Bemanning i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Aktiv
Dynamisk innkjøpsordning for Vikartjenester
Ordningen skal kunne benyttes av alle etater i helseforvaltningen (oppdragsgiverne) i hele landet, og skal dekke oppdragsgivernes behov for vikarer innen følgende (ikke uttømmende) områder:
Stillingskategorier
Administrasjon og kontor
Sentralbord / resepsjon / informasjon
Sekretær
Kontorassistent
Saksbehandler
Arkivmedarbeider
hr-konsulent / Personalmedarbeider
Kommunikasjonsrådgiver
Annet
Økonomi og regnskap
Økonomikonsulent
Regnskapsmedarbeider
Controller
lønnsmedarbeider
Annet
ikt
Drift (2. Og 3. Linje support)
Brukerstøtte / ServiceDesk / HelpDesk
Teknisk it-Support
Annet
Pleie-, Omsorgs- og Helsepersonell
Sykepleier
Spesialsykepleier
Hjelpepleier
Vernepleier
Helsefagarbeider
Helsepersonell uten fagkompetanse
Miljøterapeut
Fysioterapeut / Ergoterapeut
Helsesøster / Helsesekretær
Jordmor
Farmasøyt
Bioingeniør
Laboratorietekniker
Laboratorieingeniør
Annet
Lager, logistikk og transport
Lagermedarbeider
Bud/Sjåfør
Varemottak og - kontroll
Ordremottak/-kundebehandling,
Vareopptelling
Pakking, plukking, scanning utgående varer
Lasting
Annet
Kantine
Kokk m/fagbrev
Kokk u/fagbrev
Kantine / kjøkkenmedarbeider
Oppvask og rydding
Hovmester
Servitør
Restaurantmedarbeider
Resepsjonsmedarbeider
Servicepersonale
Konferansevert
Kantineleder
Kantineleder-assistent
Annet
Renhold
Renholder med fagbrev
Renholder uten fagbrev
Annet
Krav til kompetanse
Krav til kompetanse er delt i tre nivåer, i, ii og iii.
Nivå i: Kjennskap til arbeidsområdet /tjenesten, trenger oppfølging og veiledning. Inntil (2) års erfaring.
Nivå ii: Relevant kompetanse innen området, trenger noe oppfølging og veiledning. Mellom (2-5) års erfaring.
Nivå iii: Solid og relevant kompetanse innen området, trenger noe veiledning i oppstartsfasen, arbeider selvstendig. Kan håndtere personalansvar. Mer enn (5) års erfaring.
Oppdragsgiver vil ved det enkelte avrop forsøke å angi hvilket erfaringsnivå den enkelte vikar skal ha, samt hvor stor grad av oppfølging det er forventet fra Oppdragsgivers side.
Pleie, - omsorgs- og helsepersonell:
Det forutsettes at vikarer innenfor dette avtaleområdet har godkjent norsk autorisasjon i samsvar med krav fra offentlige myndigheter. Jfr. Autorisasjon og lisens - Helsedirektoratet
Tjenesteyteren er ansvarlig for å forhåndssjekke ved Statens autorisasjonskontor for helse-personell at vikaren innehar gyldige autorisasjon før denne tilbys arbeid hos oppdragsgiver.
Tjenesteyter er også ansvarlig for at gyldig politiattest for vikar foreligger hvor dette er et krav.
Behov:
Det største behovet i dag er innen administrasjon og kontor, økonomi og regnskap og ikt.
For pleie-, omsorgs- og helsepersonell antar vi at behovet vil bli innen laboratorier og i administrative stillinger med helsekompetanse men ikke direkte mot pasienter.
For lager, logistikk og transport har det vært lite behov frem til i dag, men for å kunne være fleksible tar vi også med denne kategorien i ordningen.
Det meste av kantine og renhold er satt ut til eksterne leverandører i dag, men det kan bli behov i fremtiden, så for å kunne være fleksible tar vi også med disse kategoriene i ordningen.
