20190021 Rammeavtale Fysisk sikkerhet, vektertjenester og ID-kort Rammeavtale Fysisk sikkerhet, vektertjenester og ID-kort
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
20190021 Rammeavtale Fysisk sikkerhet, vektertjenester og ID-kort Rammeavtale Fysisk sikkerhet, vektertjenester og ID-kort
Formål
Skatteetaten ønsker en leverandør for levering av sikkerhet og sikkerhetstjenester til våre lokaler på landsbasis. Avtalen er delt i tre deler, vekter og resepsjonstjenester, id-kort/tjenestebevis samt fysisk sikkerhet. For å dekke alle tre delene tillates det bruk av underleverandører, maksimalt 2 ledd.
Formålet med vekter- og resepsjonstjenester: - Ivaretakelse av de ansattes, de besøkendes og byggets sikkerhet i bemanningstiden- Alarmtilknytning til vaktsentral og rask utrykning ved utløst alarm i, og utenom bemanningstiden - Generell vakt- og resepsjonstjeneste
Formålet med Id-kort/tjenestebevis: Skatteetaten har et id-kort og tjenestebevis med standard design inkludert teknologi på chip, plastkvalitet og sikkerhetselementer. Formålet med avtalen er å produsere nye kort ved behov iht valgte standard.
Formålet med fysisk sikkerhet: Skatteetaten skal ha en fremtidsrettet, effektiv og en helhetlig sikkerhetsløsning for hele etaten, det vil si et mål om standardisering på produkter, uavhengig av hvor i landet man er lokalisert.
Standard løsningSkatteetaten har i dag standardisert løsning på besøksregistreringssystem, alarmsystemer, adgangskontrollsystemer og overvåkning. For besøksregistreringssystemet er OnVisit og valgte Software leverandør Adaptive as, på de øvrige er Lenel Onguard valgt som software i standarden. Etaten har ikke rullet ut standard løsning på alle lokasjoner. Valgte leverandør må kunne overta eksisterende anlegg og i egen regi eller ved bruk av underleverandør forplikte seg til å yte service (drifte) samtlige anlegg.
nærmere beskrivelse av anskaffelsen er gitt i behovsspesifikasjonene i vedlegg 2a, b og c.
Skatteetaten ønsker en leverandør for levering av sikkerhet og sikkerhetstjenester til våre lokaler på landsbasis. Avtalen er delt i tre deler, vekter og resepsjonstjenester, id-kort/tjenestebevis samt fysisk sikkerhet. For å dekke alle tre delene tillates det bruk av underleverandører, maksimalt 2 ledd.
Formålet med vekter- og resepsjonstjenester: - Ivaretakelse av de ansattes, de besøkendes og byggets sikkerhet i bemanningstiden- Alarmtilknytning til vaktsentral og rask utrykning ved utløst alarm i, og utenom bemanningstiden - Generell vakt- og resepsjonstjeneste
Formålet med Id-kort/tjenestebevis: Skatteetaten har et id-kort og tjenestebevis med standard design inkludert teknologi på chip, plastkvalitet og sikkerhetselementer. Formålet med avtalen er å produsere nye kort ved behov iht valgte standard.
Formålet med fysisk sikkerhet: Skatteetaten skal ha en fremtidsrettet, effektiv og en helhetlig sikkerhetsløsning for hele etaten, det vil si et mål om standardisering på produkter, uavhengig av hvor i landet man er lokalisert.
Standard løsningSkatteetaten har i dag standardisert løsning på besøksregistreringssystem, alarmsystemer, adgangskontrollsystemer og overvåkning. For besøksregistreringssystemet er OnVisit og valgte Software leverandør Adaptive as, på de øvrige er Lenel Onguard valgt som software i standarden. Etaten har ikke rullet ut standard løsning på alle lokasjoner. Valgte leverandør må kunne overta eksisterende anlegg og i egen regi eller ved bruk av underleverandør forplikte seg til å yte service (drifte) samtlige anlegg.
nærmere beskrivelse av anskaffelsen er gitt i behovsspesifikasjonene i vedlegg 2a, b og c.
Anbud id:
621625
-
Sted:
-
Registrert:Mandag 9. Desember 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Frakt traktor fra Namsos til koppangØnsker frakt av traktor fra Namsos til koppang.
-
Rendalen
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Flytte- bære og transportere møbler og eskerVi ønsker flyttehjelp den 12. Desember. Vi flytter fra en leilighet på 65 kvm. Trenger mee mee bæring og transport av møbler og esker
-
Lørenskog
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Flyttevask Maura, 200-240 kvmØnsker flyttevask av hus i Maura. Det er 3 etasjer hvor nedre etasje er utleiedel. Det er 3 bad totalt, og 2 kjøkken. Ønskes første uken i januar, gjerne 2 eller 3 januar.
-
Nannestad
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Varmepumpe montørerHei hei, Vi er håndverker firma, og søker samarbeid partnere innen varmepumpe montering bransje. i prosessen av vært arbeid, vi får mange kunder hvem ønsker oss å hjelpe med montering eller tilkob...
-
Oslo
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Frakt 11 stoler 1 bord fra Hamar til BergenVi skal frakte 11 eams spisestuestoler og et eikebord. To stoler med armlene (nærmest i bildet) og 9 av den andre typen. Det er dette eikebordet som skal fraktes. Jobben må gjøres seinest første uka i...
-
Bergen
-
Fredag 22. November 2024
-