Arkitekt i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Analyse av virkninger av dagligvarekjedenes egne merkevarer og andre vertikale bindinger på konkurransen i verdikjeden for mat og dagligvarer
Regjeringen har understreket viktigheten av effektiv konkurranse i dagligvarebransjen. Et tema som har fått mye oppmerksomhet i debatten om konkurransesituasjonen i dagligvaremarkedet er vertikal integrasjon og kjedenes egne merkevarer (emv). Virkninger av kjedenes egne merkevarer og andre vertikale bindinger på konkurransen i verdikjeden for mat er omdiskutert. Det er derfor behov for å analysere virkninger av emv og andre vertikale bindinger på konkurransen i verdikjeden for mat og dagligvarer. Utredningen skal bestå av to delrapporter.
Anbud id:
857162
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Lørdag 1. April 2023
Er du interessert i dette oppdraget?