IT/Web og Support i Vestfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Vestfold
Avsluttet
201508944_FDV program for eiendomsmassen
Konkurranse på nytt fdv-system for eiendomsmassen til Vestfold fylkeskommune
Vestfold fylkeskommune inviterer med dette til å levere tilbud på nytt fdv-system for eiendommer.
Vestfold fylkeskommune (vfk) eier og driver 10 videregående skoler, en skole for sosialmedisinske institusjoner (smi), en folkehøyskole (Skiringssal) og Fagskolen i Vestfold. vfk har også ansvar for drift en del kulturbygg. Eiet bygningsmasse er på ca. 225000 kvadratmeter. i tillegg kommer 10 tannklinikker som leier areal.
Vestfold fylkeskommune har ansvaret for gjennomføringen av denne konkurransen. Oppdragsgivers kontaktpersoner:
Prosjektansvarlig:
rådgiver Eiendomsavdelingen Torbjørn Lunde
e-postadresse: [email protected]
Tlf.: +47 (info fjernet)Merkantilansvarlig:
Innkjøpsrådgiver Liv Killengreen Andersen
e-postadresse: [email protected]
Mobil: +47 (info fjernet)
Besøksadresse: Vestfold Fylkeskommune, Svend Foynsgt. 9, 3126 tønsberg, Norge
For mer informasjon om vfk se: (info fjernet)
Konkurransen gjelder anskaffelse av nytt fdv system for en spredt bygningsmasse på ca
225. 000m².
Konkurransegrunnlaget for nytt fdv system består av:
1. Del 1 – Konkurransebetingelser og kvalifikasjonskrav del ii
2. Del 2a – Kravspesifikasjon, Tjenester
3. Del 2b – Tildelingskriterier, Tjenester
4. Vedlegg 1 – Kravspesifikasjon fdv system
5. Vedlegg 2 – Tilbudskjema
6. Vedlegg 3 – Kontraksgrunnlag, Statens standardavtale, ikt – Driftsavtalen (ssa-d)Tilbydere svarer på alle utfyllingspunkter i "Del 1 - Konkurransebetingelser og kvalifikasjonskrav", og bekrefter i "Del 2a Kravspesifikasjon" leveranse ihht. Detaljert kravspesifikasjon (vedlegg 1). Pris fylles ut i Vedlegg 2 - Tilbudskjema. Tilbud på prekvalifisering vil bli evaluert ihht "Del 2b – Tildelingskriterier" vfk innstiller 5 av tilbyderne til tilbudskonkurranse. Tilbudskonkurransen er basert på muntlig systempresentasjon og løsning av eksempeloppgaver, og vil evalueres ihht "Del 2b – Tildelingskriterier"
Kontrakt, med utgangspunkt i Statens standardavtale, ikt – Driftsavtalen (ssa-d) (vedlegg 3) inngås med beste tilbyder. a) Prekvalifiseringskrav til leverandører (5 stk)
1. Økonomisk soliditet, (kredittvurdering)
2. Skatt og mva bekreftelse
3. Bekreftelse på at FDVsystemet innfrir vfk konkurransekriterier og kravspesifikasjonb) Prekvalifisering konkuransekriterier til leverandører
1. Kompetanse eget personell for dette oppdraget 2. Relevantreferanseliste med kontaktpersonerFrist for innsending av prekvalifiserings materiale 16. 02. 2016Prekvalifisering antas ferdig ca 19. 02. 2016
c) De 5 prekvalifiserte leverandørene gir vfk tilgang til brukermanual, og demobrukere
på en relevant sammenliknbar eiendom/ eiendomsmasse. Leverandøren har ikke
mulighet til å gi vfk brukerstøtte, på annen måten enn gjennom ferdige
brukermanualer.
Formål: vfk ønsker å gjøre seg kjent med systemets intuitivitet i forhold til
konkurransekriteriene, for å kunne stille mer relevante spørsmål senere i prosessen.
Tilgang forventes operativ 5 dager etter melding om prekvalifisering er sendt leverandøren på e-post.
d) vfk oversender driftsrelaterte eksempel-oppgaver som leverandørene skal presentere for vfk for å vise hvordan deres system kan løse oppgaven. vfk oversender oppgaver sammen med melding om prekvalifisering.
e) vfk innkaller de 5 prekvalifiserte leverandørene til tilbudskonkurranse med separate presentasjoner av sitt fdv system og systemets løsning på eksempel-oppgaver (ca 30 -60 min)
Alle leverandører følger samme oppsatte agenda for presentasjonen.
Presentasjoner antas avholdt i uke 9/10f) vfk evaluerer tilbudskonkurransen/presentasjonen ihht."Del 2b – Tildelingskriterier"Evaluering antas ferdig i uke 11Eventuelle forbehold fra tilbyder må tydelig komme frem og beskrives i eget vedlegg.
