Bedriftsrådgivning i Agder
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Agder
Avsluttet
25REKL3-K Reklametjenester Kilden
Kilden søker en eller flere leverandører av reklame, design- og kommunikasjonstjenester til både print og digital, trykkeritjenester samt mediebyråtjenester.
Publikumsavdelingen har ansvar for Kildens kommunikasjon med publikum før, under og etter arrangementene i Kilden. Dette inkluderer markedsføring, salg og informasjon om Kildens arrangementer og tilbud, samt veiledning, mersalg og oppfølging av publikum.
Markedsseksjonen er en del av Publikumsavdelingen og er ansvarlig for salg og markedsføring av alle Kildens egenproduserte forestillinger og konserter produsert av Kilden Teater, Kilden Opera, Kristiansand Symfoniorkester og Kilden Dialog. i tillegg leier Kilden Kultur inn artister som markedsseksjonen skal gjøre kjent for publikum. Kilden har et serverings- og kurs og konferansetilbud som markedsføres av samme seksjon. Oppdraget vårt er å nå hele regionen med budskapet om Kildens allsidige tilbud. Pga et meget variert program benytter vi mye målrettet markedsføring mot ulike segmenter av publikum. Vi jobber hovedsakelig på digitale flater, men benytter også en del avisannonsering, samt mye trykt materiell som vi distribuerer i regionen.
Formidlingsavdelingen har ansvar for overordnede kommunikasjon av Kilden som kunsthus og annen utadrettet virksomhet. Avdelingen har ansvar for Kildens merkevarekjennskap og publikumsutvikling. Avdelingen produserer det meste av Kildens behov for videoproduksjon til markedsføring og merkevarebygging gjennom Kilden Digital.
i 2017 gjennomførte Kilden 871 arrangementer, av disse designet vi uttrykk, salgskampanjer, markedsplaner og tekster for rundt 600 arrangementer (169 unike). i tillegg produserer vi mye trykt materiell, bl. a et magasin som kommer ut 2 ganger i året i et opplag på 110 000 eks.
All kommunikasjon skal skje på norsk.
Publikumsavdelingen har ansvar for Kildens kommunikasjon med publikum før, under og etter arrangementene i Kilden. Dette inkluderer markedsføring, salg og informasjon om Kildens arrangementer og tilbud, samt veiledning, mersalg og oppfølging av publikum.
Markedsseksjonen er en del av Publikumsavdelingen og er ansvarlig for salg og markedsføring av alle Kildens egenproduserte forestillinger og konserter produsert av Kilden Teater, Kilden Opera, Kristiansand Symfoniorkester og Kilden Dialog. i tillegg leier Kilden Kultur inn artister som markedsseksjonen skal gjøre kjent for publikum. Kilden har et serverings- og kurs og konferansetilbud som markedsføres av samme seksjon. Oppdraget vårt er å nå hele regionen med budskapet om Kildens allsidige tilbud. Pga et meget variert program benytter vi mye målrettet markedsføring mot ulike segmenter av publikum. Vi jobber hovedsakelig på digitale flater, men benytter også en del avisannonsering, samt mye trykt materiell som vi distribuerer i regionen.
Formidlingsavdelingen har ansvar for overordnede kommunikasjon av Kilden som kunsthus og annen utadrettet virksomhet. Avdelingen har ansvar for Kildens merkevarekjennskap og publikumsutvikling. Avdelingen produserer det meste av Kildens behov for videoproduksjon til markedsføring og merkevarebygging gjennom Kilden Digital.
i 2017 gjennomførte Kilden 871 arrangementer, av disse designet vi uttrykk, salgskampanjer, markedsplaner og tekster for rundt 600 arrangementer (169 unike). i tillegg produserer vi mye trykt materiell, bl. a et magasin som kommer ut 2 ganger i året i et opplag på 110 000 eks.
All kommunikasjon skal skje på norsk.
Anbud id:
531447
-
Sted:Kristiansand
-
Registrert:Fredag 22. Juni 2018
Er du interessert i dette oppdraget?