Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape
Om Innlandet Malerservice AS

Innlandet Malerservice AS

Innlandet Malerservice er et malerfirma, som holder til i Innlandet. Vi betjener innland-områdets innbyggere og bedriftseiere, for alle deres behov, og leverer kvalitet til avtalt tid.

Kundeopplevelsen i fokus

Innlandet Malerservice fokuserer først og fremst på kundeopplevelsen. Vårt mål er å overgå forventningene dine, arbeide med fleksibilitet rundt tidsplanen, og møte dine behov med profesjonalitet og ekspertise.

Vi bruker maling etter kundens ønske, og redskaper bruker vi kun Jordan, noe av det beste på markedet. Vi tilbyr alle type malejobber, når det gjelder ute og innemaling.

Hvis kunden ønsker vask før maling, noe vi anbefaler, samarbeider vi med Hamar Fasadevask As.

Og hvis kunden ønsker å demontere eventuell varmepumpe før vi maler, samarbeider vi med Varmepumpe As.

Kunden får faktura direkte fra Hamar Fasadevask As og Varmepumpe As, med en rabatt på 30%.

Omtaler
  • Pris
    3.0
  • Kvalitet
    3.0
  • Service
    3.0
  • Maling av et rom inkl.trappeoppgang
    Her må det bli topp på alt. Kom raskt på befaring. Ga gode faglige innspill/råd. Positivt overraska over pris. Kom på angitt dato. Jobba utrolig raskt og effektivt. Brukte mye kortere tid enn jeg hadde forestilt meg. Jeg hadde ikke spurt hvor lang tid jobben tok. Sist men ikke minst, utrolig blide og hyggelige. Skal male mer neste år og da vet jeg hvem jeg skal spørre.
    • Gunn-Tone Solanki
    • Saturday 10. August 2024
  • Male leilighet
    Male leilighet
    De ble hyret inn for å male min splitter nye leilighet. Maleren brukte to dager, som avtalt. Da jeg kom hjem dagen etterpå, var det til et skrekkabinett. På samtlige lister var det malingssøl. På samtlige vegger var det enten rennemerker eller dårlig dekning. Det så ut som en 7-åring hadde jobbet der. Jeg ringte sporenstreks firmaet og ba dem komme og rette opp, og sende en som faktisk kunne å male. Den eneste de hadde tilgjengelig, var "maleren" som hadde vært der. Han kom tilbake til åstedet dagen derpå. Han brukte 8 timer for å fjerne griseriet sitt. Han unnskyldte seg med at han hadde dårlig syn. Av HMS-hensyn måtte han visstnok ha strømmen av hele tiden, og fikk derfor ikke brukt taklampene. Da jeg antydet at det finnes bra batterilamper i 2024, sa han at disse kun varer 5-6 timer. Så, i stedet for 5-6 timer x 2 dager med tilstrekkelig lys, valgte den svaksynte maleren 0 timer. Ellers er jo dagslyset midtsommers kjent for å være særs dunkelt. Særlig i nye leiligheter med store vindusflater. Panelovnen på soverommet var ikke festet ordentlig, og falt ned på gulvet da jeg tok på den. Ringeklokka hang også på "halv tolv". "Maleren", som i sin introduksjon påpekte at han hadde vært maler i 30 år, brukte altså to dager på å "male", deretter en hel dag på å rette opp det verste av makkverket sitt. Det høres ganske sprøtt ut, ikke sant? Jeg måtte klype meg i armen og lete etter er skjult kamera, for dette var for vilt til å være sant. Se lenke til bilder. Etter "reparasjonsdagen" var hærverket redusert til et greit nok resultat. Perfekt var det naturlig nok ikke, da denne "maleren" som nevnt ikke er skikket til jobben. Det ville krevd en total nedsliping av alle vegger og restart. Med tanke på at møbler skulle på plass, bilder opp på vegger osv., tenkte jeg at dette fikk holde, og heller be om prisavslag. Etter han dro, måtte jeg støvsuge gulvene for malingrester/støv han hadde måttet slipe av for å reparere makkverket sitt. Veggene måtte også vaskes for støv. Jeg sendte epost og sa at dette var uaktuelt å betale avtalt pris for (25 000 kroner). Jeg tilbød meg å betale 10 000 kroner. Dette fant leder "veldig useriøst", og svarte: "For å bli ferdig med saken kan jeg tilby deg 20 000,- inkl alt. Eller hvis du ikke ønsker det så går det videre til inkasso og forliksråd." Han hevdet også jeg hadde sagt til "maleren" at jeg var fornøyd med resultatet. (Man hører det man vil høre, ikke sant?) I tillegg beskyldte han meg for å "bruke" maleren til å bære møbler for meg. Jeg spurte pent om "maleren" kunne hjelpe meg å bære inn et spisebord fra gårdsplassen og inn i stua, noe han naturlig nok var villig til. That's it. Jeg vurderte å opprette en forbrukersak og få en sertifisert maler til å taksere makkverket, men betalte 20 000 for å bli ferdig med saken. For det har jeg altså fått nye farger i leiligheten, men med et sluttresultat som hadde vært mye bedre om jeg hadde gjort det selv. Denne opplevelsen skulle jeg svært gjerne vært foruten. For at andre skal slippe å oppleve det samme, skriver jeg dette. Disse bildene tok jeg på fem minutter – i halvt sjokk – da jeg kom til åstedet: (kontaktinfo fjernet) Ellers har jeg selvsagt korrespondansen med firmaet. Send en epost til (kontaktinfo fjernet), så skal du få tilsendt en kopi. Kort oppsummert: Hold deg langt unna dette firmaet. Du bør ikke slippe disse løs på eiendommen din. Jeg oppfordrer samtidig Anbudstorget til å sjekke dette firmaet nærmere. Her er det svært mye som lukter svidd.
    • Morten Sæthre
    • Thursday 1. August 2024