Bemanning i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Aktiv
Dynamisk innkjøpsordning for Vikartjenester
Ordningen skal kunne benyttes av alle etater i helseforvaltningen (oppdragsgiverne) i hele landet, og skal dekke oppdragsgivernes behov for vikarer innen følgende (ikke uttømmende) områder:
Stillingskategorier
Administrasjon og kontor
Sentralbord / resepsjon / informasjon
Sekretær
Kontorassistent
Saksbehandler
Arkivmedarbeider
hr-konsulent / Personalmedarbeider
Kommunikasjonsrådgiver
Annet
Økonomi og regnskap
Økonomikonsulent
Regnskapsmedarbeider
Controller
lønnsmedarbeider
Annet
ikt
Drift (2. Og 3. Linje support)
Brukerstøtte / ServiceDesk / HelpDesk
Teknisk it-Support
Annet
Pleie-, Omsorgs- og Helsepersonell
Sykepleier
Spesialsykepleier
Hjelpepleier
Vernepleier
Helsefagarbeider
Helsepersonell uten fagkompetanse
Miljøterapeut
Fysioterapeut / Ergoterapeut
Helsesøster / Helsesekretær
Jordmor
Farmasøyt
Bioingeniør
Laboratorietekniker
Laboratorieingeniør
Annet
Lager, logistikk og transport
Lagermedarbeider
Bud/Sjåfør
Varemottak og - kontroll
Ordremottak/-kundebehandling,
Vareopptelling
Pakking, plukking, scanning utgående varer
Lasting
Annet
Kantine
Kokk m/fagbrev
Kokk u/fagbrev
Kantine / kjøkkenmedarbeider
Oppvask og rydding
Hovmester
Servitør
Restaurantmedarbeider
Resepsjonsmedarbeider
Servicepersonale
Konferansevert
Kantineleder
Kantineleder-assistent
Annet
Renhold
Renholder med fagbrev
Renholder uten fagbrev
Annet
Krav til kompetanse
Krav til kompetanse er delt i tre nivåer, i, ii og iii.
Nivå i: Kjennskap til arbeidsområdet /tjenesten, trenger oppfølging og veiledning. Inntil (2) års erfaring.
Nivå ii: Relevant kompetanse innen området, trenger noe oppfølging og veiledning. Mellom (2-5) års erfaring.
Nivå iii: Solid og relevant kompetanse innen området, trenger noe veiledning i oppstartsfasen, arbeider selvstendig. Kan håndtere personalansvar. Mer enn (5) års erfaring.
Oppdragsgiver vil ved det enkelte avrop forsøke å angi hvilket erfaringsnivå den enkelte vikar skal ha, samt hvor stor grad av oppfølging det er forventet fra Oppdragsgivers side.
Pleie, - omsorgs- og helsepersonell:
Det forutsettes at vikarer innenfor dette avtaleområdet har godkjent norsk autorisasjon i samsvar med krav fra offentlige myndigheter. Jfr. Autorisasjon og lisens - Helsedirektoratet
Tjenesteyteren er ansvarlig for å forhåndssjekke ved Statens autorisasjonskontor for helse-personell at vikaren innehar gyldige autorisasjon før denne tilbys arbeid hos oppdragsgiver.
Tjenesteyter er også ansvarlig for at gyldig politiattest for vikar foreligger hvor dette er et krav.
Behov:
Det største behovet i dag er innen administrasjon og kontor, økonomi og regnskap og ikt.
For pleie-, omsorgs- og helsepersonell antar vi at behovet vil bli innen laboratorier og i administrative stillinger med helsekompetanse men ikke direkte mot pasienter.
For lager, logistikk og transport har det vært lite behov frem til i dag, men for å kunne være fleksible tar vi også med denne kategorien i ordningen.
Det meste av kantine og renhold er satt ut til eksterne leverandører i dag, men det kan bli behov i fremtiden, så for å kunne være fleksible tar vi også med disse kategoriene i ordningen.
