IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Anskaffelse av supportsystem (SaaS) til divisjon Helsepersonell i Norsk helsenett SF
Kunde- og driftssenteret har ansvaret for å besvare henvendelser til Norsk helsenett sf (nhn). Henvendelsene mottas i dag pr telefon, e-post eller via kundeportal, og kommer primært fra nhn's kunder, medlemmer og samarbeidspartnere, potensielle kunder og samarbeidspartnere, brukere av nhn's e-helsetjenester, og i noen tilfeller innbyggere som bruker nhn's e-helsetjenester. i de fleste tilfeller skal henvendelser som nevnt over registreres i et support-/ saksbehandlingssystem, der henvendelsene behandles, besvares eller settes videre til 2. Linje, annen saksbehandler eller en ekspertgruppe (team). Dette innebærer ofte dialog med innmelder underveis i saksgangen.
Anbud id:
985528
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Søndag 2. Mars 2025
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
3 anbud
-
Utvikling av agenter med Microsoft 365 (Power Platform)Vi ønsker å få utviklet to agenter (chatbots) ved bruk av Microsoft 365-plattformen, spesielt med fokus på Power Virtual Agents og Power Automate: Booking-agent En agent som gjør det mulig for kunder...
-
Oslo
-
Onsdag 14. Mai 2025
-
-
Kindle lesebrett fra AmazonJeg får kjøpt og betalt bøker fra ebok. No. får ikke overført til Kindle
-
Oslo
-
Mandag 5. Mai 2025
-