Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

19/110 Rammeavtale om levering av revisjonstenester til Alver kommune - Med delkontrakter

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Avsluttet

19/110 Rammeavtale om levering av revisjonstenester til Alver kommune - Med delkontrakter

Oppdragsgjevar ønskjer tilbod på revisjonstenester for kommunen, inkludert rekneskapsrevisjon m/årsavslutning, forvaltningsrevisjon og eigarskapskontroll. Revisjonsplikta er i hovudsak forankra i kommunelova med tilhøyrande forskrifter, jf. Kommunelova, Forskrift om revisjon i kommuner og fylkeskommuner m. v.".
i tillegg er kontrollutvalet i kommunen si rolle ved revisjon regulert i eiga forskrift, jf. "Forskrift om kontrollutvalg i kommuner og fylkeskommuner".
Revisjonen skal oppfylla alle krav fastsett i lov, forskrift eller anna aktuelt statleg regelverk/-instruks. Vidare skal revisjonen gjennomførast i samsvar med god kommunal revisjonskritikk og etablerte kjende standardar.
Tilbodet skal gjelda heile revisjonsprosessen frå planlegging av oppdraget til revisjonsmelding/-uttale er lagt fram.
Oppdragsgjevar har fullstendig opphavs- og eigedomsrett til levert revisjon.
Se bilag 1 for mer informasjon om anskaffelsen.
Anbud id:
597524
  • Sted:
  • Registrert:
    Lørdag 20. Juli 2019
Er du interessert i dette oppdraget?

Lignende oppdrag i

6 anbud