Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

IT/Web og Support i Oslo

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Oslo
Avsluttet

Anskaffelse av løsning for sentralbord og callsenter

Statens vegvesen har behov for å anskaffe en skybasert sentralbord- og callsenterløsning. løsningen skal først og fremst dekkes Statens vegvesen sitt behov for å håndtere henvendelser ved hjelp av telefoni som kanal samt sms for utgående henvendelser til kunder. løsningen skal imidlertid også legge til rette for at andre kanaler så som chat, epost og sosiale medier kan tas i bruk under avtaleperioden. målet er å anskaffe en løsning som bidrar til en bedre brukeropplevelse for Statens vegvesens sine kunder. Kundene skal kunne anvende deres mest foretrukne kanal når de tar kontakt og de skal oppleve at Statens vegvesen har god oversikt og er tilgjengelig slik at de raskt kan få svar på deres henvendelser. Samtidig skal kundene føle seg trygge på at personvernet blir ivaretatt. For å kunne levere gode brukeropplevelser for Statens vegvesens sine kunder skal løsningen også ligge til rette for effektive arbeidsprosesser som gjør det enkelt og raskt å hjelpe og veilede kundene. løsningen skal anvendes av et større antall agenter. Det er den grunn viktig at løsningen oppleves så intuitivt som mulig, herunder at skjermbilder og antall klikk reduseres til et minimum. løsningen skal også gi god arbeidsstøtte til Statens vegvesen sine administratorer. Det skal være enkelt å dele relevant informasjon til kunder og de skal ha være verktøy for enklere administrasjon og allokering av ressurser/agenter samt verktøy for rapportering og analyse av kundehenvendelser.

Anbud id:
1004401
  • Sted:
    Hele Norge
  • Registrert:
    Lørdag 7. Juni 2025

Lignende oppdrag i Oslo

4 anbud