Stillingskategorier
Administrasjon og kontor
Sentralbord / resepsjon / informasjon
Sekretær
Kontorassistent
Saksbehandler
Arkivmedarbeider
hr-konsulent / Personalmedarbeider
Kommunikasjonsrådgiver
Annet
Økonomi og regnskap
Økonomikonsulent
Regnskapsmedarbeider
Controller
lønnsmedarbeider
Annet
ikt
Drift (2. Og 3. Linje support)
Brukerstøtte / ServiceDesk / HelpDesk
Teknisk it-Support
Annet
Pleie-, Omsorgs- og Helsepersonell
Sykepleier
Spesialsykepleier
Hjelpepleier
Vernepleier
Helsefagarbeider
Helsepersonell uten fagkompetanse
Miljøterapeut
Fysioterapeut / Ergoterapeut
Helsesøster / Helsesekretær
Jordmor
Farmasøyt
Bioingeniør
Laboratorietekniker
Laboratorieingeniør
Annet
Lager, logistikk og transport
Lagermedarbeider
Bud/Sjåfør
Varemottak og - kontroll
Ordremottak/-kundebehandling,
Vareopptelling
Pakking, plukking, scanning utgående varer
Lasting
Annet
Kantine
Kokk m/fagbrev
Kokk u/fagbrev
Kantine / kjøkkenmedarbeider
Oppvask og rydding
Hovmester
Servitør
Restaurantmedarbeider
Resepsjonsmedarbeider
Servicepersonale
Konferansevert
Kantineleder
Kantineleder-assistent
Annet
Renhold
Renholder med fagbrev
Renholder uten fagbrev
Annet
Krav til kompetanse
Krav til kompetanse er delt i tre nivåer, i, ii og iii.
Nivå i: Kjennskap til arbeidsområdet /tjenesten, trenger oppfølging og veiledning. Inntil (2) års erfaring.
Nivå ii: Relevant kompetanse innen området, trenger noe oppfølging og veiledning. Mellom (2-5) års erfaring.
Nivå iii: Solid og relevant kompetanse innen området, trenger noe veiledning i oppstartsfasen, arbeider selvstendig. Kan håndtere personalansvar. Mer enn (5) års erfaring.
Oppdragsgiver vil ved det enkelte avrop forsøke å angi hvilket erfaringsnivå den enkelte vikar skal ha, samt hvor stor grad av oppfølging det er forventet fra Oppdragsgivers side.
Pleie, - omsorgs- og helsepersonell:
Det forutsettes at vikarer innenfor dette avtaleområdet har godkjent norsk autorisasjon i samsvar med krav fra offentlige myndigheter. Jfr. Autorisasjon og lisens - Helsedirektoratet
Tjenesteyteren er ansvarlig for å forhåndssjekke ved Statens autorisasjonskontor for helse-personell at vikaren innehar gyldige autorisasjon før denne tilbys arbeid hos oppdragsgiver.
Tjenesteyter er også ansvarlig for at gyldig politiattest for vikar foreligger hvor dette er et krav.
Behov:
Det største behovet i dag er innen administrasjon og kontor, økonomi og regnskap og ikt.
For pleie-, omsorgs- og helsepersonell antar vi at behovet vil bli innen laboratorier og i administrative stillinger med helsekompetanse men ikke direkte mot pasienter.
For lager, logistikk og transport har det vært lite behov frem til i dag, men for å kunne være fleksible tar vi også med denne kategorien i ordningen.
Det meste av kantine og renhold er satt ut til eksterne leverandører i dag, men det kan bli behov i fremtiden, så for å kunne være fleksible tar vi også med disse kategoriene i ordningen.
Anbud id:
757569
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Torsdag 30. September 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Servitør til privat sommerfest i Oslo, lørdag 7.juni fra kl 12 til 24Ønsker en representabel, hyggelig og serviceinnstilt servitør til vår sommerfest lørdag 7. Juni. Jobben består i servering av drikke, snacks, div rydding etc.
-
Oslo
-
Torsdag 8. Mai 2025
-
-
Servitører til bryllupServitører søkes til bryllupsselskap, på Kokkeplassen gård i Arendal, den 13. September fra klokka 15. 30 - 22. 00. Oppgaver inkluderer: - framsetting av koldtbord - påfyll av drikke - rydding av bo...
-
Lindesnes
-
Onsdag 7. Mai 2025
-
-
Servitører til 50 årsdagen 28.juni 2025Trenger to (info fjernet) kan servere og rydde på lørdag 28. 6. 25. Fra kl. 17-23. må være over 18 år.
-
Færder
-
Fredag 25. April 2025
-
-
Servitører til bryllup 21 juni 2025Vi trenger 7 servitører til bryllupsfest i Svelvik 21. 06. 25. Bryllupsfesten gjennomføres i stort telt utendørs. Det er ca 80 gjester, og vi ønsker at servitørene skal bistå med servering av velkoms...
-
Drammen
-
Onsdag 23. April 2025
-
-
4 servitører til bryllup 7.6.25 i TrondheimVi trenger 4 servitører 7. Juni 2025 fra kl 15-21 i Trondheim. Bryllup med ca 60 gjester. Servering av middag inkl skjenking av vin, rydding og oppvask, forberedelse til kaffe og kaker.
-
Trondheim
-
Mandag 21. April 2025
-