Arkitekt i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Anskaffelse 163/2012 Parallelle rammeavtaler for prosjektledelse
Eksisterende og fremtidige investeringsprosjekter som gjennomføres av vav vil kreve personellressurser utover de ressurser vav besitter i dag og som vav kan forvente å rekruttere i nærmeste fremtid. Etaten ønsker derfor å inngå rammeavtale med 3-5 leverandører innen prosjektledelse.
Rammeavtalen vil omfatte innleie av personell til prosjektledelse, samt innleie av personell til rollen som assisterende prosjektleder.
Arbeidssted vil være i vav`s lokaler i Herslebs gate 5 og/eller ute på det enkelte anlegg i Oslo.
Rammeavtalen vil ha en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse 2 år på de opprinnelige avtalevilkår.
Prosjektledere som eventuelt er engasjert siste avtaleår, er forutsatt å fullføre sitt prosjektlederoppdrag selv om dette går ut over rammeavtalens sluttdato.
Konkurransegrunnlag? åpen anbudskonkurranse over eØs-terskelverdi 4
Kostnadene til prosjektledelse kan ved maksimal avtaleperiode estimeres til størrelsesordenen nok 20 -60 millioner eks. Mva.
Omfanget er et estimat som ikke binder oppdragsgiver.
Ved større og andre prosjektetableringer, krevende prosjekter med behov for andre fagdisipliner i prosjektledelse og ellers når Oppdragsgiver finner det hensiktsmessig, vil oppdragsgiver kunne lyse ut tilbudskonkurranse på tilsvarende ytelser som regulert i de rammeavtaler som opprettes ved denne tilbudskonkurransen. Rammeavtaleleverandørene vil da ha mulighet til å konkurrere om disse oppdragene på lik linje med andre tilbydere.
Den avdelingen som har tatt avrop på rammeavtalen skal ha tilsendt ordrebekreftelse snarest mulig og senest tre dager etter at leverandøren har mottatt avrop på rammeavtale.
Avropsnummer skal angis i Ordrebekreftelsen.
vav har flere virksomhetsområder som arbeider med prosjektgjennomføring. De viktigste er avdeling for plan og prosjekt (app), drift- og vedlikeholdsavdelingen (adv) og avdeling for teknisk beredskap (atb). i tillegg har administrasjonsavdelingen ansvar for etatens ikt-prosjekter og eiendomsdrift knyttet til våre kontorlokaler.
Alle avdelinger kan ha behov for prosjektledertjenester og har anledning til å benytte denne rammeavtale. Største bruker av denne rammeavtalen vil være app i forbindelse med nyanlegg og større prosjekter
Rammeavtalen vil omfatte innleie av personell til prosjektledelse, samt innleie av personell til rollen som assisterende prosjektleder.
Arbeidssted vil være i vav`s lokaler i Herslebs gate 5 og/eller ute på det enkelte anlegg i Oslo.
Rammeavtalen vil ha en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse 2 år på de opprinnelige avtalevilkår.
Prosjektledere som eventuelt er engasjert siste avtaleår, er forutsatt å fullføre sitt prosjektlederoppdrag selv om dette går ut over rammeavtalens sluttdato.
Konkurransegrunnlag? åpen anbudskonkurranse over eØs-terskelverdi 4
Kostnadene til prosjektledelse kan ved maksimal avtaleperiode estimeres til størrelsesordenen nok 20 -60 millioner eks. Mva.
Omfanget er et estimat som ikke binder oppdragsgiver.
Ved større og andre prosjektetableringer, krevende prosjekter med behov for andre fagdisipliner i prosjektledelse og ellers når Oppdragsgiver finner det hensiktsmessig, vil oppdragsgiver kunne lyse ut tilbudskonkurranse på tilsvarende ytelser som regulert i de rammeavtaler som opprettes ved denne tilbudskonkurransen. Rammeavtaleleverandørene vil da ha mulighet til å konkurrere om disse oppdragene på lik linje med andre tilbydere.
Den avdelingen som har tatt avrop på rammeavtalen skal ha tilsendt ordrebekreftelse snarest mulig og senest tre dager etter at leverandøren har mottatt avrop på rammeavtale.
Avropsnummer skal angis i Ordrebekreftelsen.
vav har flere virksomhetsområder som arbeider med prosjektgjennomføring. De viktigste er avdeling for plan og prosjekt (app), drift- og vedlikeholdsavdelingen (adv) og avdeling for teknisk beredskap (atb). i tillegg har administrasjonsavdelingen ansvar for etatens ikt-prosjekter og eiendomsdrift knyttet til våre kontorlokaler.
Alle avdelinger kan ha behov for prosjektledertjenester og har anledning til å benytte denne rammeavtale. Største bruker av denne rammeavtalen vil være app i forbindelse med nyanlegg og større prosjekter
Anbud id:
237829
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Mandag 25. Februar 2013
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Bruksendring utebodHei, Vi forsøker å gjennomføre en søknad for endring av utebod til et soverom. Vi har litt utfordringer å klare å tegne dette på en god måte. Kan dere bistå oss med dette for å fullføre søknaden? Og...
-
Oslo
-
Torsdag 20. Juni 2024
-
-
Vi søker dyktig business controller med interesse for ITVi søker en dyktig og operativ business controller som kan bistå oss i månedsrapporteringen og oppfølgingen av en eller flere av våre forretningsenheter. Du må ha en sterk interesse for it og nysgjerr...
-
Oslo
-
Fredag 14. Juni 2024
-
-
Endring fasade: Tegning + søknad + gjennomføring (Oslo)Vi ønsker å gjøre en fasadeendring (erstatte vindu med dør mot bakhage) i et hus som er på gul liste / ‘spesialområde med formål bevaring’ i Oslo. Vi ønsker tilbud på gjennomføring av prosjektet (fra...
-
Oslo
-
Fredag 7. Juni 2024
-
-
Utvidelse av balkongHei vi er et borettslag med 16 enheter som ønsker å utvide balkong. Vi ønsker pris og tolkning av reguleringsplan i Oslo.
-
Oslo
-
Fredag 7. Juni 2024
-
-
Statiker - fjerne murveggØnsker å fjerne enkel rekke med murstein/tegl stein (1 meter lang). «søylen» ligger an mot sperre i gulv og mot undertak.
-
Oslo
-
Torsdag 6. Juni 2024
-