20190021 Rammeavtale Fysisk sikkerhet, vektertjenester og ID-kort Rammeavtale Fysisk sikkerhet, vektertjenester og ID-kort
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
20190021 Rammeavtale Fysisk sikkerhet, vektertjenester og ID-kort Rammeavtale Fysisk sikkerhet, vektertjenester og ID-kort
Formål
Skatteetaten ønsker en leverandør for levering av sikkerhet og sikkerhetstjenester til våre lokaler på landsbasis. Avtalen er delt i tre deler, vekter og resepsjonstjenester, id-kort/tjenestebevis samt fysisk sikkerhet. For å dekke alle tre delene tillates det bruk av underleverandører, maksimalt 2 ledd.
Formålet med vekter- og resepsjonstjenester: - Ivaretakelse av de ansattes, de besøkendes og byggets sikkerhet i bemanningstiden- Alarmtilknytning til vaktsentral og rask utrykning ved utløst alarm i, og utenom bemanningstiden - Generell vakt- og resepsjonstjeneste
Formålet med Id-kort/tjenestebevis: Skatteetaten har et id-kort og tjenestebevis med standard design inkludert teknologi på chip, plastkvalitet og sikkerhetselementer. Formålet med avtalen er å produsere nye kort ved behov iht valgte standard.
Formålet med fysisk sikkerhet: Skatteetaten skal ha en fremtidsrettet, effektiv og en helhetlig sikkerhetsløsning for hele etaten, det vil si et mål om standardisering på produkter, uavhengig av hvor i landet man er lokalisert.
Standard løsningSkatteetaten har i dag standardisert løsning på besøksregistreringssystem, alarmsystemer, adgangskontrollsystemer og overvåkning. For besøksregistreringssystemet er OnVisit og valgte Software leverandør Adaptive as, på de øvrige er Lenel Onguard valgt som software i standarden. Etaten har ikke rullet ut standard løsning på alle lokasjoner. Valgte leverandør må kunne overta eksisterende anlegg og i egen regi eller ved bruk av underleverandør forplikte seg til å yte service (drifte) samtlige anlegg.
nærmere beskrivelse av anskaffelsen er gitt i behovsspesifikasjonene i vedlegg 2a, b og c.
Skatteetaten ønsker en leverandør for levering av sikkerhet og sikkerhetstjenester til våre lokaler på landsbasis. Avtalen er delt i tre deler, vekter og resepsjonstjenester, id-kort/tjenestebevis samt fysisk sikkerhet. For å dekke alle tre delene tillates det bruk av underleverandører, maksimalt 2 ledd.
Formålet med vekter- og resepsjonstjenester: - Ivaretakelse av de ansattes, de besøkendes og byggets sikkerhet i bemanningstiden- Alarmtilknytning til vaktsentral og rask utrykning ved utløst alarm i, og utenom bemanningstiden - Generell vakt- og resepsjonstjeneste
Formålet med Id-kort/tjenestebevis: Skatteetaten har et id-kort og tjenestebevis med standard design inkludert teknologi på chip, plastkvalitet og sikkerhetselementer. Formålet med avtalen er å produsere nye kort ved behov iht valgte standard.
Formålet med fysisk sikkerhet: Skatteetaten skal ha en fremtidsrettet, effektiv og en helhetlig sikkerhetsløsning for hele etaten, det vil si et mål om standardisering på produkter, uavhengig av hvor i landet man er lokalisert.
Standard løsningSkatteetaten har i dag standardisert løsning på besøksregistreringssystem, alarmsystemer, adgangskontrollsystemer og overvåkning. For besøksregistreringssystemet er OnVisit og valgte Software leverandør Adaptive as, på de øvrige er Lenel Onguard valgt som software i standarden. Etaten har ikke rullet ut standard løsning på alle lokasjoner. Valgte leverandør må kunne overta eksisterende anlegg og i egen regi eller ved bruk av underleverandør forplikte seg til å yte service (drifte) samtlige anlegg.
nærmere beskrivelse av anskaffelsen er gitt i behovsspesifikasjonene i vedlegg 2a, b og c.
Anbud id:
621625
-
Sted:
-
Registrert:Mandag 9. Desember 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Male leilighet. 3 rom 69 km på BølerSparkle og male vegger i stue/kjøkken, entre og to soverom.
-
Oslo
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Fjerning av søppel og vask av leilighetHar endel ting i en ca 50 kvadrats leilighet som må fraktes til avfalls mottak og til slutt vasking av leiligheten. Det er også en Boss vaskemaskin og en Gram komfyr ikke så mye brukt + en dobbeltseng...
-
Frogn
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Frakte en Billy hylle på 202cm høgde.Hei, jeg trenger transport av en Billy hylle. Hyllen er ca 2m høg. Fra Marienlyst til Helgesensgate.
-
Oslo
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Ønsker frakt av en Citroën Berlingo på tilhenger fra Spydeberg og til ÅrnesHei, noen som kan frakte en Citroën Berlingo fra Spydeberg og til Årnes? Ca 1 time kjøring mellom hverandre. Gjerne gi en pris. Jeg ønsker det skal skje så fort som mulig idag! : )
-
Lillestrøm
-
Fredag 31. Januar 2025
-