Skadedyrkontroll i Rogaland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Rogaland
Aktiv
Rammeavtale for skadedyrbekjempelse
Oppdragsgiver har behov for å inngå rammeavtale med én leverandør for kjøp av tjenester på skadedyrbekjempelse til Sandnes kommune. Anskaffelsen deles inn i tre typer av oppdrag: Faste oppdrag for var
Oppdragsgiver ønsker at det utføres faste oppdrag for kommunens enhet for vann, avløp og rør (var). Dette innebærer rottesanering i kloakksystemet til kommunen med ansvar for oppfølging.
Serviceavtaler for bygg
Oppdragsgiver ønsker muligheten til å kunne inngå serviceavtaler for kommunens ulike bygg etter behov. Dette kan både være forebyggende avtaler mot skadedyr eller serviceavtaler knyttet til kommunale storkjøkken, og skal gjelde per bygg.
Enkeltoppdrag og materiell
Oppdragsgiver ønsker å kunne bestille enkeltoppdrag utover de faste oppdragene. Dette kan være kontroll, rådgivning, forebygging og bekjempelse av mindre skadedyr i kommunale bygg/eiendommer.
For en nærmere beskrivelse, se kapittel 5 nedenfor og «Vedlegg 2 – Kravspesifikasjon».
Oppdragsgiver er usikker på anskaffelsens omfang, men estimerer en årlig kontraktsverdi på ca. 400. 000 kroner eksklusive merverdiavgift. Dette gir en samlet kontraktsverdi (inkludert opsjoner) på 1. 600. 000 kroner eksklusive merverdiavgift. Dette er kun et estimat og skal ikke medføre noen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren.
Ut fra estimert verdi for kontrakt har oppdragsgiver angitt maksimal kontraktsverdi jf. eu-domstolen sak c-23/20. Den maksimale kontraktsverdi ligger 25% over estimert verdi. Total maksverdi er 2. 000. 000 kroner ekskludert merverdiavgift.
Anbud id:
1027184
-
Registrert:Fredag 17. Oktober 2025
Er du interessert i dette oppdraget?