Snekker i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Aktiv
Dynamisk innkjøpsordning - Kjøp og levering av møbler til Trondheim kommune
Trondheim kommune med samarbeidspartnere skal inngå en dynamisk innkjøpsordning (dps/dio) for møbler. Kjøp under kr 800 000 eks. Mva. For det enkelte området kjøpes på rammeavtaler. Dynamisk innkjøpsordning benyttes ved enkeltkjøp fra og med kr 800 000 eks. Mva for de ulike avtaleområdene institusjonsmøbler, kontormøbler, skolemøbler og barnehagemøbler.
Dette betyr for eksempel om det i et prosjekt skal kjøpes møbler som omfattes av rammeavtale på skolemøbler har en estimert verdi på i underkant av kr 800 000 eks. Mva, i tillegg til at det skal kjøpes møbler som omfattes av rammeavtale på kontormøbler for i underkant av kr 800 000 eks. Mva, så vil rammeavtaler benyttes selv om verdi av møbler på prosjektet totalt overstiger kr 800 000 eks. Mva.
Nye leverandører kan fortløpende kvalifisere seg til å delta i ordningen.
Det er kun kvalifiserte leverandører som vil få tilgang til publiserte konkurranser.
- Kjøp over kr 800 000 eks mva kan fortas til rammeavtaleleverandør dersom det ikke er tid til gjennomføring av egenkonkurranse på grunn av politiske- eller budsjettvedtak gjør at det haster å få møblering på plass.
- Kjøp av kontorstol som skal tilpasses den enkelte ansatte holdes utenfor dynamisk innkjøpsordning, og anskaffes gjennom rammeavtalen på kontormøbler.
- Der det er spesielt stort behov for brukertilpasninger og brukervalg, eller i arealer med eksperimentell møblering/produktutvikling, kan rammeavtale benyttes også for beløp over 800. 000 eks mva.
Dette betyr for eksempel om det i et prosjekt skal kjøpes møbler som omfattes av rammeavtale på skolemøbler har en estimert verdi på i underkant av kr 800 000 eks. Mva, i tillegg til at det skal kjøpes møbler som omfattes av rammeavtale på kontormøbler for i underkant av kr 800 000 eks. Mva, så vil rammeavtaler benyttes selv om verdi av møbler på prosjektet totalt overstiger kr 800 000 eks. Mva.
Nye leverandører kan fortløpende kvalifisere seg til å delta i ordningen.
Det er kun kvalifiserte leverandører som vil få tilgang til publiserte konkurranser.
- Kjøp over kr 800 000 eks mva kan fortas til rammeavtaleleverandør dersom det ikke er tid til gjennomføring av egenkonkurranse på grunn av politiske- eller budsjettvedtak gjør at det haster å få møblering på plass.
- Kjøp av kontorstol som skal tilpasses den enkelte ansatte holdes utenfor dynamisk innkjøpsordning, og anskaffes gjennom rammeavtalen på kontormøbler.
- Der det er spesielt stort behov for brukertilpasninger og brukervalg, eller i arealer med eksperimentell møblering/produktutvikling, kan rammeavtale benyttes også for beløp over 800. 000 eks mva.
Anbud id:
772261
-
Sted:Trondheim
-
Registrert:Mandag 6. Desember 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Trøndelag
6 anbud
-
Reparasjon 3 stk kjøkkenstoler100 år gamle kjøkkenstoler trenger reparasjon for å kunne brukes. Ser for meg at de limes og evt settes inn tynne skruer for forsterkning. må ha rask avklaring om kostnad overgår nytteverdi/affeksjons...-
Trondheim
-
Tirsdag 28. Oktober 2025
-
-
Omtrekking av lenestol i skinn eller stoffKategori: møbelsnekker Tjeneste: møbeltapetserer Kundetype: Privat Beskrivelse: Omtrekking av en stol helst i brunt skinn men er åpen for forslag i stoff Type: Lenestol Innen: først og fremst int...
-
Trondheim
-
Lørdag 25. Oktober 2025
-
-
Pristilbud på kjøkkenmontering i mørkt treKundetype: Privat Beskrivelse: vil ha pristilbud Servicekategori: Snekkertjenester Type: Kjøkken Krav: Ønsker det lagd i mørkt tre for å matche meg Innen: 1-3 måneder
-
Trondheim
-
Fredag 24. Oktober 2025
-
-
Omtrekking av retro stol med ensfarget fløyelKategori: møbelsnekker Kundetype: Privat Beskrivelse: Omtrekking av retro stol Materialbruk: fløyel Krav: Ensfarget Innen: 1-3 måneder-
Trondheim
-
Onsdag 15. Oktober 2025
-
-
Opptrekking møblerBer om tilbud på opptrekking/reparasjon av krakk til lenestol fra Brunstad
-
Trondheim
-
Onsdag 8. Oktober 2025
-