IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
201400180 Nytt intranett for norsk politi
Om anskaffelsen Formålet er å anskaffe et digitalt verktøy som skaltilpasses til Intranett versjon 1 og kunne brukes på eventuelle fremtidigeportaler i politiet. Formålet er videre å bidra til at intranett kanvidereutviklestil å bli et digitalt arbeidsverktøy der medarbeiderne i politi-og lensmannsetaten får tilgang til all den informasjon de trenger for å utførearbeidsoppgavene sine. Videreutvikling vil innebære stor grad av integrasjonmot andre systemer, samt mulighet for samhandling og deling av informasjonmellom medarbeidere på tvers av organisatoriske enheter. Politiet skal inngåavtaler med en strategisk webutviklingsleverandør som i tillegg til levering avverktøy og vedlikehold skal levere nødvendige tjenester for å nå denlangsiktige målsetningen. Anslått totalverdi Anskaffelsens anslåtte totalverdi på kunngjøringstidspunktetblir med dette beregnet til å være ca. 50 mnok eksklusive mva. Lisenskostnader er ikke med i denne beregningen. Dette da variasjoner i denenkelte tilbyders pristilbud når det gjelder tilbudt rammeverk anses som sværtvariable. Samtidig opplyses det om at anskaffelsens totalverdieksklusive mva og inklusive lisenskostnader på kunngjøringstidspunktet beregnestil å kunne være 50 - 125 mnok. i tillegg gjenspeiler anskaffelsens anslåtte totalverdi atoppdragsgiver tar forbehold når det gjelder fremtidige bevilgninger ogplanlagte fremtidige prosjekter. Avtalestruktur første leveranse reguleres etter Statens Standardavtale for tilpasninger(ssa-t) og videreutvikling reguleres gjennom Rammeavtale. Vedlikeholdsavtale(ssa-v) skal inngås etter godkjent leveranse av intranett versjon 1. Avtaleperiode a) Tilpasningsavtalen gjelder til intranett versjon 1 erlansert og godkjent. b) Vedlikeholdsavtalen skal gjelde for en periode på fire (4år) med mulighet til forlengelse i ett (1) + ett (1) år. c) Rammeavtalen skal gjelde i to (2) år med mulighet tilforlengelse med ett (1) + ett (1) år. Om oppdragsgiver Politiets fellestjenester (pft), heretter kalt Oppdragsgiver, skal på vegne av Politi- og lensmannsetaten inngå avtaler i forbindelse medanskaffelse av nytt intranett for norsk politi. Politiets ikt-tjenester (pit)er fellesleverandøren av ikt-tjenester i politiet, med ansvar for forvaltningav ikt i hele politi- og lensmannsetaten. Det vil hovedsakelig være pit somgjør avrop på vegne av politi- og lensmannsetaten. pit er også tjenesteyter tilDen høyere påtalemyndighet innenfor fagområdene ikt. Politiets driftsenheter erknyttet sammen i et datanett som er forgrenet til ca. 450 geografiske steder. Etaten har ca. 18. 000 brukere. Arbeidssted for konsulenter som skal leies inn iforbindelse med anskaffelsen vil primært være Majorstuen i Oslo. Om tilbudsinnleveringen Alle forespørsler skal leveres elektronisk via Mercellportalen, www. Mercell. Noinnen fristen for forespørsel om deltakelse. For sent innkomne forespørsler vil bli avvist. (Systemettillater heller ikke å sende inn forespørsel elektronisk via Mercell etter fristens utløp.) Er du ikke bruker hos Mercell, eller har du spørsmål knyttettil funksjonalitet i verktøyet, for eksempel, hvordan du skal sende forespørsel, ta kontakt medMercell Support på tlf: (info fjernet) eller på e-post til: (info fjernet). Det anbefales at forespørselen leveres i god tid førfristens utløp, f. Eks. Minimum 1 time før fristens utløp. Skulle det komme tilleggsinformasjon fra oppdragsgiver somfører til at du ønsker å endre forespørselen din før fristen utgår, kan du gå inn og åpneforespørselen, gjøre eventuell endringer og levere på nytt helt inntil fristen utgår. Densist leverte forespørselen regnes som den endelige forespørselen. Forespørselen krever elektronisk signatur ved levering. Du vil under innlevering av forespørselen bli bedt om en elektronisksignatur for å bekrefte at det er aktuell leverandør som har sendt inn forespørselen. Elektronisk signatur kan dere skaffe på (info fjernet), www. Buypass. Noeller (info fjernet). Vi gjør oppmerksom på at det kan ta noen dager å få levertelektronisk signatur slik at denne prosessen settes i gang så snart som mulig. Elektronisksignatur utenfor Norge: Vi gjør oppmerksom på at Mercell portalen støtter følgendeelektroniske signaturer fra Sverige og Danmark: Sverige: SvenskBank id, Nordea Danmark: Nem id, tdc/oces Innen eu benytter Mercell en tjeneste levert av Unizeto ((info fjernet))gjennom en avtale med difi og eu prosjektet peppol ((info fjernet)). Dette støtter de aller fleste x. 509 sertifikater men det er dessverre ikke mulig å få listet oppde aktuelle sertifikatene. Mercell anbefaler at man tester ut signeringen medsertifikatet man har tilgjengelig snarest mulig (i god tid før frist for forespørsel om deltakelse). Testfunksjonaliteten ligger i påmeldings / tilbudsinnleveringsstegene. Interessenten eransvarlig for at alle spørsmål og krav i kvalifikasjonsgrunnlagetbesvares/belyses. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[(info fjernet)]]. følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Anbud id:
312601
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Fredag 4. Juli 2014
Er du interessert i dette oppdraget?