Entreprenør, Maskinentreprenør, Rørlegger i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
2011/1688 vannrenseutstyr - etablering av rammeavtale
I forbindelse med beredskap, forberedelser, øvelser og gjennomføring av operasjoner i katastrofeområder over hele verden, har Norwegian Support Team (nst) behov for en betydelig mengde utstyr. i den forbindelse skal det i etableres en rammeavtale bl. a. For levering av vannrenseutstyr til nst for å kunne forsyne forlegningsleirene med rent drikkevann.
i grove trekk består 1 forlegningsleir av 8 forlegningstelt med innhold og utstyr, 1 kjøkkentelt, 1 spisetelt samt 3 telt for bruk til tekniske innretninger, lager og kontor samt tilhørende infrastruktur som strøm, lys, varme/kjøling og vann- og avløp. Se vedlagte skisse inntatt sammen med kravspesifikasjon i Bilag 1.
Erfaringsmessig er det frem til nå levert og driftet ca. 1 full forlegningsleir i snitt pr. Halvannet år til innsats ved utenlandsoperasjoner. Det betyr at utstyret enkelte år har blitt liggende på lager. Fremtidige innsatser og behov for utstyr avhenger alstå av katastrofeomfanget og derav interansjonal etterspørsel/forespørsel om bistand fra dsb om bruk av nst. For 2010 ble det derimot tatt ut utstyr tilsvarende nesten 2 forlegningsleire i forbindelse med katastrofen i Haiti. Forventet avrop kan således ikke angis eksakt.
Utstyr som er sendt ut til katastrofeområder doneres ved oppdragets avslutning. Det er således reanskaffelse av utstyr for etterfylling av eventuelle fremtidige utenlandsoperasjoner denne forespørselen omfatter.
Rammeavtalen skal for øvrig være tilgjengelig for hele dsb sin organisasjon. i den forbindelse er det særlig grunn til å fremheve Sivilforsvarets og Norges brannskoles behov for vannrenseutstyr og således som potensielle brukere av avtalen.
Kontraktsperioden er 4 år gjeldende fra det tidspunkt kontraktens er signert av begge parter.
For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse på dette anbudet samt få tilgang til dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser.
(info fjernet)
. følg deretter instruksjoner på nettsiden.
ii. 1. 6)cpv-klassifisering
HovedvokabularTilleggsvokabular (hvis relevant)Hoved-anskaffelsen(info fjernet)
i grove trekk består 1 forlegningsleir av 8 forlegningstelt med innhold og utstyr, 1 kjøkkentelt, 1 spisetelt samt 3 telt for bruk til tekniske innretninger, lager og kontor samt tilhørende infrastruktur som strøm, lys, varme/kjøling og vann- og avløp. Se vedlagte skisse inntatt sammen med kravspesifikasjon i Bilag 1.
Erfaringsmessig er det frem til nå levert og driftet ca. 1 full forlegningsleir i snitt pr. Halvannet år til innsats ved utenlandsoperasjoner. Det betyr at utstyret enkelte år har blitt liggende på lager. Fremtidige innsatser og behov for utstyr avhenger alstå av katastrofeomfanget og derav interansjonal etterspørsel/forespørsel om bistand fra dsb om bruk av nst. For 2010 ble det derimot tatt ut utstyr tilsvarende nesten 2 forlegningsleire i forbindelse med katastrofen i Haiti. Forventet avrop kan således ikke angis eksakt.
Utstyr som er sendt ut til katastrofeområder doneres ved oppdragets avslutning. Det er således reanskaffelse av utstyr for etterfylling av eventuelle fremtidige utenlandsoperasjoner denne forespørselen omfatter.
Rammeavtalen skal for øvrig være tilgjengelig for hele dsb sin organisasjon. i den forbindelse er det særlig grunn til å fremheve Sivilforsvarets og Norges brannskoles behov for vannrenseutstyr og således som potensielle brukere av avtalen.
Kontraktsperioden er 4 år gjeldende fra det tidspunkt kontraktens er signert av begge parter.
For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse på dette anbudet samt få tilgang til dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser.
(info fjernet)
. følg deretter instruksjoner på nettsiden.
ii. 1. 6)cpv-klassifisering
HovedvokabularTilleggsvokabular (hvis relevant)Hoved-anskaffelsen(info fjernet)
Anbud id:
140270
-
Registrert:Onsdag 30. Mars 2011
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Østfold
4 anbud
-
Bytte gammelt toalett i kjellerHar et ekstra toalett som må byttes, har ikke noe å si hva slags toalett det blir byttet til bare den er fungerende. Gamle toalettet er såpass gammelt at det er 2delt med nedtrekk over selve toalette...
-
Horten
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
Bytte dusjsett på bad i leilighetFjerne den gamle dusjen og sette opp nytt dusjsett (armatur med takdusj). Jeg regner med at de gamle hullene ikke passer den nye dusjen, men armatur skal være standard. Dusj er montert rett på flisve...
-
Drammen
-
Tirsdag 31. Desember 2024
-
-
Pusse opp badFjerne belegg og kabinett. Legge varmekabler og fliser. Ny dusjdør.
-
Sandefjord
-
Søndag 29. Desember 2024
-