IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
20/12438 Digital Møteplass RFI
Før dagens situasjon med restriksjoner grunnet covid-19 ble det gjennomført flere fysiske jobbmesser og jobbtreff der arbeidssøker og arbeidsgiver kunne orientere seg i tilbud og etterspørsel, oppdage muligheter og på en rask og effektiv måte starte relasjon og kontakt med interessante aktører i løpet av svært kort tid. Med covid-19 blir slike møter og treff svært vanskelig å gjennomføre. i tillegg ser man et stort forbedringspotensial med overgang til en digital og skalerbar løsning i form av stordriftsfordeler, tilgjengeliggjøring, effektivisering og muliggjøre mer selvhjulpenhet for arbeidsgivere og arbeidssøkere i digitale møter.
Hensikten med rfi er å innhente informasjon fra markedet om hvordan nav kan realisere en slik digital løsning for sanntidsmøter mellom arbeidsgivere og arbeidssøkere. i tillegg ønskes det oversikt over hvilke muligheter som leverandørmarkedet gir:
-Informasjon om potensielle løsninger i markedet, for å kunne avgjøre mulig omfang og avgrensning for å sikre en eventuell anskaffelse.
-Innsikt og innspill til hvorvidt leverandørmarkedet kan levere totalløsninger eller deler som kan berike en mulig totalløsning, og herunder en kombinasjon med internt utviklet løsning fra nav med anskaffet delløsning(er).
-Kommersiell informasjon for å gjennomføre mulig anskaffelse med hensyn til rettigheter, ansvar og fordeling av risiko.
-Informasjon for å vurdere omfanget av budsjett for anskaffelse og identifisere kostnader knyttet til utvikling, implementering og drift av en digital sanntidsmøteplass.
nav oppfordrer leverandører til å utfordre kravene gitt i vedlegget - rfi tilsvar på krav (Excel dokument) der hvor de ser en mer effektiv løsning for prosessen.
Det er mulig å respondere på hele og/eller deler av denne RFIen, og alle bidrag verdsettes. Det må fremgå tydelig hvilke deler av løsningen svaret dekker, så vel som informasjon om leverandøren.
Dersom det er nødvendig med ytterligere tydeliggjøring av svaret, vil nav kontakte aktuelle leverandører individuelt etter å ha mottatt informasjon. Det er viktig å understreke at ytterligere dialog ikke er en indikasjon på leverandørens posisjon i en mulig anskaffelsesprosess.
Hensikten med rfi er å innhente informasjon fra markedet om hvordan nav kan realisere en slik digital løsning for sanntidsmøter mellom arbeidsgivere og arbeidssøkere. i tillegg ønskes det oversikt over hvilke muligheter som leverandørmarkedet gir:
-Informasjon om potensielle løsninger i markedet, for å kunne avgjøre mulig omfang og avgrensning for å sikre en eventuell anskaffelse.
-Innsikt og innspill til hvorvidt leverandørmarkedet kan levere totalløsninger eller deler som kan berike en mulig totalløsning, og herunder en kombinasjon med internt utviklet løsning fra nav med anskaffet delløsning(er).
-Kommersiell informasjon for å gjennomføre mulig anskaffelse med hensyn til rettigheter, ansvar og fordeling av risiko.
-Informasjon for å vurdere omfanget av budsjett for anskaffelse og identifisere kostnader knyttet til utvikling, implementering og drift av en digital sanntidsmøteplass.
nav oppfordrer leverandører til å utfordre kravene gitt i vedlegget - rfi tilsvar på krav (Excel dokument) der hvor de ser en mer effektiv løsning for prosessen.
Det er mulig å respondere på hele og/eller deler av denne RFIen, og alle bidrag verdsettes. Det må fremgå tydelig hvilke deler av løsningen svaret dekker, så vel som informasjon om leverandøren.
Dersom det er nødvendig med ytterligere tydeliggjøring av svaret, vil nav kontakte aktuelle leverandører individuelt etter å ha mottatt informasjon. Det er viktig å understreke at ytterligere dialog ikke er en indikasjon på leverandørens posisjon i en mulig anskaffelsesprosess.
Anbud id:
658799
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Fredag 17. Juli 2020
Er du interessert i dette oppdraget?