Bedriftsrådgivning i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Aktiv
2019/1224 Rådgiviningstjenester kommunikasjon- dynamisk innkjøpsordning
Det er en viktig oppgave for Stortinget å kommunisere med befolkningen om arbeidet som foregår i parlamentet. Formidlingsaktiviteten vår er av stor bredde og omfatter blant annet omvisinger og interaktive spill, ulike arrangementer og seminarer, pressearbeid og kommunikasjon i digitale kanaler på nett og sosiale medier. i tillegg har administrasjonen på Stortinget et ansvar for å legge til rette for god internkommunikasjon og å kommunisere internt med både representantene, ansatte i partigruppene og ansatte i administrasjonen. Vi har også ansvar for kommunikasjon i kriser.
Eksempler på bistand vi ønsker i kommunikasjonsarbeidet kan være:
- Bistand til å utvikle, forbedre og kvalitetssikre vårt kommunikasjonsarbeid.
- Bistand til å utvikle en ny strategi for kommunikasjon internt og eksternt.
- Planlegge og gjennomføre nullpunktsanalyser for det strategiske kommunikasjonsarbeidet.
- Utarbeide forslag til målinger som skal gjennomføres i strategiperioden for å måle effekt av kommunikasjonstiltakene.
- Planlegging, gjennomføring og analyse av en årligundersøkelse mot innbyggerne som er tilpasset våre behov.
- Planlegging, gjennomføring og analyse av ulike typer avinterne undersøkelser, både kvalitative og kvantitative, opp mot kommunikasjonsmålene for internkommunikasjon.
- Bidra i arbeidet med å justere mål og tiltak underveis ved å sammenstille funn av målingene og komme med anbefalinger om endringer.
- rådgivning, planlegging av tiltak for satsning i sosiale medier og effektmålinger.
- Generell rådgivning innenfor kommunikasjonsområdet.
Eksempler på bistand vi ønsker i kommunikasjonsarbeidet kan være:
- Bistand til å utvikle, forbedre og kvalitetssikre vårt kommunikasjonsarbeid.
- Bistand til å utvikle en ny strategi for kommunikasjon internt og eksternt.
- Planlegge og gjennomføre nullpunktsanalyser for det strategiske kommunikasjonsarbeidet.
- Utarbeide forslag til målinger som skal gjennomføres i strategiperioden for å måle effekt av kommunikasjonstiltakene.
- Planlegging, gjennomføring og analyse av en årligundersøkelse mot innbyggerne som er tilpasset våre behov.
- Planlegging, gjennomføring og analyse av ulike typer avinterne undersøkelser, både kvalitative og kvantitative, opp mot kommunikasjonsmålene for internkommunikasjon.
- Bidra i arbeidet med å justere mål og tiltak underveis ved å sammenstille funn av målingene og komme med anbefalinger om endringer.
- rådgivning, planlegging av tiltak for satsning i sosiale medier og effektmålinger.
- Generell rådgivning innenfor kommunikasjonsområdet.
Anbud id:
578732
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Søndag 14. April 2019
Er du interessert i dette oppdraget?