Catering i Møre og Romsdal
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Møre og Romsdal
Avsluttet
2020-04 Forbruksmateriell Vers. 2
Oppdragsgiver ønsker tilbud innen produktkategoriene:
- Delkonkurranse 1: Kontor- og datarekvisita, kopipapir og skolerekvisita
- Delkonkurranse 2: Mykpapir, renholdsprodukter og engangsartikler
- Delkonkurranse 3: Catering og cateringemballasje for storkjøkken og kantine
Med unntak av
- Engangshansker
- Vaskekluter/vaskevotter
- Legebenkpapir
- Engangsforkle
Da oppdragsgiver har egne avtaler for dette. Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at den oversikt over varer som fremgår av anskaffelsesdokumentene, prisskjema vedlegg 03, ikke må betraktes som uttømmende/endelig, og at nye varer innenfor segmentet vil kunne komme til under kontraktens løpetid. Oppdragsgiver har som formål å inngå rammeavtale for kjøp av forbruksvarer for oven nevnte kommuners enheter.
Brukere av avtalen vil i hovedsak være alle enheter i kommunene.
Spesielle forbehold knyttet til varegruppene:
Delkonkurranse 1:
Kommunenes storkjøkken i ror- Innkjøp er ikke omfattet av rammeavtale hva gjelder kaffe, te og småkaker. Det er inngått egen rammeavtale for disse. Resterende enheter i ror- Innkjøp vil kjøpe kaffe og te, småkaker etc. på denne avtalen.
nii er heller ikke omfattet av rammeavtalens kaffe, te og småkaker, men vil ha opsjon på å tiltre etter nærmere avtale.
Kaffefilter er inkludert i delkonkurranse 1.
Delkonkurranse 3:
Catering og cateringemballasje for storkjøkken og kantine. Dersom valgt leverandør ikke har en spesiell type emballasje egnet til spesialmat, forbeholder oppdragsgivers seg retten til å handle emballasjen fra annen leverandør inntil leverandøren (eventuelt) har skaffet riktige produkter. Dette vil gjelde noen få brukere i forbindelse med spesialdietter.
- Delkonkurranse 1: Kontor- og datarekvisita, kopipapir og skolerekvisita
- Delkonkurranse 2: Mykpapir, renholdsprodukter og engangsartikler
- Delkonkurranse 3: Catering og cateringemballasje for storkjøkken og kantine
Med unntak av
- Engangshansker
- Vaskekluter/vaskevotter
- Legebenkpapir
- Engangsforkle
Da oppdragsgiver har egne avtaler for dette. Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at den oversikt over varer som fremgår av anskaffelsesdokumentene, prisskjema vedlegg 03, ikke må betraktes som uttømmende/endelig, og at nye varer innenfor segmentet vil kunne komme til under kontraktens løpetid. Oppdragsgiver har som formål å inngå rammeavtale for kjøp av forbruksvarer for oven nevnte kommuners enheter.
Brukere av avtalen vil i hovedsak være alle enheter i kommunene.
Spesielle forbehold knyttet til varegruppene:
Delkonkurranse 1:
Kommunenes storkjøkken i ror- Innkjøp er ikke omfattet av rammeavtale hva gjelder kaffe, te og småkaker. Det er inngått egen rammeavtale for disse. Resterende enheter i ror- Innkjøp vil kjøpe kaffe og te, småkaker etc. på denne avtalen.
nii er heller ikke omfattet av rammeavtalens kaffe, te og småkaker, men vil ha opsjon på å tiltre etter nærmere avtale.
Kaffefilter er inkludert i delkonkurranse 1.
Delkonkurranse 3:
Catering og cateringemballasje for storkjøkken og kantine. Dersom valgt leverandør ikke har en spesiell type emballasje egnet til spesialmat, forbeholder oppdragsgivers seg retten til å handle emballasjen fra annen leverandør inntil leverandøren (eventuelt) har skaffet riktige produkter. Dette vil gjelde noen få brukere i forbindelse med spesialdietter.
Anbud id:
666388
-
Sted:Molde
-
Registrert:Mandag 31. August 2020
Er du interessert i dette oppdraget?