Bemanning i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Vikarer til Pleie- og omsorgssektoren - rammeavtale for BTV-samarbeidet 2016-2020
XAnskaffelsens verdi anslåes til: nok 30. 000. 000, - eks mva pr år. For nærmere informasjon viser vi til del 2a, kravspesifikasjon. Det skal velges inntil 6 leverandører pr. Geografiske sone. Soner: Sone 1 - Estimert årlig omsetning: 4 million kroner: bø Kommune, Vinje kommune, Notodden Kommune, Tokke Kommune, Tinn Kommune, Sauherad kommune, Seljord kommune, Kviteseid kommune (opsjon), Hjartdal Kommune (opsjon). Sone 2 - Estimert årlig omsetning: 9 million kroner: Flå Kommune, Gol kommune, Hol Kommune, Ål kommune, Hemsedal Kommune (opsjon), Nes Kommune (opsjon). Sone 3 - Estimert årlig omsetning: 6 million kroner: Krødsherad Kommune, Ringerike Kommune, Nore og Uvdal kommune, Hole kommune, Modum Kommune (opsjon), Flesberg Kommune (opsjon). Sone 4 - Estimert årlig omsetning: 5 million kroner: Drammen kommune, Hurum kommune, Nedre Eiker Kommune, røyken Kommune, Øvre Eiker Kommune, Lier kommune, Kongsberg Kommune, Sone 5: -Estimert årlig omsetning: 6 million kroner: tønsberg, Andebu, Sandefjord, Stokke, Hof (opsjon), Lardal (opsjon), Larvik (opsjon). Fordeling av oppdrag/volum ved inngåelse av parallelle rammeavtaler: Ved bestilling av oppdrag av lavere verdi(inntil ca. Kr. 250 000, -) vil leverandøren som etter denne konkurransen ble best rangert tilbys oppdrag først. Ved manglende kapasitet hos denne leverandøren forespørres leverandør rangert som nr. 2, osv. Tildeling av oppdrag med en anslått verdi høyere enn ca. Kr. 250 000, -, eller der oppdragsgiver finner det hensiktsmessig pga knapphet på aktuell kompetanse, skal foretas etter en ”minikonkurranse” mellom rammeavtaleleverandørene. Sanksjon ved mislighold av leverings og tilbudsplikt: Dersom leverandørene som er best rangert etter rammeavtalen gjentatte ganger viser mangel på leveringsdyktighet og/eller unnlater å levere tilbud i minikonkurranser, kan dette medføre degradering i fossefallsrangeringen. Det er kontrakts rådgiver i btv Innkjøp i samarbeid med faggruppe som tar stilling til slike (info fjernet) vil bli utarbeidet mal for minikonkurranser ifm implementering og oppfølging av avtalene. nærmere regler for gjennomføring av minikonkurranser fremgår av kontraktens bestemmelse om "regler for avrop - fordeling av volum ved valg av flere rammeavtaleleverandører". Prisene skal oppgis eksklusive mva, men skal inkludere alle leverandørens øvrige kostnader (gebyrer, levering, reisekostnader, frakt, godtgjørelser og alle andre kostnadselementer). Leverandør skal i prisskjema oppgi ett administrasjonsgebyr for stillingsgruppene som er listet i prisskjema. Administrasjonsgebyret skaloppgis perstillingsgruppene som fremkommer av prisskjema, for arbeid til alle døgnets tider, til alle årets dager, samt for alle ansiennitetsgrupper. Administrasjonsgebyret skal være likt for alle kommunene i en sone. Administrasjonsgebyret skal være inkludert alle eventuelle øvrige kostnader, som for eksempel reise- og boutgifter, sykefravær, driftskostnader, fortjeneste m. m. Leverandør er ansvarlig for transport til arbeidssted og å skaffe bolig til vikaren. Administrasjonsgebyret, skal være fast i2 år av avtaleperioden, og kan deretterkun endres iht avtalens punkt om "prisendring". Alle avgifter eller gebyrer (for eksempel: feriepenger, arbeidsgiveravgift, pensjon, administrasjonskostnader, over-/underskudd, sykelønn, evt. høyere lønn enn ks-tariff, reiseutgifter til vikar, bokostnader for vikar, transportutgifter, diettkostnader for vikar m. m.) skal være hensyntatt gjennomtimepris til oppdragsgiver. Timepris til oppdragsgiver = Timelønn (iht ks hovedtariffavtale+ evt. Lokale tillegg, jf vikarbyrådirektivet)+ sosiale kostnader (arbeidsgiveravgift og feriepenger)+ administrasjonsgebyr. Tilbyder skal kunne levere alle stillingskategorier. Tilbyder skal gi reelle priser på administrasjonsgebyr etter en prisstruktur som er gjenkjennelig utfra et reelt kostnadsnivå for tjenesten. Tilbydere som mistenkes for spekulativ taktisk prising, som ikke er i tråd meddette, kan bli avvist. Store avvik i administrasjonsgebyr per time mellom forskjellige stillingskategorier eller mellom forskjellige soner skal derforbegrunnes.******************
Anbud id:
412560
-
Registrert:Friday 27. May 2016
Er du interessert i dette oppdraget?