2015-022 IKT Rammeavtale konsulenttjenester i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
2015-022 IKT Rammeavtale konsulenttjenester
Veterinærinstituttetinviterer til anbudskonkurranse for anskaffelsen av rammeavtale på IKTkonsulenttjenester. Veterinærinstituttethar behov for konsulentbistand i forbindelse med utvikling av nytt Prøvejournalsystem(pjs) ogandre fagsystemer, samt utvikle integrasjonsløsninger mellom fagsystemer- og analyseinstrumenter/eksterne samarbeidspartnere. i tillegg vil det til tider være behov for driftsbistand til VeterinærinstituttetsIT-infrastruktur. For ådekke behovet trenger Veterinærinstituttet flere rammeavtaler som sikrer oss tilgang til konsulenter med god kompetanse på produktene vi benytter. Vi deler konsulent behovet i to områder. Område1: Systemutvikling på Microsoft plattform(. Net, sql, Sharepoint osv), Arkitektur(gui/ux), Integrasjon og prosess/prosessendringer.. Område2: Utvikling, tilpasninger og driftsrelaterte tjenester på ikt-infrastrukturen(ad, Exchange, Windows server, Citrix, VMware, klientdesign osv) Det vil inngås separate rammeavtaler innenfor områdene. Omfang Veterinærinstituttet forventer et estimert bruk innenfor avtalen på ca. 1-1, 5 mil nok per år. Fordelt på områdene i avtale perioden: Område 1 - 75% Område 2 - 25% Volumet som skisseres i dette konkurransegrunnlaget kan endres i løpet av kontraktsperioden. All kommunikasjon mellom Tilbyder og Oppdragsgiver skal rettes til Oppdragsgivers kontaktperson via Spørsmål og svar-funksjonen i vår elektroniske anbudsløsning. Alle spørsmål og svar vil bli gjort tilgjengelig for samtlige tilbydere, i anonymisert form. Henvendelser mottatt senere enn frist for spørsmål vil ikke bli besvart. For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Visma TendSign. For å melde din interesse på dette anbudet og få tilgang til dokumenter, skal du kopiere og lime inn lenken i din nettleser. (info fjernet)? id=74261 Alle tilbud skal leveres elektronisk via Visma, (info fjernet) innen tilbudsfristen. Er du ikke bruker hos Visma eller har spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet (som for eksempel hvordan du skal gi tilbud), ta kontakt med Visma Support på tlf: (info fjernet) 6814 eller på e-post til: (info fjernet) Det anbefales at tilbudet leveres i god tid før fristens utløp. Skulle det komme tilleggsinformasjon fra oppdragsgiver som fører til at du ønsker å endre tilbudet ditt før tilbudsfristen utgår, kan du gå inn og åpne tilbudet, gjøre eventuelle endringer og levere på nytt helt inntil tilbudsfristen utgår. Det siste leverte tilbudet regnes som det endelige tilbudet.
Anbud id:
370456
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Onsdag 5. August 2015
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Bytte fliser på gulv i gang og kjøkken. ca 10 KvmØnsker å bytte fliser i gangen og kjøkken. Evt bytte ut delvis defekte varmekablene om mulig. Gangen er 2m bred og 2, 74m dyp, kjøkkenet er 3, 10m dypt og 1, 50m bredt. Gang og kjøkken går inn i hver...
-
Oslo
-
Lørdag 4. Januar 2025
-
-
Rive ned tak plater I 3 rom stue entre og lite kjøkken 45 kvmJeg ønsker å rive ned tak plater i stue gang og kjøkken ca 45 kvm. Kan noen gi meg en pris? Mvh Cecilie Bibow Tlf (info fjernet)
-
Oslo
-
Lørdag 4. Januar 2025
-
-
Transport av sofaTransport av sofa fra 0585 Oslo til 0192 Oslo mål Lengde 2 m Dybde 85cm høyde 70 cm
-
Oslo
-
Lørdag 4. Januar 2025
-
-
Enkel vask for 33kvm leilighet på FrysjaEnkel vask for 34kvm leilighet på Frysja mandag 6 januar
-
Oslo
-
Lørdag 4. Januar 2025
-