Entreprenør, Riving, Snekker i Rogaland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Rogaland
Aktiv
Dynamisk innkjøpsordning - Tømrertjenester
Ordningen skal omfatte kommunale bygg og boliger hos Oppdragsgiver, herunder skoler, barnehager, bo- og aktivitetssenter, syke- og aldershjem, svømme- og idrettshaller, kontorbygg, kulturhus, kommunale utleieboliger, helsestasjoner mv.
Avrop på ordningen vil i hovedsak handle om mindre investerings- og vedlikeholdsprosjekter basert på den til enhver tid gjeldende handlings- og økonomiplan, hovedsakelig som utførelsesentreprise eller byggherreutviklet totalentreprise.
Kontraktsarbeidene omfatter alle typer tømrerarbeid, herunder:
- Fasadearbeider
- Reparasjon og oppsetting av innvendige vegger
- Skadebegrensning og sikring av bygg ved innbrudd og hærverk
- Utskifting av dører og vinduer
- Arbeider med asbestsanering
- våtromsarbeider
- Brannsikring/tetting
- Ombygging, påbygg, rehabilitering og oppussing av varierende omfang, herunder istandsetting av kommunale boliger
- Arbeider på fredede/verneverdige bygg med antikvarisk verdi
- Prosjekteringsarbeid knyttet til alle tømrerarbeid under denne avtalen, i det omfang Oppdragsgiver har behov for dette
Kontraktsarbeidene innbefatter også materialleveranser, deponering av rivningsmateriell og sikringstiltak for eget personell og bygningenes brukere, og i noen tilfeller byggeplassadministrasjon og fremdriftskontroll av sideentreprenør. Enkelte avrop kan inneholde elementer av mindre betongarbeider, jernbinding, forskaling, murer-, puss- og flisarbeider, papplegging og enkle blikkenslageroppdrag i tilknytning til tømreroppdrag. Listen er kun til informasjon, og ikke forpliktende for Oppdragsgiver.
Ordningen gjelder ikke tømrerarbeid eller materiell:
- for større nybygg og ombyggings-/rehabiliteringsprosjekter hvor Oppdragsgiver gjennomføre egne konkurranser med ordinær kunngjøring
- til prosjekter/oppdrag som Oppdragsgiver har kapasitet og kompetanse til å utføre i egenregi
- omfattet av den til enhver tid gjeldende rammeavtale for levering av tømrerarbeid med tilhørende materiell, for tiden oppdrag med antatt kontraktsverdi under nok 200 000 ekskl. Mva. Eller hasteoppdrag hvor kontraktsinngåelsen ikke kan utsettes i den tidsperioden det vil ta å få gjennomført avrop på den dynamiske innkjøpsordningen
- omfattet av tilgrensede rammeavtaler, som f. Eks. Rammeavtale for kjøp av trelast og byggevarer eller rammeavtale for kjøp av kjøkken.
Avrop på ordningen vil i hovedsak handle om mindre investerings- og vedlikeholdsprosjekter basert på den til enhver tid gjeldende handlings- og økonomiplan, hovedsakelig som utførelsesentreprise eller byggherreutviklet totalentreprise.
Kontraktsarbeidene omfatter alle typer tømrerarbeid, herunder:
- Fasadearbeider
- Reparasjon og oppsetting av innvendige vegger
- Skadebegrensning og sikring av bygg ved innbrudd og hærverk
- Utskifting av dører og vinduer
- Arbeider med asbestsanering
- våtromsarbeider
- Brannsikring/tetting
- Ombygging, påbygg, rehabilitering og oppussing av varierende omfang, herunder istandsetting av kommunale boliger
- Arbeider på fredede/verneverdige bygg med antikvarisk verdi
- Prosjekteringsarbeid knyttet til alle tømrerarbeid under denne avtalen, i det omfang Oppdragsgiver har behov for dette
Kontraktsarbeidene innbefatter også materialleveranser, deponering av rivningsmateriell og sikringstiltak for eget personell og bygningenes brukere, og i noen tilfeller byggeplassadministrasjon og fremdriftskontroll av sideentreprenør. Enkelte avrop kan inneholde elementer av mindre betongarbeider, jernbinding, forskaling, murer-, puss- og flisarbeider, papplegging og enkle blikkenslageroppdrag i tilknytning til tømreroppdrag. Listen er kun til informasjon, og ikke forpliktende for Oppdragsgiver.
Ordningen gjelder ikke tømrerarbeid eller materiell:
- for større nybygg og ombyggings-/rehabiliteringsprosjekter hvor Oppdragsgiver gjennomføre egne konkurranser med ordinær kunngjøring
- til prosjekter/oppdrag som Oppdragsgiver har kapasitet og kompetanse til å utføre i egenregi
- omfattet av den til enhver tid gjeldende rammeavtale for levering av tømrerarbeid med tilhørende materiell, for tiden oppdrag med antatt kontraktsverdi under nok 200 000 ekskl. Mva. Eller hasteoppdrag hvor kontraktsinngåelsen ikke kan utsettes i den tidsperioden det vil ta å få gjennomført avrop på den dynamiske innkjøpsordningen
- omfattet av tilgrensede rammeavtaler, som f. Eks. Rammeavtale for kjøp av trelast og byggevarer eller rammeavtale for kjøp av kjøkken.
Anbud id:
732826
-
Sted:Stavanger
-
Registrert:Mandag 21. Juni 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Rogaland
6 anbud
-
Kledning og vinduer +div innvendigØnsker 1 tømmermann 4-6 uker til å bytte kledning/vinduer + diverse tømmer arbeid fra ca 22juli
-
Stavanger
-
Torsdag 16. Mai 2024
-
-
Lekkasje i takJeg har hatt lekkasje i tak ( Ark på loftet). Viser seg at arken ikke har nok helling, slik at en må legge på papp for "flate tak" tette og eventuelt skifte bjelker som kan være skadet.
-
Stavanger
-
Torsdag 16. Mai 2024
-
-
Skifte listerSkifte ca 50m taklist fra furu til hvite lister. Skifte lister på 6 dører fra furu til hvite lister. Skifte lister rundt 2 vinduer ca. 10m fra furu til hvite lister.
-
Stavanger
-
Onsdag 15. Mai 2024
-
-
Reperasjon av takUtskifting av ca 20 m2 takstein etter stormskade Arbeidsomfang: 1 Bygging av stelling for tilkomst til 3 skadesteder 2 Opprydding/fjerning av gammel takstein spredt på tak og i renneavløp 3 Kjøp og...
-
Stavanger
-
Tirsdag 14. Mai 2024
-
-
Bytte/fikse vinduVinduet som gjelder tilhører råkjeller. Mangler en liten glassrute - se bilde. Ønsker å fikse eller å bytte ut vinduet.
-
Stavanger
-
Tirsdag 14. Mai 2024
-
-
Skifte terasse dør og vindu på loft(vegg), skifte 4 vindu i kjeller.-Trenger å bytte terasse dør på soverom, denne har jeg stående. - Bytte vindu på loft ( vegg 3. Etasje), dette må måles og bestilles. - Bytte 4 vindu i kjeller, disse har jeg stående. (Vedlikeholds...
-
Stavanger
-
Mandag 13. Mai 2024
-