Anskaffelsens verdi anslåes til ca.: nok 450000, - eks. Mva.
Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte kontrakt basert på difi - Statens standardavtale (ssa), herunder driftsavtalen (ssa-d)-2015.
Kontraktens varighet er på 4 år, med opsjon på ytterlig 4 + 4 år.
Innen innleveringsfristens utløp har oppdragsgiver rett til å foreta rettelser, suppleringer eller endringer av konkurransegrunnlaget som ikke er av vesentlig karakter.
Rettelser, suppleringer eller endringer skal umiddelbart sendes til alle som har lastet ned konkurransegrunnlaget. Opplysninger om rettelser, suppleringer og endringer formidles via meldingssystemet i kgv (Visma Tendsign). Dersom tilbyder oppdager feil i konkurransegrunnlaget, bes det om at dette formidles til oppdragsgiver.
Eventuelle spørsmål til konkurransegrunnlaget må fremmes skriftlig gjennom meldingssystemet i kgv (Visma Tendsign) innen 1 uke før tilbudsfristen.
Fristen er satt slik at oppdragsgiver skal ha tilstrekkelig tid til å utarbeide og sende svaret til de øvrige tilbyderne innen tilbudsfristens utløp. Spørsmål anonymiseres og svar sendes til alle som har registrert sin interesse i kgv. Andre spørsmål rettes til Innkjøpsrådgiver Liv Killengreen AndersenE-mail: [email protected]
Det er ingen frist for å stille tekniske spørsmål om kgv-systemet.
når det gjelder tekniske spørsmål kan du i tillegg kontakte Visma support på tlf (info fjernet) eller epost [email protected]
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av (info fjernet) 1999 nr. 69 (loa) med tilhørende forskrift av 7. April 2006 nr. 402 (foa), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget.
Konkurransen gjennomføres som åpen anbudskonkurranse etter forskriftens del i og ii. Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Forhandlinger er ikke tillatt. VFKskal ha en prekvalifiseringsrunde først der 5kvalifiserte leverandører vil bli invitert inn til muntlig presentasjon av sitt prekvalifiserte tilbud. Hvordan dette er tenkt gjennomførtstår under pk. 1. 1. 3 i dettedokumentog i Del 2b - Tildelingskriterier.
Anskaffelsen er kunngjort i doffin
Vestfold fylkeskommune inviterer med dette til å levere tilbud på nytt fdv-system for eiendommer.
Vestfold fylkeskommune (vfk) eier og driver 10 videregående skoler, en skole for sosialmedisinske institusjoner (smi), en folkehøyskole (Skiringssal) og Fagskolen i Vestfold. vfk har også ansvar for drift en del kulturbygg. Eiet bygningsmasse er på ca. 225000 kvadratmeter. i tillegg kommer 10 tannklinikker som leier areal.
Vestfold fylkeskommune har ansvaret for gjennomføringen av denne konkurransen. Oppdragsgivers kontaktpersoner:
Prosjektansvarlig:
rådgiver Eiendomsavdelingen Torbjørn Lunde
e-postadresse: [email protected]
Tlf.: +47 (info fjernet)Merkantilansvarlig:
Innkjøpsrådgiver Liv Killengreen Andersen
e-postadresse: [email protected]
Mobil: +47 (info fjernet)
Besøksadresse: Vestfold Fylkeskommune, Svend Foynsgt. 9, 3126 tønsberg, Norge
For mer informasjon om vfk se: (info fjernet)
Konkurransen gjelder anskaffelse av nytt fdv system for en spredt bygningsmasse på ca
225. 000m².
