Maskinentreprenør, Riving, Transport i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
110180 Rammeavtale for innsamling, transport og behandling av næringsavfall
Kontrakten omfatter følgende tjenester:
1. Leie av oppsamlingsenheter (sekk, beholdere, containere)
2. Leie av vakummaskin med tilhørende materiell/utstyr
3. Leie av emballasjepresse/ballepresse med tilhørende materiell/utstyr
4. Engangsleie/bestillingsoppdrag av oppsamlingsenheter
5. tømming av oppsamlingsenheter:
- Periodisk henting av avtalte fraksjoner i henhold til avfallsplan for den enkelte enhet
- Henting av engangsleie/bestillingsoppdrag av oppsamlingsenheter
6. Veiing av avfall i oppsamlingsenhet ved henting (vekt påmontert bil)
7. Sette beholdere/containere tilbake på hentestedet
8. Transport til godkjent mottakssted for gjenvinning, forbrenning eller sluttdeponering
9. Veiing av innholdet i containere
10. Utsetting og innhenting av funksjonelle og tilpassede oppsamlingsenheter, samt reparasjon/vedlikehold/service av beholdere og containere ved behov
11. Levering og bytte av sekker for nedgravde avfallsløsninger
12. Levering av sekker til oppsamlingsenheter der leverandør krever at slikt benyttes
13. Levering av trygg emballasje for smittefarlig avfall/risikoavfall, herunder stikkende/skjærende, f. Eks sprøytespisser
14. håndtering av ee‐avfall og spesialavfall i tråd med gjeldende lov- og regelverk
15. Sikkerhetsmakulering
16. Behandling av fraksjoner til gjenvinning og sluttdeponering
17. Registrering og loggføring av data om sorteringsgrad, mengde og type avfall spesifisert på den enkelte virksomhet, samt periodisk rapportering av registrerte data
18. Digital løsning for kontroll og oppfølging av avfallshåndtering hos kunden og dens enheter
19. Veiledning, opplæring, informasjonsmateriell og rutinebeskrivelser angående kontrakten til oppdragsgivers hentesteder
20. Utarbeidelse av avfallsplan
21. Årlig gjennomgang av statistikk med fokus på oppnådd optimalisering av avfallsløsningene
Listen ovenfor er ikke å anse som uttømmende. Aktiviteter kan inkluderes i kontraktsperioden hvis aktiviteten vurderes til å være innenfor kontraktens innhold og formål.
i enkelte av kommunene er det plassert offentlige avfallsbeholdere som brukes til publikumsavfall. Oppdragsgiver eier avfallsbeholderne og samler inn avfallet. Dette avfallet er å anse som næringsavfall, og er omfattet av kontrakten.
1. Leie av oppsamlingsenheter (sekk, beholdere, containere)
2. Leie av vakummaskin med tilhørende materiell/utstyr
3. Leie av emballasjepresse/ballepresse med tilhørende materiell/utstyr
4. Engangsleie/bestillingsoppdrag av oppsamlingsenheter
5. tømming av oppsamlingsenheter:
- Periodisk henting av avtalte fraksjoner i henhold til avfallsplan for den enkelte enhet
- Henting av engangsleie/bestillingsoppdrag av oppsamlingsenheter
6. Veiing av avfall i oppsamlingsenhet ved henting (vekt påmontert bil)
7. Sette beholdere/containere tilbake på hentestedet
8. Transport til godkjent mottakssted for gjenvinning, forbrenning eller sluttdeponering
9. Veiing av innholdet i containere
10. Utsetting og innhenting av funksjonelle og tilpassede oppsamlingsenheter, samt reparasjon/vedlikehold/service av beholdere og containere ved behov
11. Levering og bytte av sekker for nedgravde avfallsløsninger
12. Levering av sekker til oppsamlingsenheter der leverandør krever at slikt benyttes
13. Levering av trygg emballasje for smittefarlig avfall/risikoavfall, herunder stikkende/skjærende, f. Eks sprøytespisser
14. håndtering av ee‐avfall og spesialavfall i tråd med gjeldende lov- og regelverk
15. Sikkerhetsmakulering
16. Behandling av fraksjoner til gjenvinning og sluttdeponering
17. Registrering og loggføring av data om sorteringsgrad, mengde og type avfall spesifisert på den enkelte virksomhet, samt periodisk rapportering av registrerte data
18. Digital løsning for kontroll og oppfølging av avfallshåndtering hos kunden og dens enheter
19. Veiledning, opplæring, informasjonsmateriell og rutinebeskrivelser angående kontrakten til oppdragsgivers hentesteder
20. Utarbeidelse av avfallsplan
21. Årlig gjennomgang av statistikk med fokus på oppnådd optimalisering av avfallsløsningene
Listen ovenfor er ikke å anse som uttømmende. Aktiviteter kan inkluderes i kontraktsperioden hvis aktiviteten vurderes til å være innenfor kontraktens innhold og formål.
i enkelte av kommunene er det plassert offentlige avfallsbeholdere som brukes til publikumsavfall. Oppdragsgiver eier avfallsbeholderne og samler inn avfallet. Dette avfallet er å anse som næringsavfall, og er omfattet av kontrakten.
Anbud id:
697412
-
Registrert:Fredag 5. Februar 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Innlandet
6 anbud
-
Pall fra Gjøvik til GrimstadTrenger transport av emballasjeprodukter som blir stablet på en pall.
-
Gjøvik
-
Torsdag 21. Mars 2024
-
-
Transport skjenkFrakt fra Molde til Gjøvik Skjenk med mål 40x108, 5x121 Noe glassdører og glasshyller
-
Gjøvik
-
Mandag 18. Mars 2024
-
-
Hente og frakte 22 stk I-bjelker av lengde 9 meter.Ønsker å transportere 22 stk i-bjelker fra Gjøvik til Bergen. Bil må ha løfteutstyr. Ca 4, 3 kubikk, Totalvekt: ca 1300kg
-
Bergen
-
Onsdag 13. Mars 2024
-
-
Frakt av bil fra Ålesund til LenaHeisann! Skulle hatt frakt av en 74 Ford Gran Torino fra 6015 Ålesund til 2850 Lena, henting og levering på privatadresse. Noen her som fikser? Egenvekt 1875kg, lengde 537cm.
-
Østre Toten
-
Torsdag 29. Februar 2024
-
-
Transport av bilEn Toyota Prius 2012 modell må fraktes fra Gjøvik til Stavanger.
-
Gjøvik
-
Torsdag 29. Februar 2024
-
-
Transport av brakke/spikerteltØnsker pris på transport av brakke/spikertelt, som må hentes med kranbil Hentes Jensbakken, sør-Fron, og kan leveres i Redalen, Gjøvik h. 2, 60 b. 2, 4 l. 3, 90
-
Gjøvik
-
Torsdag 29. Februar 2024
-