Alarm og sikkerhet, IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
42-BYM-2017 Konsesjonsordning for abonnementsbasert innkreving av parkeringsavgift via parkeringsapplikasjon
Oslo kommune v/Bymiljøetaten ønsker nå å etablere en ordning med konsesjonsavtale om betalingsløsning for avgiftsparkering.
Samfunnet er på vei mot en stadig mer digital hverdag, med løsninger som gjør hverdagen stadig enklere for sluttbruker. Dette er i tråd med den nye kommuneplanen og generell politisk ønske. For å imøtekomme dette på parkeringsområdet, ønsker vi med denne konkurransen å gjøre byens innbyggere sin hverdag enda enklere.
Bymiljøetaten ønsker at sluttbruker skal ha flere reelle valgmuligheter enn i dag, når det gjelder å betale for kommunens avgiftsbelagte parkeringsplasser. Dette har som formål å skape større konkurranse blant leverandørene, som vil gangne sluttbruker og utvikle markedet. Bymiljøetaten er også opptatt av at kvaliteten på applikasjonene er gode, sikre og brukervennlige.
For å oppnå god konkurranse har vi som mål å inngå avtale om konsesjon med opp til fem kvalifiserte leverandører for betalingsløsning for avgiftsparkering.
Bymiljøetaten er opptatt av å ivareta sikkerheten til sluttbruker som betaler med internettløsningen/applikasjonen slik at blant annet sensitiv informasjon ikke kommer på avveie.
Bymiljøetaten er opptatt av at sluttbruker får en god supportløsning med applikasjonen. Det vil si at det er enkelt å kontakte support, at feil og mangler blir løst på en rask og effektiv måte, og at tilgengligheten er god.
Avtalen vil innebære betalingsløsning av p-avgift via internettapplikasjon/p-app. Det vil si at dette avgrenses mot betaling igjennom sms. Konkurransen inneholder også en del om Interactive voice response (ivr) løsning. Tilbyder kan velge og konkurrerer på en eller begge konkurranser.
Samfunnet er på vei mot en stadig mer digital hverdag, med løsninger som gjør hverdagen stadig enklere for sluttbruker. Dette er i tråd med den nye kommuneplanen og generell politisk ønske. For å imøtekomme dette på parkeringsområdet, ønsker vi med denne konkurransen å gjøre byens innbyggere sin hverdag enda enklere.
Bymiljøetaten ønsker at sluttbruker skal ha flere reelle valgmuligheter enn i dag, når det gjelder å betale for kommunens avgiftsbelagte parkeringsplasser. Dette har som formål å skape større konkurranse blant leverandørene, som vil gangne sluttbruker og utvikle markedet. Bymiljøetaten er også opptatt av at kvaliteten på applikasjonene er gode, sikre og brukervennlige.
For å oppnå god konkurranse har vi som mål å inngå avtale om konsesjon med opp til fem kvalifiserte leverandører for betalingsløsning for avgiftsparkering.
Bymiljøetaten er opptatt av å ivareta sikkerheten til sluttbruker som betaler med internettløsningen/applikasjonen slik at blant annet sensitiv informasjon ikke kommer på avveie.
Bymiljøetaten er opptatt av at sluttbruker får en god supportløsning med applikasjonen. Det vil si at det er enkelt å kontakte support, at feil og mangler blir løst på en rask og effektiv måte, og at tilgengligheten er god.
Avtalen vil innebære betalingsløsning av p-avgift via internettapplikasjon/p-app. Det vil si at dette avgrenses mot betaling igjennom sms. Konkurransen inneholder også en del om Interactive voice response (ivr) løsning. Tilbyder kan velge og konkurrerer på en eller begge konkurranser.
Anbud id:
472609
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Mandag 19. Juni 2017
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
3 anbud
-
Installering av 2veis heisalarmHei, Vi ønsker tilbud på installering av 2veis heisalarm i 2 heiser. Fra nyttår fungerer ikke lenger vår nåværende alarm pga utfasing av 2G. Ønsker å bli kontaktet for pristilbud på montering av nye...
-
Oslo
-
Mandag 16. Desember 2024
-
-
Manuelle brannmeldereHei. Ønsker anbud på instalasjon av 2 manuelle brannmeldere. Brannmelderne skal installeres i nærheten av inngang i boenheten og næringslokale i 1etg. Grovt anslått 30 til 40 meter kabel. Alarmsentral...
-
Oslo
-
Fredag 13. Desember 2024
-
-
Callinganlegg til 11 husstander i oppgangDet trengs nytt callinganlegg til oppgangen i sverdrups gate Oslo. Det er toltalt 11 enheter, 10 i oppgangen og et frittstående hus i bakgården.
-
Oslo
-
Torsdag 5. Desember 2024
-