Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Rengjøring i Vestland

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Vestland
Avsluttet

2016/2918 Konkurranse renholdavtale Paradis i Bergen

Denne konkurransen gjelder tilbud på renholdstjenester i lokalene til Statped på Paradis i Bergen. 1. 2. 1 Anskaffelsens omfang Lokalene på Paradis benyttes av om lag 90 ansatte. i tillegg kommer besøkende som er inne til utredning, veiledning, kurs og overnatting. Arealet som regelmessig skal rengjøres på Paradis er 2413 m², se romspesifikasjon og tegninger, vedlegg 1 og 2. i tillegg kommer særskilt bestilt renhold av kurs/konferansesenter på 520 m², samt ett kurslokale og botilbud fordelt på diverse bygninger på til sammen ca. 1500 m². Det antas behov for renhold av deler av dette arealet er en til to ganger pr uke, men det vil variere i forhold til aktivitet. Det vil også kunne skje endringer i m2 slik at dette arealet kan bli vesentlig mindre/bortfaller. Leverandør må derfor være beredt på variasjon knyttet til disse kurs og overnattingsarealer. Det er også 15 uker med lav aktivitet, som innebærer lavere frekvens på renholdet. Dette skal tas ut av hovedtilbudet og prises særskilt. Dette står nærmere beskrevet nedenfor. Det gjøres oppmerksom på at Statped er i en prosess med å avvikle en del av bygningsmassen som inngår i bestilt renhold. når dette vil skje er usikkert (fra d. d.- 4 års periode). Statped tar derfor forbehold om at det vil kunne skje nedjusteringer av areal eller bortfall av hele areal, som skal renholdes. Dette vil kun påvirke arealet for kurs og overnatting. Hovedrengjøring inklusiv boning av gulv, vindusvask, gardinvask og vask av matter vil skje, vanligvis en gang i året (juli). Leverandøren bes beskrive og prise dette særskilt. Anskaffelsen omfatter arealer, type renhold og frekvens som fremgår av vedlegg 1 & 2. Med henvisning til disse vedleggene, presiseres følgende: oRom som er oppført med renhold 4 dager i uken, skal ha renhold mandag, tirsdag, onsdag og torsdag. ORom som er oppført med renhold 2 dager i uken, skal ha renhold tirsdag og torsdag. ORom som skal ha renhold 1 dag i uken: Leverandør fastsetter ukedag. Dersom dag for ukentlig renhold etter leverandørens plan faller på en offentlig høytidsdag eller helligdag, utføres renhold enten dagen før eller dagen etter. OOppdragsgivers egne ansatte har ansvar for avfallshåndtering fra egne kontor til avfallscontainer. OAlle frie flater støvtørres på kontorer. Alt støv og smuss fjernes på bord, stoler, skap, reoler, dører, dørhåndtak osv. Og på vannrette flater som lamper m. v. ORegelmessig renhold omfatter ikke rengjøring av elektronisk utstyr på kontorene. OOppdragsgiver sørger for at alle datamaskiner og ledninger er hengt opp slik at de ikke er til hinder for godt renhold av gulvene. OSanitærartikler (såpe, tørkepapir og toalettpapir) etterfylles og det sørges for at påfyll er tilgjengelig i de aktuelle rommene evt. Annet nærliggende rom. Dette gjelder i alle bygg som omfattes av avtalen. OMakuleringsmaskiner tømmes i de bygg som omfattes av avtalen. Sekker med makulert papir bringes til avfallsrom i tilknytning til hovedbygget. oi rom med kjøkken skal stålvasker og disker rengjøres en gang i uka. Bruker har selv ansvar for rydding på kjøkken. OWhiteboard-tavler avtørres dersom annet ikke er markert på tavlen. Tavlene rengjøres grundig ved behov. OLett flyttbare gjenstander (skuffeseksjon på hjul, stoler, avfallskurver) flyttes ved gulvrenhold. OGulvmatter i inngangsparti støvsuges/ristes de dager da rommet rengjøres. OLeverandør skal også sette opp lister for avkryssing av utført støvsuging av stoppede møbler (jfr. Romspesifikasjon). OAvfallskurver tømmes i alle rom unntatt kontorer når renhold foretas. OFlekkfjerning evt. Pussing av alt innredningsglass inngår i den vanlige rengjøringen. Statped vest har innført kildesortering. Vi sorterer papir, plast, kartong, glass, metall, tonere, elektronisk utstyr og lyspærer. Resten går som restavfall. Oppdragsgiver/brukere har selv ansvar for denne sorteringen, men leverandør skal også følge denne kildesorteringen. Oppdraget løper fra 01. 06. 2016 til 01. 12. 2017. Det skal gis fast pris for denne perioden. Det vil være noen uker der aktiviteten ved senteret er lav. Disse ukene er: 2016: Uke 12 27- 31, og 52. 2017: Uke 15, 27- 31 og 52 2018: Uke 13 Dette utgjør til sammen 15 uker. i perioder med lav aktivitet vil det være redusert behov for renhold. Kontor som er i bruk skal ha vanlig renhold, samt toaletter og minikjøkken, og ellers korridorer ved behov. Renhold i perioder med lav aktivitet vil bli bestilt særskilt, og faktureres på timebasis. Det skal gis pris pr time på variabelt renhold. Tilbudet skal spesifiseres i henhold til prisskjema, vedlegg 3.
Anbud id:
400730
  • Sted:
    Bergen
  • Registrert:
    Onsdag 23. Mars 2016

Lignende oppdrag i Vestland

6 anbud