2018/850 - Veiledende kunngjøring - Rammeavtale - pris pr. operasjon Kataraktkirurgi i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
2018/850 - Veiledende kunngjøring - Rammeavtale - pris pr. operasjon Kataraktkirurgi
Prisen skal inkludere fakomaskiner (som er tilbyders eiendom), leverandørspesifikke kontroller, utstyrsspesifikke forbruksvarer, teknisk service, definert responstid ved problemer, support, installasjon og opplæring på systemet. Dette ihht. Til alle krav som vil bli gitt i kravspesifikasjonen.
Tilbyder fakturerer klinikken hver måned etter registrering av antall operasjoner.
St. Olavs Hospital vurderer det som hensiktsmessig med 2 maskiner for å dekke behovet, men ønsker opsjon på at det settes i drift en 3. Maskin i forhold til økt behov. Klinikken har i dag 3 Fakomaskiner av merket Signatur.
Leveransen skal være inklusive alle komponenter/tilbehør, montering/installasjon og ferdigstillelse slik at den fungerer som en helhet ut fra de behovene og krav som vil bli beskrevet i kravspesifikasjonen.
Oppdragsgiver ser for seg en maksimal nedetid ved problemer med fakomaskiner på 2 - to -virkedager.
Forbruksmateriell:
Pr i dag bruker klinikken 19 kontainere med utstyr som brukes til kataraktoperasjoner.
Hver kontainer inneholder 1 stk. Fakohåndtak og 1 stk. ia håndtak.
Det er ønskelig med 3 stk. Kontainere i reserve til enhver tid.
Spesifikt forbruksmateriell til Kataraktkirurgi pr. Operasjon:
1 stk. Kassett m/tilhørende slangesystem - engangsutstyr
1 stk. Fakospiss
1 stk. Sleeve
i tillegg til Kataraktkirurgi, utføres det 50 - 100 vitrektomier pr. år.
Denne type operasjon benyttes ved komplikasjoner, sekundærimplantasjoner og skader og vil i framtiden også benyttes til corpusprøver ved endoftalmitter.
Spesifikt forbruksmateriell til Vitrektomi pr. Operasjon:
1 stk. Engangsvitrektom
Oppdragsgiver vil evaluere på kvalitet av utstyr og forbruksmateriell (ved utprøving av maskiner) og pris. Utprøving skal gjøres i produksjon. Vi ser for oss 1 - 2 uker utprøving pr. Maskin, med 2 - 3 kirurger. Det kreves stor tilstedeværelse av leverandør i utprøvingsperioden. Tilbyder fakturerer klinikken etter endt utprøving for forbruksmateriell (som ikke kan returneres) til tilbudspris angitt i tilbudet.
Rammeavtaleperioden vil løpe 2 år med opsjon på 1+1+1+1 år.
Oppdragsgiver ser for seg en prøvetid på 6 måneder, og at rammeavtaleperioden begynner å løpe etter endt prøvetidsperiode.
Oppdragsgiver ber om synspunkter fra leverandørmarkedet på ovennevnte planlagte anbud, planlagte utprøving og om tilbyder har erfaring fra lignende rammeavtaler, gjerne beskriv. Svar best gitt via kommunikasjonsdelen i Mercell innen 27. 07. 18.
Denne veiledende kunngjøringen er lagt ved som eget vedlegg under "Dokumenter".
Tilbyder fakturerer klinikken hver måned etter registrering av antall operasjoner.
St. Olavs Hospital vurderer det som hensiktsmessig med 2 maskiner for å dekke behovet, men ønsker opsjon på at det settes i drift en 3. Maskin i forhold til økt behov. Klinikken har i dag 3 Fakomaskiner av merket Signatur.
Leveransen skal være inklusive alle komponenter/tilbehør, montering/installasjon og ferdigstillelse slik at den fungerer som en helhet ut fra de behovene og krav som vil bli beskrevet i kravspesifikasjonen.
Oppdragsgiver ser for seg en maksimal nedetid ved problemer med fakomaskiner på 2 - to -virkedager.
Forbruksmateriell:
Pr i dag bruker klinikken 19 kontainere med utstyr som brukes til kataraktoperasjoner.
Hver kontainer inneholder 1 stk. Fakohåndtak og 1 stk. ia håndtak.
Det er ønskelig med 3 stk. Kontainere i reserve til enhver tid.
Spesifikt forbruksmateriell til Kataraktkirurgi pr. Operasjon:
1 stk. Kassett m/tilhørende slangesystem - engangsutstyr
1 stk. Fakospiss
1 stk. Sleeve
i tillegg til Kataraktkirurgi, utføres det 50 - 100 vitrektomier pr. år.
Denne type operasjon benyttes ved komplikasjoner, sekundærimplantasjoner og skader og vil i framtiden også benyttes til corpusprøver ved endoftalmitter.
Spesifikt forbruksmateriell til Vitrektomi pr. Operasjon:
1 stk. Engangsvitrektom
Oppdragsgiver vil evaluere på kvalitet av utstyr og forbruksmateriell (ved utprøving av maskiner) og pris. Utprøving skal gjøres i produksjon. Vi ser for oss 1 - 2 uker utprøving pr. Maskin, med 2 - 3 kirurger. Det kreves stor tilstedeværelse av leverandør i utprøvingsperioden. Tilbyder fakturerer klinikken etter endt utprøving for forbruksmateriell (som ikke kan returneres) til tilbudspris angitt i tilbudet.
Rammeavtaleperioden vil løpe 2 år med opsjon på 1+1+1+1 år.
Oppdragsgiver ser for seg en prøvetid på 6 måneder, og at rammeavtaleperioden begynner å løpe etter endt prøvetidsperiode.
Oppdragsgiver ber om synspunkter fra leverandørmarkedet på ovennevnte planlagte anbud, planlagte utprøving og om tilbyder har erfaring fra lignende rammeavtaler, gjerne beskriv. Svar best gitt via kommunikasjonsdelen i Mercell innen 27. 07. 18.
Denne veiledende kunngjøringen er lagt ved som eget vedlegg under "Dokumenter".
Anbud id:
536015
-
Sted:Trondheim
-
Registrert:Tirsdag 17. Juli 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Trøndelag
6 anbud
-
Is og tid har revet ned steinene som støttet opp ytterenden av et naust ved Jonsvannet i Trondheim. Kan noen hjelpe med å få det støttet opp med enten mur eller stein - eller en kombinasjon?Har jo egentlig beskrevet i overskriften - kan snakkes nærmere om detaljer.
-
Trondheim
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Flyttevask leilighet 32 kvm, nardo trondheimFlyttevask 2 -roms leilighet 32 kvm. Stue, kjøkken, bad, soverom og gang.
-
Trondheim
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Frakt av Honda CBR650 motorsykkelØnsker frakt av En motorsykkel fra Haugesund til Trondheim.
-
Haugesund
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Karosseri spratt utSette på plass karosseri under førersida av en Audi A3 2016. Spratt ut under dekkskifte.
-
Trondheim
-
Torsdag 30. Januar 2025
-
-
Lys under overskap og kontakt ute.Må reparere lysarmatur under overskap på kjøkken. Har skiftet lysrør og tenner men det virker ikke. Skal også få lagt opp en kontakt ute.
-
Trondheim
-
Torsdag 30. Januar 2025
-