2019010901 Arbeidsklær, verneutstyr og tilhørende produkter og tjenester
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
2019010901 Arbeidsklær, verneutstyr og tilhørende produkter og tjenester
Leverandøren skal i henhold til Rammeavtalen levere arbeidsklær, verneutstyr og tilhørende produkter og tjenester innenfor følgende produktgrupper:
1) Bekledning
2) Fottøy
3) Hodebeskyttelse
4) hørselvern
5) håndbeskyttelse
6) Kroppsbeskyttelse
7) Pustevern
8) Renromstøy
9) Øyebeskyttelse
Rammeavtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for bekledning og beskyttelse ved mange ulike typer arbeid, eksempelvis innenfor:
- elektroarbeid,
- rørleggerarbeid,
- sveising,
- malearbeid,
- snekkerarbeid,
- mekanikerarbeid,
- bergingsarbeid (med høyt behov for synlighet) m. v.
Produktene vil benyttes i ulike miljøer, både innendørs og utendørs, som i produksjonsverksteder, mindre verksteder, på byggeplasser og under vedlikehold i felt. Sluttbrukere er eksempelvis personell ved stasjonære avdelinger (som verksteder og byggeplasser) og personell ved mobile avdelinger (fartøy og øvende avdelinger). Arbeidene kan finne sted både i innland og utland, eksempelvis i isaf, nato, eu og fn regi.
Oppdragsgiver har følgelig behov for et bredt spekter av produkter som tåler tøff og hyppig bruk og gir god beskyttelse i krevende miljøer.
Produkter og tjenester skal leveres til alle Oppdragsgivers lokasjoner. For en oversikt over Oppdragsgivers lokasjoner, se (info fjernet)
Det presiseres at produktene i Vedlegg d kun representerer volumprodukter til bruk i konkurransen. Oppdragsgiver har en ensidig rett til å utvide eller redusere leveringsomfanget av bekledning, verneutstyr og tilbehør innenfor respektive produktgrupper angitt i Vedlegg d.
Rammeavtalen har en estimert verdi på 85 mnok ekskl. Mva, inkludert opsjoner på forlengelse. Estimatet er gjort på bakgrunn av historiske tall og utgjør forventet fremtidig bruk etter Oppdragsgivers beste skjønn. Estimatet er ikke ment som noen øvre eller nedre grense for hva som kan kjøpes inn under rammeavtalen, og innebærer ikke noen forpliktelser til uttak eller kjøp. Det konkrete uttak er avhengig av Oppdragsgiver og brukernes skiftende behov i rammeavtaleperioden. Disse vil særlig kunne variere avhengig av gjennomførte øvelser, innrykk, allierte styrkes behov og annet i avtaleperioden.
1) Bekledning
2) Fottøy
3) Hodebeskyttelse
4) hørselvern
5) håndbeskyttelse
6) Kroppsbeskyttelse
7) Pustevern
8) Renromstøy
9) Øyebeskyttelse
Rammeavtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for bekledning og beskyttelse ved mange ulike typer arbeid, eksempelvis innenfor:
- elektroarbeid,
- rørleggerarbeid,
- sveising,
- malearbeid,
- snekkerarbeid,
- mekanikerarbeid,
- bergingsarbeid (med høyt behov for synlighet) m. v.
Produktene vil benyttes i ulike miljøer, både innendørs og utendørs, som i produksjonsverksteder, mindre verksteder, på byggeplasser og under vedlikehold i felt. Sluttbrukere er eksempelvis personell ved stasjonære avdelinger (som verksteder og byggeplasser) og personell ved mobile avdelinger (fartøy og øvende avdelinger). Arbeidene kan finne sted både i innland og utland, eksempelvis i isaf, nato, eu og fn regi.
Oppdragsgiver har følgelig behov for et bredt spekter av produkter som tåler tøff og hyppig bruk og gir god beskyttelse i krevende miljøer.
Produkter og tjenester skal leveres til alle Oppdragsgivers lokasjoner. For en oversikt over Oppdragsgivers lokasjoner, se (info fjernet)
Det presiseres at produktene i Vedlegg d kun representerer volumprodukter til bruk i konkurransen. Oppdragsgiver har en ensidig rett til å utvide eller redusere leveringsomfanget av bekledning, verneutstyr og tilbehør innenfor respektive produktgrupper angitt i Vedlegg d.
Rammeavtalen har en estimert verdi på 85 mnok ekskl. Mva, inkludert opsjoner på forlengelse. Estimatet er gjort på bakgrunn av historiske tall og utgjør forventet fremtidig bruk etter Oppdragsgivers beste skjønn. Estimatet er ikke ment som noen øvre eller nedre grense for hva som kan kjøpes inn under rammeavtalen, og innebærer ikke noen forpliktelser til uttak eller kjøp. Det konkrete uttak er avhengig av Oppdragsgiver og brukernes skiftende behov i rammeavtaleperioden. Disse vil særlig kunne variere avhengig av gjennomførte øvelser, innrykk, allierte styrkes behov og annet i avtaleperioden.
Anbud id:
629502
-
Sted:
-
Registrert:Torsdag 13. Februar 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Bytte fra 10a til 16a sikringer i 2 leiligheter i samme blokkLeilighet 91: Trenger å bytte 2 sikringer fra 10a til 16a (begge går til kjøkkenet). Leilighet 75: Trenger å bytte 2 sikringer fra 10a til 16a (begge går til kjøkkenet). Her trengs det også å få lagt...
-
Drammen
-
Tirsdag 31. Desember 2024
-
-
Ikke godkjent EU-kontroll - trenger å få fikset feil og ny kontrollKontrollseddel er vedlagt. Manglene fremkommer av bildet. Trenger å få utbedret nevnte feil, og ny kontroll.
-
Oslo
-
Onsdag 29. Januar 2025
-
-
-
Flyttevask 79m2Flyttevask - 79m2 - på 28. 02. 2025 Beskrivelse • Boligtype: Leilighet • Antall etasjer: 1 • Skal hele boligen vaskes? Ja • Areal: 79 m² • Antall rom: • Soverom: 3 • Bad: 1 • Kjøkken: 1 • Stue: 1 Adre...
-
Trondheim
-
Onsdag 29. Januar 2025
-
-
Ønsker tilbud på resepsjonHei! Vi ønsker oss en respesjon i lokalene våre, og i den anledning er dette noe jeg lurer på om dere kan bistå med? En nokså enkel respesjon, men med nordisk design i eik farge. Typ lignende denne...
-
Drammen
-
Onsdag 29. Januar 2025
-
-
Bytte svinghjul dsg vw Passat Alltrack 2016Pristilbud på å bytte svinghjul på bilen. ZT50712
-
Tromsø
-
Onsdag 29. Januar 2025
-