Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

2015-001_Ny Nettside for Veterinærinstituttet i Oslo

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Oslo
Avsluttet

2015-001_Ny Nettside for Veterinærinstituttet

Våre nettsider er utdaterte og er ikke brukervennlige/kundevennlige nok i forhold til ny strategi. Nye sider er tenkt å bidra til kommersialisering og økt inntjening på eksempelvis diagnostikk, forskningssamarbeid (info fjernet) bedre profilering av beredskapen. Veterinærinstituttet inviterer til anbudskonkurranse for anskaffelse avnye nettsider. Anskaffelsen innebærer en ny teknisk plattform for publiseringpå nett med nødvendig programvare, design, integrasjoner og installasjoner avløsningen med tilhørende opplæring, støtte forflytting av innhold fraeksisterende nettsider samt support- og vedlikeholdstjenester i en definertperiode. Oppdragsgiver VeterinærinstituttetOrg. Nr.: 970 955 623 Postboks 750 Sentrum 0106 Oslo Beskrivelse av virksomheten Veterinærinstituttet er et biomedisinsk forskningsinstitutt meddyrehelse, fiskehelse og mattrygghet/fôrtrygghet som kjerneområ(info fjernet) viktigeste virksomhetsområdene til Veterinærinstituttet er forskningog utvikling, beredskap, diagnostikk, overvåkning, referansefunksjoner, rådgivning og risikovurderinger. Veterinærinstituttet skal ha en fri og uavhengig stilling i allefaglige spørsmål. Veterinærinstituttet er en av myndighetenes viktigstekunnskapsleverandør ved forebygging, rådgivning, oppklaring og håndtering avalvorlige smittsomme sjukdommer hos fisk og landdyr, samt zoonoser. Veterinærinstituttet bistår også i forebygging og håndtering av kriserforårsaket av helseskadelige forbindelser og smittestoffer i fôr og mat. Veterinærinstituttet yter tjenester og formidler kunnskap til næring, fagpersonell og dyreeiere. Veterinærinstituttet har 320 ansatte med hovedkontor i Oslo ogregionale laboratorier i Sandnes, Bergen, Trondheim, Harstad og Tromsø. Hjemmeside: (info fjernet) All kommunikasjon mellom Tilbyder og Oppdragsgiver skal rettes til Oppdragsgivers kontaktperson via ´Spørsmål og svar´-funksjonen i vår elektroniske anbudsløsning. Alle spørsmål og svar vil bli gjort tilgjengelig for samtlige tilbydere, i anonymisert form. Henvendelser mottatt senere enn frist for spørsmål vil ikke bli besvart. Frist for spørsmål: 30. 06. 2015 Tildelingskriterier Oppdragsgiver vil velge det tilbudet som etter vurdering best oppfyller oppdragsgivers krav, som viser en klar forståelse for kundens behov og som har det mest økonomisk fordelaktige tilbudet. Fordeling av tildelingskriterier: Kvalitet på løsningsforslag for teknisk og funksjonell løsning (20%) Jamfør kravspesifikasjon(vedlegg 3) kapittel 3 «Funksjonelle krav til løsningen»Kvalitet på løsningsforslag vil bli basert på en konkret vurdering avde spesifikke kravene satt i vedlegg 3. løsningsbeskrivelse, gjennomføringsevne og leveringssikkerhet (30%). JamførKravspesifikasjon (vedlegg 3) punkt 4. 3 «løsningsbeskrivelse oggjennomføringsevne» med spesiell vekt på forståelse og tolkning av våre behovbasert på vedlegg 4 Strategiske føringer jamførkrav 73. Punkt 4. 2 «Innhold –restrukturering og migrering» med fokus på hvordan Leverandør kan bidra ire-strukturering av innhold vil også inngå her. Dette vil være en vurdering av oppdragsgivers oppfatning av tilbydersforståelse av de strategiske føringene for prosjektet og våre behov, samt envurdering av teamet dere setter sammen og dokumentasjon av deres kapasitet ogkompetanse til å yte i prosjektet, samt vurdert gjennomføringsevne ifølgetidsplan. Metodikk, kvalitetssikring og referanser, (20%) Jamfør Kravspesifikasjon (vedlegg 3)punkt 4. 1 «Krav til leverandørens kompetanse og kapasitet» og punkt 4. 4 «Referanser». Metodikk ogkvalitetssikring vil bli vurdert utfra Leverandørens plan forgjennomføring av oppdraget og dennes opplegg for samarbeid med oppdragsgiver. Videre villeverandørens beskrevne metodikk og dokumenterte kvalitetssikringssystem for åkunne sikre gjennomføring og fremdrift i prosjektet under utvikling, testing oggarantiperiode, bli vurdert. Referanser vil væreen vurdering av tilbyders erfaring fra tilsvarende oppdrag og/ellerrelevantkundeportefølje i dag, i hvilken grad referanser kan underbygge tilbydersgjennomføringsevne, kompetanse og kapasitet samt deres vurdering av tilbyderskvalitetssikringssystem. Pris(30%) Jamførpristilbud i vedlegg 2. Pris vil bli vurdert ut fra tilbyders pristilbud for utvikling, opplæring, forvaltning, vedlikehold og brukerstøtte både i utviklingsperiodenog kostnader i påfølgende år herunder timepriser, reise, lisenser, ytelsesnivåpå support og garanti. Pris vil også vurderes i forhold til tid for levering. Skulle to eller flere tilbydere etter dette være vanskelig å skille, vil enendelig vurdering være basert på pris i forhold til tid.
Anbud id:
378776
  • Sted:
    Oslo
  • Registrert:
    Torsdag 1. Oktober 2015

Lignende oppdrag i Oslo

6 anbud