Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

IT/Web og Support i Oslo

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Oslo
Avsluttet

201400206 Brukeradministrasjon

Formåletmed anskaffelsen er å etablere en ny og moderne løsning forbrukeradministrasjon (Identity Management) som skal understøtte politietsenhetlige prosesser for brukeradministrasjon. Politiethar som målsetning å erstatte dagens stormaskinbaserte løsning forbrukeradministrasjon, innfri krav tilknyttet Politiregisterloven samt innfrinye funksjonelle og tekniske behov. Det er blant annet behov for økt grad avautomatisering, selvbetjening, støtte for elektronisk arbeidsflyt, forvaltningav identer, roller og rettigheter, forsyning til ulike målsystemer samtintegrasjon med et utvalg av målsystemer. løsningen vil bli helt grunnleggendefor å oppnå en helhetlig identitets- og tilgangsstyring i politiet, som er delav politiets målbilde. Merinformasjon om anskaffelsen er beskrevet i «04 Bilag 1 Kundens kravspesifikasjon». Om oppdragsgiver Politi- og lensmannsetaten er en riksdekkende etat, underlagt justis-og beredskapsdepartementet. Politiets hovedoppgaver er opparbeide kunnskap omog forebygge kriminalitet, generelle politioperative oppgaver, straffesaksbehandling, forvaltningsoppgaver, sivil rettspleie og andre støttefunksjoner. Politiet består i dag av politidirektoratet, 27 regionale distrikt og7 særorgan med en total brukermasse på om lag 20000 aktive brukere. Politietssikkerhetstjeneste er ikke underlagt politidirektoratet men et eget organdirekte underlagt justis- og beredskapsdepartementet PolitietsIKT tjenester (pit), heretter kalt oppdragsgiver, skal på vegne av Politietinngå avtale om kjøp og vedlikehold av verktøy innen områdetbrukeradministrasjon (Identity Management). Avtalen skal gjelde for allepolitidistrikt, Politidirektoratet og særorgan. Oppdragsgiver er lokalisert iOslo (Majorstuen). Former informasjon om oppdragsgiver: (info fjernet). Om tilbudsinneleveringen Alle tilbudskal leveres elektronisk via Mercell portalen, www. Mercell. Noinnen tilbudsfristen. For sent innkomne tilbud vil bli avvist. (Systemettillater heller ikke å sende inn tilbud elektronisk via Mercell ettertilbudsfristens utløp.) Vareprøven skalleveres/oversendes i lukket forsendelse og merkes «Vareprøve – Brukeradministrasjon, saksnummer (info fjernet)6». Vareprøven leveres direkte på besøksadresse, FridtjofNansens vei 14, alternativt sendes med post (bedriftspakke) til: PolitietsFellestjenester, v/innkjøpsleder Rolf m. Groth, Fridtjof Nansens vei 14, 0369Oslo. Vareprøven skal være oppdragsgiveri hende på leveringsadressen før utløpet av tilbudsfristen. Er du ikke bruker hos Mercell, eller har du spørsmål knyttet til funksjonaliteti verktøyet, for eksempel, hvordan du skal gi tilbud, ta kontakt med MercellSupport på tlf: (info fjernet) eller på e-post til: (info fjernet). Det anbefales at tilbudet leveres i god tid før fristens utløp, f. Eks. Minimum1 time før tilbudsfristens utløp. Skulle detkomme tilleggsinformasjon fra oppdragsgiver som fører til at du ønsker å endretilbudet ditt før tilbudsfristen utgår, kan du gå inn og åpne tilbudet, gjøreeventuelle endringer og levere på nytt helt inntil tilbudsfristen utgår. Detsist leverte tilbudet regnes som det endelige tilbudet. Tilbudet krever elektronisk signatur ved levering. Du vil under innlevering av tilbudet bli bedt om en elektronisk signatur for åbekrefte at det er aktuell tilbyder som har sendt inn tilbudet. Elektronisksignatur kan dere skaffe på (info fjernet), (info fjernet) eller (info fjernet). Vi gjør oppmerksom på at det kan ta noen dager å få levert elektronisk signaturslik at denne prosessen settes i gang så snart som mulig. Elektronisk signatur utenfor Norge: Vi gjøroppmerksom på at Mercell portalen støtter følgende elektroniske signaturer fraSverige og Danmark: Sverige: Svensk Bank id, Nordea Danmark: Nem id, tdc/oces Innen EUbenytter Mercell en tjeneste levert av Unizeto ((info fjernet))gjennom en avtale med difi og eu prosjektet peppol ((info fjernet)). Dette støtter de aller fleste x. 509 sertifikater men det er dessverre ikkemulig å få listet opp de aktuelle sertifikatene. Mercellanbefaler at man tester ut signeringen med sertifikatet man har tilgjengeligsnarest mulig (i god tid før tilbudsfrist). Test funksjonaliteten ligger i påmeldings /tilbudsinnleveringsstegene. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[(info fjernet)]]. følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Anbud id:
307520
  • Sted:
    Oslo
  • Registrert:
    Torsdag 5. Juni 2014