Konkurransegrunnlaget for nytt fdv system består av:
1. Del 1 – Konkurransebetingelser og kvalifikasjonskrav del ii
2. Del 2a – Kravspesifikasjon, Tjenester
3. Del 2b – Tildelingskriterier, Tjenester
4. Vedlegg 1 – Kravspesifikasjon fdv system
5. Vedlegg 2 – Tilbudskjema
6. Vedlegg 3 – Kontraksgrunnlag, Statens standardavtale, ikt – Driftsavtalen (ssa-d)Tilbydere svarer på alle utfyllingspunkter i "Del 1 - Konkurransebetingelser og kvalifikasjonskrav", og bekrefter i "Del 2a Kravspesifikasjon" leveranse ihht. Detaljert kravspesifikasjon (vedlegg 1). Pris fylles ut i Vedlegg 2 - Tilbudskjema. Tilbud på prekvalifisering vil bli evaluert ihht "Del 2b – Tildelingskriterier" vfk innstiller 5 av tilbyderne til tilbudskonkurranse. Tilbudskonkurransen er basert på muntlig systempresentasjon og løsning av eksempeloppgaver, og vil evalueres ihht "Del 2b – Tildelingskriterier"
Kontrakt, med utgangspunkt i Statens standardavtale, ikt – Driftsavtalen (ssa-d) (vedlegg 3) inngås med beste tilbyder. a) Prekvalifiseringskrav til leverandører (5 stk)
1. Økonomisk soliditet, (kredittvurdering)
2. Skatt og mva bekreftelse
3. Bekreftelse på at FDVsystemet innfrir vfk konkurransekriterier og kravspesifikasjonb) Prekvalifisering konkuransekriterier til leverandører
1. Kompetanse eget personell for dette oppdraget 2. Relevantreferanseliste med kontaktpersonerFrist for innsending av prekvalifiserings materiale 16. 02. 2016Prekvalifisering antas ferdig ca 19. 02. 2016
c) De 5 prekvalifiserte leverandørene gir vfk tilgang til brukermanual, og demobrukere
på en relevant sammenliknbar eiendom/ eiendomsmasse. Leverandøren har ikke
mulighet til å gi vfk brukerstøtte, på annen måten enn gjennom ferdige
brukermanualer.
Formål: vfk ønsker å gjøre seg kjent med systemets intuitivitet i forhold til
konkurransekriteriene, for å kunne stille mer relevante spørsmål senere i prosessen.
Tilgang forventes operativ 5 dager etter melding om prekvalifisering er sendt leverandøren på e-post.
d) vfk oversender driftsrelaterte eksempel-oppgaver som leverandørene skal presentere for vfk for å vise hvordan deres system kan løse oppgaven. vfk oversender oppgaver sammen med melding om prekvalifisering.
e) vfk innkaller de 5 prekvalifiserte leverandørene til tilbudskonkurranse med separate presentasjoner av sitt fdv system og systemets løsning på eksempel-oppgaver (ca 30 -60 min)
Alle leverandører følger samme oppsatte agenda for presentasjonen.
Presentasjoner antas avholdt i uke 9/10f) vfk evaluerer tilbudskonkurransen/presentasjonen ihht."Del 2b – Tildelingskriterier"Evaluering antas ferdig i uke 11Eventuelle forbehold fra tilbyder må tydelig komme frem og beskrives i eget vedlegg.
Anskaffelsens verdi anslåes til ca.: nok 450000, - eks. Mva.
Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte kontrakt basert på difi - Statens standardavtale (ssa), herunder driftsavtalen (ssa-d)-2015.
Kontraktens varighet er på 4 år, med opsjon på ytterlig 4 + 4 år.
Innen innleveringsfristens utløp har oppdragsgiver rett til å foreta rettelser, suppleringer eller endringer av konkurransegrunnlaget som ikke er av vesentlig karakter.
Rettelser, suppleringer eller endringer skal umiddelbart sendes til alle som har lastet ned konkurransegrunnlaget. Opplysninger om rettelser, suppleringer og endringer formidles via meldingssystemet i kgv (Visma Tendsign). Dersom tilbyder oppdager feil i konkurransegrunnlaget, bes det om at dette formidles til oppdragsgiver.
Eventuelle spørsmål til konkurransegrunnlaget må fremmes skriftlig gjennom meldingssystemet i kgv (Visma Tendsign) innen 1 uke før tilbudsfristen.
Fristen er satt slik at oppdragsgiver skal ha tilstrekkelig tid til å utarbeide og sende svaret til de øvrige tilbyderne innen tilbudsfristens utløp. Spørsmål anonymiseres og svar sendes til alle som har registrert sin interesse i kgv. Andre spørsmål rettes til Innkjøpsrådgiver Liv Killengreen AndersenE-mail: [email protected]
Det er ingen frist for å stille tekniske spørsmål om kgv-systemet.
når det gjelder tekniske spørsmål kan du i tillegg kontakte Visma support på tlf (info fjernet) eller epost [email protected]
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av (info fjernet) 1999 nr. 69 (loa) med tilhørende forskrift av 7. April 2006 nr. 402 (foa), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget.
Konkurransen gjennomføres som åpen anbudskonkurranse etter forskriftens del i og ii. Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Forhandlinger er ikke tillatt. VFKskal ha en prekvalifiseringsrunde først der 5kvalifiserte leverandører vil bli invitert inn til muntlig presentasjon av sitt prekvalifiserte tilbud. Hvordan dette er tenkt gjennomførtstår under pk. 1. 1. 3 i dettedokumentog i Del 2b - Tildelingskriterier.
Anskaffelsen er kunngjort i doffin
Anbud id:
393220
-
Sted:Tønsberg
-
Registrert:Fredag 29. Januar 2016
Er du interessert i dette oppdraget?