IT/Web og Support i Møre og Romsdal
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
2022-50 Designoverbygg for SharePoint til nytt intranett
Tilleggsinformasjon: Oppdragsgiver benytter elektroniske anskaffelsesprosesser via systemleverandør Mercell (#URL0#). Det kreves bl. a. At tilbud skal leveres elektronisk innen angitt tilbudsfrist. Leverandør har risikoen for at tilbudet er levert innen #URL1# anbefales derfor at tilbudet leveres i god tid før fristens utløp, f. Eks. Minimum 3 timer før tilbudsfristens utløp. Ved problem i forbindelse med innlevering av tilbudet skal det først tas kontakt med Mercell support ((info fjernet) / #URL2#). Alternativt kan konkurranseansvarlig kontaktes. Elektronisk signaturDet vil under innlevering av tilbudet bli bedt om en elektronisk signatur. Elektronisk signatur kan skaffes på #URL3#, #URL4# eller #URL5#. Leverandør kan teste sin elektroniske signatur ved å benytte lenken #URL6#? KommunikasjonAll kommunikasjon i anskaffelsesprosessen skal foregå via Mercell. Dette for at all kommunikasjon skal loggføres.
-
Registrert:Søndag 1. Mai 2022