IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
20200032 Verktøy for brukerundersøkelser
Formål
Skatteetaten har behov for et eller flere verktøy til gjennomføring av interne og eksterne undersøkelser.
Undersøkelsene kan omfatte alle ansatte i Skatteetaten, ansatte i Divisjonene, grupper i en Divisjon, grupper på tvers av organisasjonsgrenser og / eller respondenter utenfor Skatteetaten.
løsningen må derfor kunne skalere slik at den håndterer mulighetsspennet fra en begrenset målgruppe, til en større/stor målgruppe. løsningen skal dekke følgende typer undersøkelser:
Enkle brukerundersøkelser for å skaffe innsikt (kvalitative og kvantitative):
løsningen skal kunne benyttes til raskt å skaffe tilveie brukerinnsikt knyttet blant annet til utviklingsoppdrag og prosjekter. Her er typisk behovet at det er meget enkelt og raskt å sette opp undersøkelsen og å gjennomføre analyser av den.
Eksempler er;
Korte brukerundersøkelser som kan legges ut på (info fjernet) eller kan promoteres via chat for å innhente spesifikk brukerinnsikt om en av våre tjenester
Undersøkelser som legges som en del av en løsning under utvikling, for å innhente informasjon om hvordan den ble brukt.
Interne brukerundersøkelser som for eksempel sendes til en gruppe saksbehandlere for analyse av et spesifikt produkt eller fremtidige behov.
Litt mer komplekse brukerundersøkelser for å skaffe innsikt (kvalitative og kvantitative): Eksempler er:
løsningen skal kunne benyttes til undersøkelser med mange spørsmål og hvor hensikten er å få et godt analytisk grunnlag for videre arbeid. Her kan det være aktuelt med rådgivning og støtte fra leverandøren på utforming, gjennomføring og analyse av selve undersøkelsen.
Brukerundersøkelse og analyse av årets skattemeldingsperiode
Komplekse interne analyser knyttet til omorganiseringer eller større endringer
Undersøkelser som analyseteamene ønsker å gjennomføre med for eksempel tanke på adferd.
hr baserte undersøkelser som for eksempel kompetansekartlegginger
Eksterne undersøkelser med stort antall respondenter:
løsningen skal kunne benyttes til undersøkelser som kan være en avart av de to siste nevnt over, men hvor det ekstra behovet er knyttet til antall respondenter.
Skatteetaten har til intensjon å ha en fullverdig løsning, ferdig satt opp med tilhørende arbeidsprosesser, i produksjon så snart som mulig.
For ytterligere beskrivelse av anskaffelsen vises det til kravspesifikasjonen i ssa-l Bilag 1
Skatteetaten har behov for et eller flere verktøy til gjennomføring av interne og eksterne undersøkelser.
Undersøkelsene kan omfatte alle ansatte i Skatteetaten, ansatte i Divisjonene, grupper i en Divisjon, grupper på tvers av organisasjonsgrenser og / eller respondenter utenfor Skatteetaten.
løsningen må derfor kunne skalere slik at den håndterer mulighetsspennet fra en begrenset målgruppe, til en større/stor målgruppe. løsningen skal dekke følgende typer undersøkelser:
Enkle brukerundersøkelser for å skaffe innsikt (kvalitative og kvantitative):
løsningen skal kunne benyttes til raskt å skaffe tilveie brukerinnsikt knyttet blant annet til utviklingsoppdrag og prosjekter. Her er typisk behovet at det er meget enkelt og raskt å sette opp undersøkelsen og å gjennomføre analyser av den.
Eksempler er;
Korte brukerundersøkelser som kan legges ut på (info fjernet) eller kan promoteres via chat for å innhente spesifikk brukerinnsikt om en av våre tjenester
Undersøkelser som legges som en del av en løsning under utvikling, for å innhente informasjon om hvordan den ble brukt.
Interne brukerundersøkelser som for eksempel sendes til en gruppe saksbehandlere for analyse av et spesifikt produkt eller fremtidige behov.
Litt mer komplekse brukerundersøkelser for å skaffe innsikt (kvalitative og kvantitative): Eksempler er:
løsningen skal kunne benyttes til undersøkelser med mange spørsmål og hvor hensikten er å få et godt analytisk grunnlag for videre arbeid. Her kan det være aktuelt med rådgivning og støtte fra leverandøren på utforming, gjennomføring og analyse av selve undersøkelsen.
Brukerundersøkelse og analyse av årets skattemeldingsperiode
Komplekse interne analyser knyttet til omorganiseringer eller større endringer
Undersøkelser som analyseteamene ønsker å gjennomføre med for eksempel tanke på adferd.
hr baserte undersøkelser som for eksempel kompetansekartlegginger
Eksterne undersøkelser med stort antall respondenter:
løsningen skal kunne benyttes til undersøkelser som kan være en avart av de to siste nevnt over, men hvor det ekstra behovet er knyttet til antall respondenter.
Skatteetaten har til intensjon å ha en fullverdig løsning, ferdig satt opp med tilhørende arbeidsprosesser, i produksjon så snart som mulig.
For ytterligere beskrivelse av anskaffelsen vises det til kravspesifikasjonen i ssa-l Bilag 1
Anbud id:
679607
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Mandag 2. November 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
3 anbud
-
Hjelp til nettside,Trenger hjelp med å lage rn nettside med Wordpress, da jeg har domene og webhotell, skal ikke ha nettbutikk, bare en enkel å grei nettside om slektsforskning. Noen kan jeg selv
-
Oslo
-
Mandag 20. Januar 2025
-