Snekker i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Aktiv
Dynamisk innkjøpsordning - Kjøp og levering av møbler til Trondheim kommune
Trondheim kommune med samarbeidspartnere skal inngå en dynamisk innkjøpsordning (dps/dio) for møbler. Kjøp under kr 800 000 eks. Mva. For det enkelte området kjøpes på rammeavtaler. Dynamisk innkjøpsordning benyttes ved enkeltkjøp fra og med kr 800 000 eks. Mva for de ulike avtaleområdene institusjonsmøbler, kontormøbler, skolemøbler og barnehagemøbler.
Dette betyr for eksempel om det i et prosjekt skal kjøpes møbler som omfattes av rammeavtale på skolemøbler har en estimert verdi på i underkant av kr 800 000 eks. Mva, i tillegg til at det skal kjøpes møbler som omfattes av rammeavtale på kontormøbler for i underkant av kr 800 000 eks. Mva, så vil rammeavtaler benyttes selv om verdi av møbler på prosjektet totalt overstiger kr 800 000 eks. Mva.
Nye leverandører kan fortløpende kvalifisere seg til å delta i ordningen.
Det er kun kvalifiserte leverandører som vil få tilgang til publiserte konkurranser.
- Kjøp over kr 800 000 eks mva kan fortas til rammeavtaleleverandør dersom det ikke er tid til gjennomføring av egenkonkurranse på grunn av politiske- eller budsjettvedtak gjør at det haster å få møblering på plass.
- Kjøp av kontorstol som skal tilpasses den enkelte ansatte holdes utenfor dynamisk innkjøpsordning, og anskaffes gjennom rammeavtalen på kontormøbler.
- Der det er spesielt stort behov for brukertilpasninger og brukervalg, eller i arealer med eksperimentell møblering/produktutvikling, kan rammeavtale benyttes også for beløp over 800. 000 eks mva.
Dette betyr for eksempel om det i et prosjekt skal kjøpes møbler som omfattes av rammeavtale på skolemøbler har en estimert verdi på i underkant av kr 800 000 eks. Mva, i tillegg til at det skal kjøpes møbler som omfattes av rammeavtale på kontormøbler for i underkant av kr 800 000 eks. Mva, så vil rammeavtaler benyttes selv om verdi av møbler på prosjektet totalt overstiger kr 800 000 eks. Mva.
Nye leverandører kan fortløpende kvalifisere seg til å delta i ordningen.
Det er kun kvalifiserte leverandører som vil få tilgang til publiserte konkurranser.
- Kjøp over kr 800 000 eks mva kan fortas til rammeavtaleleverandør dersom det ikke er tid til gjennomføring av egenkonkurranse på grunn av politiske- eller budsjettvedtak gjør at det haster å få møblering på plass.
- Kjøp av kontorstol som skal tilpasses den enkelte ansatte holdes utenfor dynamisk innkjøpsordning, og anskaffes gjennom rammeavtalen på kontormøbler.
- Der det er spesielt stort behov for brukertilpasninger og brukervalg, eller i arealer med eksperimentell møblering/produktutvikling, kan rammeavtale benyttes også for beløp over 800. 000 eks mva.
Anbud id:
772261
-
Sted:Trondheim
-
Registrert:Mandag 6. Desember 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Trøndelag
5 anbud
-
Trekke om lenestol + «fylle opp» stolseteHar en gammel lenestol som ble trukket om for 10 år siden. Den gangen ble ikke stolsete fylt, så nå er sete litt lavt. Trenger pristilbud på både å fylle sete og omtrekking av hele stolen
-
Trondheim
-
Mandag 22. September 2025
-
-
Møbelsnekkeroppdrag for moderne benk i mørk brun eikServicekategori: møbelsnekker Kundetype: Bedrift Beskrivelse: bygge en benk med skjørt til liten servant i mørk brun eik Finish: i heltre Funksjoner: Ingen Innen: 1 måned Design: Moderne Plasse...
-
Trondheim
-
Mandag 15. September 2025
-
-
Møbeltrekking av spisestoler i velurKategori: møbelsnekker Kundetype: Privat Beskrivelse: møbeltrekking av spisestoler Størrelse: 5-6 stoler Materialbruk: Velur Farge: Ensfarget Innen: 1 måned Levering: Hente og levere
-
Trondheim
-
Fredag 12. September 2025
-
-
Vatre opp et innebygd kjøleskapJeg har et innebygd kjøleskap som har blitt skjeft etter bytting av gulv, jeg klarer ikke å få det i vater igjen. Trenger hjelp fra proffe.
-
Trondheim
-
Fredag 12. September 2025
-