IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
ÅPEN ANBUDSKONKURRANSE - VISUELL DESIGN
1. Beskrivelse av anskaffelsens formål, kravspesifikasjon og andre orienteringer:
Oppdragets formål er å inngå avtaler med to leverandører basert på en konkurranse som dekker tjenester innenfor design/visuell kommunikasjon. Eksempelvis innebærer dette visuell identitet til kirkens mange og ulike arbeidsområder, illustrasjoner, infografikk og mindre utstillinger. Samarbeid med kommunikasjonsbyrået som Oppdragsgiver har rammeavtale med kan være aktuelt.
Det skal inngås like rammeavtaler for 3 år med mulig for forlengelse inntil 4 år, totalt.
Oppdragsgiver bruker design/visuell kommunikasjon som et viktig virkemiddel i kommunikasjonen med medlemmene og samfunnet. Dette gjelder både nasjonalt og i menighetenes kommunikasjonsarbeid, samt i kirkens pedagogiske virksomhet. i tillegg til å utvikle kommunikasjonsmateriell knyttet til de fire store livshendelsene dåp, konfirmasjon, bryllup og begravelse, utvikler Oppdragsgiver nasjonale aktiviteter for medlemmene. Dette gjelder særlig for aldersgruppen 0-18 år. Anskaffelsen gjelder både fornyelse av eksisterende visuelle profiler og nyutvikling.
2. Avtale:
Det inngås en rammeavtale for perioden frem til 28. 03. 2023, med mulighet for forlengelse til 4 år. Hovedtyngden i arbeidet vil foregå i hele perioden. Økonomiske rammer for oppdraget vil være inntil kroner kr. 2, 5 mill. Ekskl. Mva. Estimert totalverdi
3. Deltilbud og alternative tilbud:
Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget.
Alternative tilbud utenfor kravspesifikasjoner og formål vil ikke aksepteres.
4. el-info - Kommunikasjon:
Kommunikasjon:
All kommunikasjon og informasjonsutveksling mellom Kirkerådet og leverandøren skal i utgangspunktet skje skriftlig ved bruk av elektroniske kommunikasjonsmidler, jf. afo § 22-1.
Signering ønskes elektronisk. i Mercell har du følgende alternativer for å signere:
- BankID på mobil
- Buypass mobil
- Java-fri signering med Commfides Ansatt id.
- Virksomhetssertifikat fra Commfides
- Bank id med kodebrikke
Linken til Oppdragsgiver og anbudet rettes mot:
Internettadresse: (info fjernet)
(info fjernet)
5. Vedlegg: i vedlagte konkurransegrunnlag vedlegg 1 står det informasjon som her er lagt på Mercell. i tillegg ligger noen andre opplysninger, bl. a. Tildelingskriterier som leverandørene må forholde seg til i forhold til tilbud knyttet til konkurransegrunnlag. i vedlegget oppgis også kontaktperson som er:
Navn: Kjetil Bondevik
e-post (info fjernet)
Oppdragets formål er å inngå avtaler med to leverandører basert på en konkurranse som dekker tjenester innenfor design/visuell kommunikasjon. Eksempelvis innebærer dette visuell identitet til kirkens mange og ulike arbeidsområder, illustrasjoner, infografikk og mindre utstillinger. Samarbeid med kommunikasjonsbyrået som Oppdragsgiver har rammeavtale med kan være aktuelt.
Det skal inngås like rammeavtaler for 3 år med mulig for forlengelse inntil 4 år, totalt.
Oppdragsgiver bruker design/visuell kommunikasjon som et viktig virkemiddel i kommunikasjonen med medlemmene og samfunnet. Dette gjelder både nasjonalt og i menighetenes kommunikasjonsarbeid, samt i kirkens pedagogiske virksomhet. i tillegg til å utvikle kommunikasjonsmateriell knyttet til de fire store livshendelsene dåp, konfirmasjon, bryllup og begravelse, utvikler Oppdragsgiver nasjonale aktiviteter for medlemmene. Dette gjelder særlig for aldersgruppen 0-18 år. Anskaffelsen gjelder både fornyelse av eksisterende visuelle profiler og nyutvikling.
2. Avtale:
Det inngås en rammeavtale for perioden frem til 28. 03. 2023, med mulighet for forlengelse til 4 år. Hovedtyngden i arbeidet vil foregå i hele perioden. Økonomiske rammer for oppdraget vil være inntil kroner kr. 2, 5 mill. Ekskl. Mva. Estimert totalverdi
3. Deltilbud og alternative tilbud:
Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget.
Alternative tilbud utenfor kravspesifikasjoner og formål vil ikke aksepteres.
4. el-info - Kommunikasjon:
Kommunikasjon:
All kommunikasjon og informasjonsutveksling mellom Kirkerådet og leverandøren skal i utgangspunktet skje skriftlig ved bruk av elektroniske kommunikasjonsmidler, jf. afo § 22-1.
Signering ønskes elektronisk. i Mercell har du følgende alternativer for å signere:
- BankID på mobil
- Buypass mobil
- Java-fri signering med Commfides Ansatt id.
- Virksomhetssertifikat fra Commfides
- Bank id med kodebrikke
Linken til Oppdragsgiver og anbudet rettes mot:
Internettadresse: (info fjernet)
(info fjernet)
5. Vedlegg: i vedlagte konkurransegrunnlag vedlegg 1 står det informasjon som her er lagt på Mercell. i tillegg ligger noen andre opplysninger, bl. a. Tildelingskriterier som leverandørene må forholde seg til i forhold til tilbud knyttet til konkurransegrunnlag. i vedlegget oppgis også kontaktperson som er:
Navn: Kjetil Bondevik
e-post (info fjernet)
Anbud id:
629660
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Fredag 14. Februar 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
4 anbud
-
UI & UX Designer til et SaaS prosjektVi søker en erfaren og kreativ ui & ux-designer som kan hjelpe oss med å videreutvikle en moderne SaaS-løsning. Du vil få ansvar for å skape intuitive grensesnitt, effektive brukerreiser og et helhet...
-
Oslo
-
Søndag 26. Januar 2025
-
-
Hjelp til nettside,Trenger hjelp med å lage rn nettside med Wordpress, da jeg har domene og webhotell, skal ikke ha nettbutikk, bare en enkel å grei nettside om slektsforskning. Noen kan jeg selv
-
Oslo
-
Mandag 20. Januar 2025
-