Snekker i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Aktiv
Dynamisk innkjøpsordning - Kjøp og levering av møbler til Trondheim kommune
Trondheim kommune med samarbeidspartnere skal inngå en dynamisk innkjøpsordning (dps/dio) for møbler. Kjøp under kr 800 000 eks. Mva. For det enkelte området kjøpes på rammeavtaler. Dynamisk innkjøpsordning benyttes ved enkeltkjøp fra og med kr 800 000 eks. Mva for de ulike avtaleområdene institusjonsmøbler, kontormøbler, skolemøbler og barnehagemøbler.
Dette betyr for eksempel om det i et prosjekt skal kjøpes møbler som omfattes av rammeavtale på skolemøbler har en estimert verdi på i underkant av kr 800 000 eks. Mva, i tillegg til at det skal kjøpes møbler som omfattes av rammeavtale på kontormøbler for i underkant av kr 800 000 eks. Mva, så vil rammeavtaler benyttes selv om verdi av møbler på prosjektet totalt overstiger kr 800 000 eks. Mva.
Nye leverandører kan fortløpende kvalifisere seg til å delta i ordningen.
Det er kun kvalifiserte leverandører som vil få tilgang til publiserte konkurranser.
- Kjøp over kr 800 000 eks mva kan fortas til rammeavtaleleverandør dersom det ikke er tid til gjennomføring av egenkonkurranse på grunn av politiske- eller budsjettvedtak gjør at det haster å få møblering på plass.
- Kjøp av kontorstol som skal tilpasses den enkelte ansatte holdes utenfor dynamisk innkjøpsordning, og anskaffes gjennom rammeavtalen på kontormøbler.
- Der det er spesielt stort behov for brukertilpasninger og brukervalg, eller i arealer med eksperimentell møblering/produktutvikling, kan rammeavtale benyttes også for beløp over 800. 000 eks mva.
Dette betyr for eksempel om det i et prosjekt skal kjøpes møbler som omfattes av rammeavtale på skolemøbler har en estimert verdi på i underkant av kr 800 000 eks. Mva, i tillegg til at det skal kjøpes møbler som omfattes av rammeavtale på kontormøbler for i underkant av kr 800 000 eks. Mva, så vil rammeavtaler benyttes selv om verdi av møbler på prosjektet totalt overstiger kr 800 000 eks. Mva.
Nye leverandører kan fortløpende kvalifisere seg til å delta i ordningen.
Det er kun kvalifiserte leverandører som vil få tilgang til publiserte konkurranser.
- Kjøp over kr 800 000 eks mva kan fortas til rammeavtaleleverandør dersom det ikke er tid til gjennomføring av egenkonkurranse på grunn av politiske- eller budsjettvedtak gjør at det haster å få møblering på plass.
- Kjøp av kontorstol som skal tilpasses den enkelte ansatte holdes utenfor dynamisk innkjøpsordning, og anskaffes gjennom rammeavtalen på kontormøbler.
- Der det er spesielt stort behov for brukertilpasninger og brukervalg, eller i arealer med eksperimentell møblering/produktutvikling, kan rammeavtale benyttes også for beløp over 800. 000 eks mva.
Anbud id:
772261
-
Sted:Trondheim
-
Registrert:Mandag 6. Desember 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Trøndelag
4 anbud
-
Reperasjon av stolTrenger å få reparert en delta stol fra Brunstad, det er vippen på den som er ødelagt, den har brukket tvers av. Stolen har sving.
-
Trondheim
-
Torsdag 11. April 2024
-
-
Fikse armlenet på en sofaVil helst at hele sponplata skal byttes ut med en «lik» en. Det er helt åpent under armlenet så det er god tilgang for å bytte den ut med en ny.
-
Trondheim
-
Onsdag 10. April 2024
-
-
Kappe stolben, 2 barstolerTrenger å forkorte stolben på 2 barstoler som er 15cm for høye for kjøkkenøya. Bena tas enkelt av. Materialer stolben: Massiv gummitre, Stål (tror ikke dette gjelder nederst).
-
Trondheim
-
Lørdag 6. April 2024
-
-
Montering lite Epoq kjøkkenMontering av nytt kjøkken fra Epoq. Levert i flatpakker. Vil være lik utforming som tidligere kjøkken (mtp vask plassering og komfyr/kjøleskap etc) Overskap og underskap, måltilpasset benkeplate ca...
-
Trondheim
-
Onsdag 3. April 2024
-