Maskinentreprenør, Riving, Transport i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
110180 Rammeavtale for innsamling, transport og behandling av næringsavfall
Kontrakten omfatter følgende tjenester:
1. Leie av oppsamlingsenheter (sekk, beholdere, containere)
2. Leie av vakummaskin med tilhørende materiell/utstyr
3. Leie av emballasjepresse/ballepresse med tilhørende materiell/utstyr
4. Engangsleie/bestillingsoppdrag av oppsamlingsenheter
5. tømming av oppsamlingsenheter:
- Periodisk henting av avtalte fraksjoner i henhold til avfallsplan for den enkelte enhet
- Henting av engangsleie/bestillingsoppdrag av oppsamlingsenheter
6. Veiing av avfall i oppsamlingsenhet ved henting (vekt påmontert bil)
7. Sette beholdere/containere tilbake på hentestedet
8. Transport til godkjent mottakssted for gjenvinning, forbrenning eller sluttdeponering
9. Veiing av innholdet i containere
10. Utsetting og innhenting av funksjonelle og tilpassede oppsamlingsenheter, samt reparasjon/vedlikehold/service av beholdere og containere ved behov
11. Levering og bytte av sekker for nedgravde avfallsløsninger
12. Levering av sekker til oppsamlingsenheter der leverandør krever at slikt benyttes
13. Levering av trygg emballasje for smittefarlig avfall/risikoavfall, herunder stikkende/skjærende, f. Eks sprøytespisser
14. håndtering av ee‐avfall og spesialavfall i tråd med gjeldende lov- og regelverk
15. Sikkerhetsmakulering
16. Behandling av fraksjoner til gjenvinning og sluttdeponering
17. Registrering og loggføring av data om sorteringsgrad, mengde og type avfall spesifisert på den enkelte virksomhet, samt periodisk rapportering av registrerte data
18. Digital løsning for kontroll og oppfølging av avfallshåndtering hos kunden og dens enheter
19. Veiledning, opplæring, informasjonsmateriell og rutinebeskrivelser angående kontrakten til oppdragsgivers hentesteder
20. Utarbeidelse av avfallsplan
21. Årlig gjennomgang av statistikk med fokus på oppnådd optimalisering av avfallsløsningene
Listen ovenfor er ikke å anse som uttømmende. Aktiviteter kan inkluderes i kontraktsperioden hvis aktiviteten vurderes til å være innenfor kontraktens innhold og formål.
i enkelte av kommunene er det plassert offentlige avfallsbeholdere som brukes til publikumsavfall. Oppdragsgiver eier avfallsbeholderne og samler inn avfallet. Dette avfallet er å anse som næringsavfall, og er omfattet av kontrakten.
1. Leie av oppsamlingsenheter (sekk, beholdere, containere)
2. Leie av vakummaskin med tilhørende materiell/utstyr
3. Leie av emballasjepresse/ballepresse med tilhørende materiell/utstyr
4. Engangsleie/bestillingsoppdrag av oppsamlingsenheter
5. tømming av oppsamlingsenheter:
- Periodisk henting av avtalte fraksjoner i henhold til avfallsplan for den enkelte enhet
- Henting av engangsleie/bestillingsoppdrag av oppsamlingsenheter
6. Veiing av avfall i oppsamlingsenhet ved henting (vekt påmontert bil)
7. Sette beholdere/containere tilbake på hentestedet
8. Transport til godkjent mottakssted for gjenvinning, forbrenning eller sluttdeponering
9. Veiing av innholdet i containere
10. Utsetting og innhenting av funksjonelle og tilpassede oppsamlingsenheter, samt reparasjon/vedlikehold/service av beholdere og containere ved behov
11. Levering og bytte av sekker for nedgravde avfallsløsninger
12. Levering av sekker til oppsamlingsenheter der leverandør krever at slikt benyttes
13. Levering av trygg emballasje for smittefarlig avfall/risikoavfall, herunder stikkende/skjærende, f. Eks sprøytespisser
14. håndtering av ee‐avfall og spesialavfall i tråd med gjeldende lov- og regelverk
15. Sikkerhetsmakulering
16. Behandling av fraksjoner til gjenvinning og sluttdeponering
17. Registrering og loggføring av data om sorteringsgrad, mengde og type avfall spesifisert på den enkelte virksomhet, samt periodisk rapportering av registrerte data
18. Digital løsning for kontroll og oppfølging av avfallshåndtering hos kunden og dens enheter
19. Veiledning, opplæring, informasjonsmateriell og rutinebeskrivelser angående kontrakten til oppdragsgivers hentesteder
20. Utarbeidelse av avfallsplan
21. Årlig gjennomgang av statistikk med fokus på oppnådd optimalisering av avfallsløsningene
Listen ovenfor er ikke å anse som uttømmende. Aktiviteter kan inkluderes i kontraktsperioden hvis aktiviteten vurderes til å være innenfor kontraktens innhold og formål.
i enkelte av kommunene er det plassert offentlige avfallsbeholdere som brukes til publikumsavfall. Oppdragsgiver eier avfallsbeholderne og samler inn avfallet. Dette avfallet er å anse som næringsavfall, og er omfattet av kontrakten.
Anbud id:
697412
-
Registrert:Fredag 5. Februar 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Innlandet
6 anbud
-
Frakt av sofa fra Kristiansand til Toten200xDybde: 85 cm høyde: 74 cm sofa fra Hamreheia 56. Til Alfstadvegen 39 2850 Lena.
-
Østre Toten
-
Onsdag 13. November 2024
-
-
Ønske om tilbud på pukk til biloppstillingsplassPukk til biloppstillingsplass og 8(info fjernet)11 mm eller alternativt 8(info fjernet)16 mm ønskes. Det ønskes også oppgitt om det bare er gråsjateringer i pukken eller om det er innslag av rødfarget pukk i en viss grad og ik...
-
Gjøvik
-
Tirsdag 12. November 2024
-
-
Ber om tilbud på snøbrøyting på DalsjordetSnøbrøyting og strøing hos private husstander langs Dalsjordevegen mellom Gjøvik og Mjøsbrua gjennom vinteren.
-
Gjøvik
-
Mandag 11. November 2024
-
-
Frakt av snøskjær fra Gjøvik til BergenØnsker tilbud på frakt av Snøskjær. Hente på adresse i Gjøvik og levere til adresse i Bergen. Ca. 40 kg.
-
Bergen
-
Fredag 8. November 2024
-
-
Frakte 4 stk bilhjul.Frakte 4 stk bilhjul fra 7058 Charlottenlund til 2830 Raufoss
-
Vestre Toten
-
Tirsdag 5. November 2024
-