Ofte stilte spørsmål
-
Når blir anbudet mitt aktivt og synlig på Anbudstorget?
Forespørsler som blir lagt inn før kl. 16.00, blir godkjent samme dag.
Forepørseler som blir lagt inn etter kl. 16.00, blir godkjent dagen etterpå.
Forespørsler som blir lagt inn etter kl. 16.00 på fredager, blir godkjent på mandager. -
Hvor lenge er anbudet mitt aktivt?
Oppdraget vil ligge aktivt i vår database frem til du har meldt i fra om at du har funnet en leverandør eller opp til 30 dager.
-
Hvordan kontakter leverandørene meg etter at jeg har lagt ut en jobb på anbud?
Anbudet sendes på epost / sms til aktuelle leverandører for ditt oppdrag. Leverandører tar så kontakt med deg via epost / telefon med sitt tilbud.
-
Må jeg benytte meg av en leverandør via Anbudstorget?
Nei. Det er 100% uforpliktende å registrere en forespørsel via anbudstorget.no
-
Har Anbudstorget kvalitetssikret leverandørene for meg?
Vi har samarbeid med flere bransjeregistere. Det er også godt synlig om leverandøren du vurderer å bruke er registrert i MVA registeret. Vi utestenger firmaer som har mottatt dårlige omtaler.
-
Kan Anbudstorget hjelpe meg dersom det oppstår en tvist med en leverandør?
Vi vil forsøke å kontakte leverandøren for å finne en løsning. I visse tilfeller velger vi også å utestenge leverandøren frem til de ordner opp i tvisten.
-
Hvordan kan det være gratis å bruke Anbudstorget?
Leverandørene betaler for å motta oppdrag. Dette gjør tjenesten gratis for deg.