en leiligheten som skal legges nytt laminatgulv. Og skal overta den 02. 01. 25. Ønsker en oversikt over ca pris og tidsbruk for arbeidet som skal utføres.
-
Oslo
-
Monday 4. November 2024
-