Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

2018/850 - Veiledende kunngjøring - Rammeavtale - pris pr. operasjon Kataraktkirurgi i Trøndelag

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet

2018/850 - Veiledende kunngjøring - Rammeavtale - pris pr. operasjon Kataraktkirurgi

Prisen skal inkludere fakomaskiner (som er tilbyders eiendom), leverandørspesifikke kontroller, utstyrsspesifikke forbruksvarer, teknisk service, definert responstid ved problemer, support, installasjon og opplæring på systemet. Dette ihht. Til alle krav som vil bli gitt i kravspesifikasjonen.
Tilbyder fakturerer klinikken hver måned etter registrering av antall operasjoner.
St. Olavs Hospital vurderer det som hensiktsmessig med 2 maskiner for å dekke behovet, men ønsker opsjon på at det settes i drift en 3. Maskin i forhold til økt behov. Klinikken har i dag 3 Fakomaskiner av merket Signatur.
Leveransen skal være inklusive alle komponenter/tilbehør, montering/installasjon og ferdigstillelse slik at den fungerer som en helhet ut fra de behovene og krav som vil bli beskrevet i kravspesifikasjonen.
Oppdragsgiver ser for seg en maksimal nedetid ved problemer med fakomaskiner på 2 - to -virkedager.
Forbruksmateriell:
Pr i dag bruker klinikken 19 kontainere med utstyr som brukes til kataraktoperasjoner.
Hver kontainer inneholder 1 stk. Fakohåndtak og 1 stk. ia håndtak.
Det er ønskelig med 3 stk. Kontainere i reserve til enhver tid.
Spesifikt forbruksmateriell til Kataraktkirurgi pr. Operasjon:
1 stk. Kassett m/tilhørende slangesystem - engangsutstyr
1 stk. Fakospiss
1 stk. Sleeve
i tillegg til Kataraktkirurgi, utføres det 50 - 100 vitrektomier pr. år.
Denne type operasjon benyttes ved komplikasjoner, sekundærimplantasjoner og skader og vil i framtiden også benyttes til corpusprøver ved endoftalmitter.
Spesifikt forbruksmateriell til Vitrektomi pr. Operasjon:
1 stk. Engangsvitrektom
Oppdragsgiver vil evaluere på kvalitet av utstyr og forbruksmateriell (ved utprøving av maskiner) og pris. Utprøving skal gjøres i produksjon. Vi ser for oss 1 - 2 uker utprøving pr. Maskin, med 2 - 3 kirurger. Det kreves stor tilstedeværelse av leverandør i utprøvingsperioden. Tilbyder fakturerer klinikken etter endt utprøving for forbruksmateriell (som ikke kan returneres) til tilbudspris angitt i tilbudet.
Rammeavtaleperioden vil løpe 2 år med opsjon på 1+1+1+1 år.
Oppdragsgiver ser for seg en prøvetid på 6 måneder, og at rammeavtaleperioden begynner å løpe etter endt prøvetidsperiode.
Oppdragsgiver ber om synspunkter fra leverandørmarkedet på ovennevnte planlagte anbud, planlagte utprøving og om tilbyder har erfaring fra lignende rammeavtaler, gjerne beskriv. Svar best gitt via kommunikasjonsdelen i Mercell innen 27. 07. 18.
Denne veiledende kunngjøringen er lagt ved som eget vedlegg under "Dokumenter".
Anbud id:
536015
  • Sted:
    Trondheim
  • Registrert:
    Tirsdag 17. Juli 2018

Lignende oppdrag i Trøndelag

6 anbud