Entreprenør, Riving, Rørlegger, Ventilasjon i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
2019 Innkjøp Varme og ventilasjons anlegg
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at begge byggene vil være i bruk i byggeperioden. Det forventes at leverandørene presenterer en fremdriftsplan som hensyntar bygg i drift. Det foretrekkes at leverandørene kan starte arbeidet/rørføring så fort som mulig. Sluttmontering av radiatorer kan avventes til de er levert fra produsent, disse skal dog være på plass før fyringssesongen starter høst
(1. November) 2019.
For mer detaljert beskrivelser av byggene og tegninger og arbeidene, se vedlagte dokumenter fra Norconsult.
i tillegg har oppdragsgiver følgende ønsker:
Administrasjonsbygget (Bygg 1)
Det er ønskelig at arbeidene på administrasjonsbygget gjennomføres etasjevis.
Evt hulltaking og arbeider med fjerning av asbest samt arbeid med høyt støynivå, ønskes gjennomført kveld/helg, etter avtale med vaktmester.
Opsjon: i tillegg til øvrige arbeider ønsker oppdragsgiver at leverandørene leverer pris på tømming, rensing og fjerning av gammel oljetank utenfor adm. Bygget. Oljetanken er på ca 12 000 liter. Tanken er nedgravd. Det må påregnes noe restolje i tanken.
Helsesenteret(Bygg 2):
Ved arbeid på helsebygget er det ønskelig at leverandørene koordinerer sin jobb med stedlig vaktmester. Vaktmester vil være kontaktperson opp mot berørte ansatte/beboere på helsebygget.
Opsjon:
i tillegg til øvrige arbeider ønsker oppdragsgiver at leverandørene leverer pris på tømming, rensing og fjerning av gammel oljetank utenfor helsesenter bygget. Oljetanken er på ca 6 000 liter. Tanken er nedgravd. Det må påregnes noe restolje i tanken.
Oppstart:
Det er ønskelig med tidligst mulig oppstart på byggeplass etter kontrakt signering. Det er også ønskelig med kortest mulig gjennomføringstid på grunn av logistikk og omrokeringer av kontorplasser. Oppstart tidspunkt og gjennomføringstid vil bli vektlagt i tildelingen.
(1. November) 2019.
For mer detaljert beskrivelser av byggene og tegninger og arbeidene, se vedlagte dokumenter fra Norconsult.
i tillegg har oppdragsgiver følgende ønsker:
Administrasjonsbygget (Bygg 1)
Det er ønskelig at arbeidene på administrasjonsbygget gjennomføres etasjevis.
Evt hulltaking og arbeider med fjerning av asbest samt arbeid med høyt støynivå, ønskes gjennomført kveld/helg, etter avtale med vaktmester.
Opsjon: i tillegg til øvrige arbeider ønsker oppdragsgiver at leverandørene leverer pris på tømming, rensing og fjerning av gammel oljetank utenfor adm. Bygget. Oljetanken er på ca 12 000 liter. Tanken er nedgravd. Det må påregnes noe restolje i tanken.
Helsesenteret(Bygg 2):
Ved arbeid på helsebygget er det ønskelig at leverandørene koordinerer sin jobb med stedlig vaktmester. Vaktmester vil være kontaktperson opp mot berørte ansatte/beboere på helsebygget.
Opsjon:
i tillegg til øvrige arbeider ønsker oppdragsgiver at leverandørene leverer pris på tømming, rensing og fjerning av gammel oljetank utenfor helsesenter bygget. Oljetanken er på ca 6 000 liter. Tanken er nedgravd. Det må påregnes noe restolje i tanken.
Oppstart:
Det er ønskelig med tidligst mulig oppstart på byggeplass etter kontrakt signering. Det er også ønskelig med kortest mulig gjennomføringstid på grunn av logistikk og omrokeringer av kontorplasser. Oppstart tidspunkt og gjennomføringstid vil bli vektlagt i tildelingen.
Anbud id:
585928
-
Sted:Overhalla
-
Registrert:Torsdag 23. Mai 2019
Er du interessert i dette oppdraget?