Anleggsgartner, Betong, Entreprenør, Maskinentreprenør, Murer, Stålarbeider i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
12-sam-2010 jerusalem bro
Samferdselsetaten skal anskaffe entreprenør til bygging av Jerusalem bro.
Jerusalem bro er en viktig del av den såkalte? Grønne rute? Som skal binde sammen turveiene fra Bestumkilen til Sinsenkrysset. Den åtte kilometer lange ruten går gjennom parker og grøntområder på strekningen.
Broen er prosjektert som skråstagbro og er lokalisert like sør for Bjølsen valsemølle. Broen ble i 1999 lansert som bydel Sagenes tusenårsprosjekt, i nært samarbeid med Samferdselsetaten og Friluftsetaten.
Tilkoplingen i vest m/kulvert under Treschowsgate, ble bygget av Samferdseletaten i 2006-2007.
Broen ligger med en jevn stigning på 4, 6 % og ligger derfor godt innenfor kravene til universell utforming. på vestsiden slutter den seg til gang og sykkelnettet langs Akerselva. Den raskeste forbindelsen nordover og under Treschowsgate har en stigning på 15 % men her kan bevegelseshemmede velge en alternativ rute langs fortauet i Brockmannsgate og Treschovsgate og ned til g/s-vegen. Denne ruten vil ha maksimum 3, 5% stigning.
på østsiden av broen er det ingen utfordrende stigningsforhold, men man har sikret universell utforming mellom fortau og g/s- veg.
Ytterligere informasjon om konkurransen fremgår av konkurransegrunnlag med vedlegg som kan lastes ned fra Oslo kommunes anskaffelsesportal adresse: (info fjernet)
Jerusalem bro er en viktig del av den såkalte? Grønne rute? Som skal binde sammen turveiene fra Bestumkilen til Sinsenkrysset. Den åtte kilometer lange ruten går gjennom parker og grøntområder på strekningen.
Broen er prosjektert som skråstagbro og er lokalisert like sør for Bjølsen valsemølle. Broen ble i 1999 lansert som bydel Sagenes tusenårsprosjekt, i nært samarbeid med Samferdselsetaten og Friluftsetaten.
Tilkoplingen i vest m/kulvert under Treschowsgate, ble bygget av Samferdseletaten i 2006-2007.
Broen ligger med en jevn stigning på 4, 6 % og ligger derfor godt innenfor kravene til universell utforming. på vestsiden slutter den seg til gang og sykkelnettet langs Akerselva. Den raskeste forbindelsen nordover og under Treschowsgate har en stigning på 15 % men her kan bevegelseshemmede velge en alternativ rute langs fortauet i Brockmannsgate og Treschovsgate og ned til g/s-vegen. Denne ruten vil ha maksimum 3, 5% stigning.
på østsiden av broen er det ingen utfordrende stigningsforhold, men man har sikret universell utforming mellom fortau og g/s- veg.
Ytterligere informasjon om konkurransen fremgår av konkurransegrunnlag med vedlegg som kan lastes ned fra Oslo kommunes anskaffelsesportal adresse: (info fjernet)
Anbud id:
100438
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Onsdag 9. Juni 2010
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Pussing av mur rundt ny garasjeportVi har fått satt inn ny garasjeport og muren rundt porten trenger å pusses. Maling kan inkluderes i tilbudet, men må ikke. Spesifiser om dette er inkludert eller ikke. Sidene har ca mål 210 x 20 cm o...
-
Oslo
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Steinflis som har løsnetHar en steinlagt stor terrasse rundt et basseng. Mange steinfliser har løsnet, og det trengs en kyndig murer som vet hvordan dette gjøres inkl. nødvendig fuger, silkonering etc Jobben kan evt gjøres...
-
Oslo
-
Søndag 3. November 2024
-
-
-
Utskifting av drenskum, sette inn en med tett bunnGrave opp å skifte ut en drenskum, sette inn en med tett bunn.
-
Oslo
-
Tirsdag 5. November 2024
-