Stillingskategorier
Administrasjon og kontor
Sentralbord / resepsjon / informasjon
Sekretær
Kontorassistent
Saksbehandler
Arkivmedarbeider
hr-konsulent / Personalmedarbeider
Kommunikasjonsrådgiver
Annet
Økonomi og regnskap
Økonomikonsulent
Regnskapsmedarbeider
Controller
lønnsmedarbeider
Annet
ikt
Drift (2. Og 3. Linje support)
Brukerstøtte / ServiceDesk / HelpDesk
Teknisk it-Support
Annet
Pleie-, Omsorgs- og Helsepersonell
Sykepleier
Spesialsykepleier
Hjelpepleier
Vernepleier
Helsefagarbeider
Helsepersonell uten fagkompetanse
Miljøterapeut
Fysioterapeut / Ergoterapeut
Helsesøster / Helsesekretær
Jordmor
Farmasøyt
Bioingeniør
Laboratorietekniker
Laboratorieingeniør
Annet
Lager, logistikk og transport
Lagermedarbeider
Bud/Sjåfør
Varemottak og - kontroll
Ordremottak/-kundebehandling,
Vareopptelling
Pakking, plukking, scanning utgående varer
Lasting
Annet
Kantine
Kokk m/fagbrev
Kokk u/fagbrev
Kantine / kjøkkenmedarbeider
Oppvask og rydding
Hovmester
Servitør
Restaurantmedarbeider
Resepsjonsmedarbeider
Servicepersonale
Konferansevert
Kantineleder
Kantineleder-assistent
Annet
Renhold
Renholder med fagbrev
Renholder uten fagbrev
Annet
Krav til kompetanse
Krav til kompetanse er delt i tre nivåer, i, ii og iii.
Nivå i: Kjennskap til arbeidsområdet /tjenesten, trenger oppfølging og veiledning. Inntil (2) års erfaring.
Nivå ii: Relevant kompetanse innen området, trenger noe oppfølging og veiledning. Mellom (2-5) års erfaring.
Nivå iii: Solid og relevant kompetanse innen området, trenger noe veiledning i oppstartsfasen, arbeider selvstendig. Kan håndtere personalansvar. Mer enn (5) års erfaring.
Oppdragsgiver vil ved det enkelte avrop forsøke å angi hvilket erfaringsnivå den enkelte vikar skal ha, samt hvor stor grad av oppfølging det er forventet fra Oppdragsgivers side.
Pleie, - omsorgs- og helsepersonell:
Det forutsettes at vikarer innenfor dette avtaleområdet har godkjent norsk autorisasjon i samsvar med krav fra offentlige myndigheter. Jfr. Autorisasjon og lisens - Helsedirektoratet
Tjenesteyteren er ansvarlig for å forhåndssjekke ved Statens autorisasjonskontor for helse-personell at vikaren innehar gyldige autorisasjon før denne tilbys arbeid hos oppdragsgiver.
Tjenesteyter er også ansvarlig for at gyldig politiattest for vikar foreligger hvor dette er et krav.
Behov:
Det største behovet i dag er innen administrasjon og kontor, økonomi og regnskap og ikt.
For pleie-, omsorgs- og helsepersonell antar vi at behovet vil bli innen laboratorier og i administrative stillinger med helsekompetanse men ikke direkte mot pasienter.
For lager, logistikk og transport har det vært lite behov frem til i dag, men for å kunne være fleksible tar vi også med denne kategorien i ordningen.
Det meste av kantine og renhold er satt ut til eksterne leverandører i dag, men det kan bli behov i fremtiden, så for å kunne være fleksible tar vi også med disse kategoriene i ordningen.
Anbud id:
757569
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Torsdag 30. September 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Hage arbeidHei, Jeg ønsker hjelp med å rydde hagen. Det er masse løv og andre ting som ligger i hagen som trenger å bli raket opp og lagt i poser.
-
Lillestrøm
-
Lørdag 29. November 2025
-
-
Sjåfør søkes til kjøring av sprinterSøker en pålitelig og ansvarsbevisst sjåfør til transport og levering av varer. Du kan enten kjøre vår sprinter (varebil), eller bruke egen bil etter nærmere avtale. Arbeidet innebærer levering til k...
-
Holmestrand
-
Torsdag 27. November 2025
-
-
Kommende hotell og hytter på Åfarnes- RaumaFor vårt kommende prosjekt Åfarnes Hotell, Langfjordsstranda 82, 6360 Åfarnes Tiltak: Full restaurering av eksisterende murbygg som er under regulering og hvor vi med kalkulert/beregnet oppstart ca...-
Stranda
-
Tirsdag 25. November 2025
-
-
Servitører i bryllupØnsker servitører til bryllupet vårt 01. 08. 2026 i Eidsvoll. Vi søker 5 servitører, evt også bartender. Timesbetalt: 200-250 kr.
-
Eidsvoll
-
Mandag 24. November 2025
-
-
Hei:) Trenger noen som kan hjelpe meg å bære inn ved.Fikk ved fra vedkommende den, og trenger hjelp til å få den i hus. Ingen stor j og krevende jobb, men for stor for meg. Ingen lang transportdistanse heller. En jobb for en mann på noen timer. Mvh
-
Moss
-
Lørdag 22. November 2025
-
-
Trimme tjuva hekk - kvick fixTrenger hjelp av en gartner til å trimme tjuvahekk på utsiden av enebolig.
-
Lillestrøm
-
Fredag 21. November 2025
-