2017005606 - Profesjonelle vaskerimaskiner og tilhørende produkter og tjenester
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
2017005606 - Profesjonelle vaskerimaskiner og tilhørende produkter og tjenester
Formålet med Rammeavtalen er å dekke Oppdragsgivers behov for profesjonelle vaske- og tørkemaskiner av høy kvalitet og driftssikkerhet med tilbehør og tilknyttede tjenester, herunder levering, montering og service. Rammeavtalen skal dekke Oppdragsgivers faste og oppdukkende behov, samtidig som det settes fokus på nøkternhet, og kontroll og styring av forbruket.
Oppdragsgiver forventer i denne forbindelse et godt samarbeid med en lojal samarbeidspartner med god kunnskap og erfaring, som kan gi god rådgivning og bistand slik at behov kan dekkes i størst mulig grad til en så lav pris som mulig. Videre forventes en samarbeidspartner som kontinuerlig evner å jobbe proaktivt og fremtidsrettet mot, blant annet, reduserte kostnader, redusert miljøpåvirkning, optimalisering og standardisering av sortiment og styring av forbruk og innkjøp gjennom katalog- og analysearbeid og oppfølging.
Det er estimert at det totale uttaket for alle brukerne samlet vil være mellom 20 til 25 mnok ekskl. Mva. Over 4 år. Det gjøres oppmerksom på at det grunnet mangelfullt statistikkgrunnlag for serviceoppdrag, er vanskelig for Oppdragsgiver å estimere den samlede verdien av Rammeavtalens omfang.
Estimatet er gjort på bakgrunn av historiske tall og/eller forventet fremtidig bruk etter Oppdragsgivers beste skjønn.
Estimatet er ikke ment som noen øvre eller nedre grense for hva som kan tas ut over rammeavtalen, og innebærer ikke noen forpliktelser til uttak eller kjøp. Det konkrete uttak er avhengig av brukernes skiftende behov i rammeavtaleperioden. Disse vil særlig kunne variere avhengig av gjennomførte øvelser, innrykk mv. i avtaleperioden.
Oppdragsgiver forventer i denne forbindelse et godt samarbeid med en lojal samarbeidspartner med god kunnskap og erfaring, som kan gi god rådgivning og bistand slik at behov kan dekkes i størst mulig grad til en så lav pris som mulig. Videre forventes en samarbeidspartner som kontinuerlig evner å jobbe proaktivt og fremtidsrettet mot, blant annet, reduserte kostnader, redusert miljøpåvirkning, optimalisering og standardisering av sortiment og styring av forbruk og innkjøp gjennom katalog- og analysearbeid og oppfølging.
Det er estimert at det totale uttaket for alle brukerne samlet vil være mellom 20 til 25 mnok ekskl. Mva. Over 4 år. Det gjøres oppmerksom på at det grunnet mangelfullt statistikkgrunnlag for serviceoppdrag, er vanskelig for Oppdragsgiver å estimere den samlede verdien av Rammeavtalens omfang.
Estimatet er gjort på bakgrunn av historiske tall og/eller forventet fremtidig bruk etter Oppdragsgivers beste skjønn.
Estimatet er ikke ment som noen øvre eller nedre grense for hva som kan tas ut over rammeavtalen, og innebærer ikke noen forpliktelser til uttak eller kjøp. Det konkrete uttak er avhengig av brukernes skiftende behov i rammeavtaleperioden. Disse vil særlig kunne variere avhengig av gjennomførte øvelser, innrykk mv. i avtaleperioden.
Anbud id:
699815
-
Sted:
-
Registrert:Tirsdag 16. Februar 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
-
Løft og møbelTrenger hjelp av to personer mandag 13 januar i Elverum. Vi skal montere og flytte noen møbler og trenger da hjelp til dette
-
Elverum
-
Onsdag 8. Januar 2025
-
-
Ramsvik borettslagVi ønsker å få tilbud på vask av trapper og ganger ca en gang i måneden eller etter nærmere avtale. dører/karmer og vinduer etter behov og nærmere avtale styret i borettslaget. Vii ønsker en befaring...
-
Stavanger
-
Onsdag 8. Januar 2025
-
-
Transportere en sofa fra Oslo til RisørTransportere en sofa fra Oslo til Risør
-
Oslo
-
Tirsdag 7. Januar 2025
-
-
Frakt av bil fra Bodø til Oslo/DrammenØnsker frakt av en Toyota Auris fra Bodø til Oslo/Drammen
-
Bærum
-
Tirsdag 7. Januar 2025
-