Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

14/2003 Effektevaluering av videreutdanning for lærere

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Avsluttet

14/2003 Effektevaluering av videreutdanning for lærere

Kunnskapsdepartementet ønsker best mulig kunnskap om videreutdanning for lærere som underviser i grunnskolen har en kausal effekt på elevenes læringsutbytte. Departementet ønsker på den bakgrunn å gjennomføre en konkurransepreget dialog med kvalifiserte forskningsmiljøer for å identifisere et forskningsdesign som gir kunnskap med høyest mulig evidens om den kausale effekten av videreutdanning for elevenes læringsutbytte. Det kan være aktuelt å drøfte andre utfallsvariabler enn elevenes læringsutbytte. Dialogfasen vil ta utgangspunkt i problemstillingene i vedlagte dokument 1. Dialogen vil foregå i flere steg, og dreie seg om mulig utforming av forskningsdesign for effektevalueringen. Denne utlysningen er en invitasjon til å kvalifisere seg til å delta i den konkurransepregede dialogen. De opptil tre best kvalifiserte søkerne/teamene, vil bli invitert til dialogmøter med oppdragsgiveren. søknaden skal ikke inneholde løsningsforslag til design da dette inngår i dialogfasen. Dialogen skjer i henhold til foa §20-8. Forskerteamene som blir invitert til dialogfasen vil få kompensert noe av sine utlegg til arbeidet med dialogfasen med nok 60. 000, - inkl. Mva. Pr. søker/team. Dialogfasen vil fortsette til oppdragsgiver avslutter prosessen og ber om et endelig tilbud fra forskerteamene basert på deres forslag til løsninger. Tilbudene vil bli vurdert i henhold til foa §20-9. Oppdragsgiver vil deretter ta endelig beslutning om effektevalueringen skal gjennomføres. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[(info fjernet)]]. følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Anbud id:
311927
  • Sted:
  • Registrert:
    Tirsdag 1. Juli 2014
Er du interessert i dette oppdraget?

Lignende oppdrag i

6 anbud