Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Arkitekt i Oslo

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Oslo
Avsluttet

Analyse av virkninger av dagligvarekjedenes egne merkevarer og andre vertikale bindinger på konkurransen i verdikjeden for mat og dagligvarer

Regjeringen har understreket viktigheten av effektiv konkurranse i dagligvarebransjen. Et tema som har fått mye oppmerksomhet i debatten om konkurransesituasjonen i dagligvaremarkedet er vertikal integrasjon og kjedenes egne merkevarer (emv). Virkninger av kjedenes egne merkevarer og andre vertikale bindinger på konkurransen i verdikjeden for mat er omdiskutert. Det er derfor behov for å analysere virkninger av emv og andre vertikale bindinger på konkurransen i verdikjeden for mat og dagligvarer. Utredningen skal bestå av to delrapporter.
Anbud id:
857162
  • Sted:
    Oslo
  • Registrert:
    Lørdag 1. April 2023
Er du interessert i dette oppdraget?