IT/Web og Support i Buskerud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Anskaffelse av kjemikaliehåndteringssystem
Drammen kommune har til hensikt å inngå en avtale om kjøp av et Kjemikaliehåndteringssystem (stoffkartotek og eksponeringsregister) for hele Drammen kommune, og gjelder levering, implementering og support av et kjemikaliehåndteringssystem (stoffkartotek og eksponeringsregister). Drammen kommune er underlagt krav i «Forskrift om utførelse av arbeid» og «Lov om kontroll med produkter og forbrukertjenester (produktkontrolloven)» og skal anskaffe en it-tjeneste som tilrettelegger for selskapets etterlevelse av disse kravene. Avtalen har en varighet på 3 (tre) år og fornyes deretter automatisk med 1 (ett) år av gangen med mindre den sies opp av Drammen kommune med 3 (tre) måneders varsel før fornyelsestidspunktet. Leverandøren kan si opp avtalen med 12 (tolv) måneders varsel før fornyelsestidspunktet. Anskaffelsen har en estimert årlig verdi på nok 500 000. Årlig beløp er kun et estimat basert på tidligere års forbruk. Estimatet innebærer ingen forpliktelse for oppdragsgiver eller noen rettighet for Leverandøren. Anskaffelsens totale verdi er estimert til nok 2 000 000 ekskl. Mva, jf. Anskaffelsesforskriften § 5-4 (12) bokstav b). Ytterligere informasjon om tjenesten som skal anskaffes finnes i Bilag 1 – Kundens kravspesifikasjon, samt i øvrige bilag og vedlegg i konkurransegrunnlaget.
-
Registrert:Torsdag 2. Oktober 2025