Anleggsgartner, Betong, Entreprenør, Maskinentreprenør, Murer, Stålarbeider i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
12-sam-2010 jerusalem bro
Samferdselsetaten skal anskaffe entreprenør til bygging av Jerusalem bro.
Jerusalem bro er en viktig del av den såkalte? Grønne rute? Som skal binde sammen turveiene fra Bestumkilen til Sinsenkrysset. Den åtte kilometer lange ruten går gjennom parker og grøntområder på strekningen.
Broen er prosjektert som skråstagbro og er lokalisert like sør for Bjølsen valsemølle. Broen ble i 1999 lansert som bydel Sagenes tusenårsprosjekt, i nært samarbeid med Samferdselsetaten og Friluftsetaten.
Tilkoplingen i vest m/kulvert under Treschowsgate, ble bygget av Samferdseletaten i 2006-2007.
Broen ligger med en jevn stigning på 4, 6 % og ligger derfor godt innenfor kravene til universell utforming. på vestsiden slutter den seg til gang og sykkelnettet langs Akerselva. Den raskeste forbindelsen nordover og under Treschowsgate har en stigning på 15 % men her kan bevegelseshemmede velge en alternativ rute langs fortauet i Brockmannsgate og Treschovsgate og ned til g/s-vegen. Denne ruten vil ha maksimum 3, 5% stigning.
på østsiden av broen er det ingen utfordrende stigningsforhold, men man har sikret universell utforming mellom fortau og g/s- veg.
Ytterligere informasjon om konkurransen fremgår av konkurransegrunnlag med vedlegg som kan lastes ned fra Oslo kommunes anskaffelsesportal adresse: #URL0#
Jerusalem bro er en viktig del av den såkalte? Grønne rute? Som skal binde sammen turveiene fra Bestumkilen til Sinsenkrysset. Den åtte kilometer lange ruten går gjennom parker og grøntområder på strekningen.
Broen er prosjektert som skråstagbro og er lokalisert like sør for Bjølsen valsemølle. Broen ble i 1999 lansert som bydel Sagenes tusenårsprosjekt, i nært samarbeid med Samferdselsetaten og Friluftsetaten.
Tilkoplingen i vest m/kulvert under Treschowsgate, ble bygget av Samferdseletaten i 2006-2007.
Broen ligger med en jevn stigning på 4, 6 % og ligger derfor godt innenfor kravene til universell utforming. på vestsiden slutter den seg til gang og sykkelnettet langs Akerselva. Den raskeste forbindelsen nordover og under Treschowsgate har en stigning på 15 % men her kan bevegelseshemmede velge en alternativ rute langs fortauet i Brockmannsgate og Treschovsgate og ned til g/s-vegen. Denne ruten vil ha maksimum 3, 5% stigning.
på østsiden av broen er det ingen utfordrende stigningsforhold, men man har sikret universell utforming mellom fortau og g/s- veg.
Ytterligere informasjon om konkurransen fremgår av konkurransegrunnlag med vedlegg som kan lastes ned fra Oslo kommunes anskaffelsesportal adresse: #URL0#
Anbud id:
100438
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Onsdag 9. Juni 2010
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Sprenge bort liten passasje til dreneringsrør på Skøyen i Oslo.Vi har møtt på grunnfjell ca 120cm ned i grøften vi graver for å drenere rundt huset. Ønsker et par salver her for å komme videre.
-
Oslo
-
Torsdag 2. Mai 2024
-
-
Sameiet Kraftsgate 2 - ønsker tilbud på reparasjon av takrennenedløp og murveggØnske et tilbud på hva det koster å få reparert takrenne-nedløpet i Kraftsgate 2, samt murveggen bak? Om det ikke er mulig å reparere nedløpet, så må det byttes. Du trenger ikke å ta med eventuelle...
-
Oslo
-
Torsdag 2. Mai 2024
-
-
Hagestell til visningKoste gårdsplass, ugress, klippe busker og ordne plen.
-
Oslo
-
Torsdag 2. Mai 2024
-
-
-
Klippe/ trimme thujaThujahekk ca 17 meter lang. høyde i overkant av 5 meter-ønskes redusert ca 1 meter
-
Oslo
-
Onsdag 1. Mai 2024
-
-
Drenering + gjøre om garasje til hybelJeg har en garasje som er bygget inn i huset, og som jeg ønsker å gjøre om til en hybel. Huset må også dreneres i sin helhet. når det først dreneres, ønsker jeg å sette inn noen vinduer i muren og å...
-
Oslo
-
Onsdag 1. Mai 2024
-