Alarm og sikkerhet, Elektriker, Entreprenør i Møre og Romsdal
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Møre og Romsdal
Avsluttet
Anskaffelse - Adgangskontroll - Kortlesere, adgangskort mm 2013
Oppdragsgiver for denne konkurransen er Ålesund kommune. Konkurransen gjennomføres av Konserninnkjøp ( Ålesund Kommune)
Formålet med denne konkurransen er å inngå rammeavtale med en leverandør om kjøp av kortlesere til bruk i adgangskontrollsystem, og øvrig materiell i tilknytning til dette.
Ålesund kommune har i dag adgangskontrollsystem fra to produsenter; Timecon (Norsk Tid) og Arx Access (assa)Rammeavtalen skal i første omgang benyttes i forbindelse med utskifting av eksisterende kortlesere fra Timecon. Videre vil avtalen benyttes til løpende levering etter hvert som behov oppstår, enten ved nybygg eller ved rehabilitering av eksisterende bygg.
Opsjon for øvrige kommuner i Innkjøpssamarbeidet på Sunnmøre til å tiltre avtalen. Kommunene i Innkjøpssamarbeidet på Sunnmøre skal ha opsjon til å tiltre avtalen innen 01. 12. 2013.
Dette gjelder kommunene Sula, Haram, Giske, Ørskog, Sandøy, Vestnes, Skodje, Stranda, Sykkylven, Norddal og Stordal. Se mer om dette i konkurransegrunnlaget pkt 8. 1. 1. 2
Befaring: i forbindelse med konkurransen vil det gjennomføres befaring hvor alle interessenter oppfordres til å møte. Tidspunkt for befaring er satt til torsdag 04. 07. 2013 kl 12: 00, med oppmøte i 1. Et/servicetorg i Ålesund rå#URL0# som ønsker å delta på befaring bes om å sende en e-post på forhånd til #URL1#
Rammeavtale vil inngås for to (2) år, med mulighet for Oppdragsgiver til å prolongere avtalen i ytterligere 1+1 år.
For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Visma TendSign. For å melde din interesse på dette anbudet og få tilgang til dokumenter, skal du kopiere og lime inn lenken i din nettleser.
#URL2#? id=39119
Alle tilbud skal leveres elektronisk via Visma, #URL3# innen tilbudsfristen. Er du ikke bruker hos Visma eller har spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet (som for eksempel hvordan du skal gi tilbud), ta kontakt med Visma Support på tlf: (info fjernet) 6814 eller på e-post til: #URL4#
Det anbefales at tilbudet leveres i god tid før fristens utløp. Skulle det komme tilleggsinformasjon fra oppdragsgiver som fører til at du ønsker å endre tilbudet ditt før tilbudsfristen utgår, kan du gå inn og åpne tilbudet, gjøre eventuelle endringer og levere på nytt helt inntil tilbudsfristen utgår. Det siste leverte tilbudet regnes som det endelige tilbudet.
Rammeavtale inngås for to (2) år, med opsjon for forlengelse 1+1
Formålet med denne konkurransen er å inngå rammeavtale med en leverandør om kjøp av kortlesere til bruk i adgangskontrollsystem, og øvrig materiell i tilknytning til dette.
Ålesund kommune har i dag adgangskontrollsystem fra to produsenter; Timecon (Norsk Tid) og Arx Access (assa)Rammeavtalen skal i første omgang benyttes i forbindelse med utskifting av eksisterende kortlesere fra Timecon. Videre vil avtalen benyttes til løpende levering etter hvert som behov oppstår, enten ved nybygg eller ved rehabilitering av eksisterende bygg.
Opsjon for øvrige kommuner i Innkjøpssamarbeidet på Sunnmøre til å tiltre avtalen. Kommunene i Innkjøpssamarbeidet på Sunnmøre skal ha opsjon til å tiltre avtalen innen 01. 12. 2013.
Dette gjelder kommunene Sula, Haram, Giske, Ørskog, Sandøy, Vestnes, Skodje, Stranda, Sykkylven, Norddal og Stordal. Se mer om dette i konkurransegrunnlaget pkt 8. 1. 1. 2
Befaring: i forbindelse med konkurransen vil det gjennomføres befaring hvor alle interessenter oppfordres til å møte. Tidspunkt for befaring er satt til torsdag 04. 07. 2013 kl 12: 00, med oppmøte i 1. Et/servicetorg i Ålesund rå#URL0# som ønsker å delta på befaring bes om å sende en e-post på forhånd til #URL1#
Rammeavtale vil inngås for to (2) år, med mulighet for Oppdragsgiver til å prolongere avtalen i ytterligere 1+1 år.
For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Visma TendSign. For å melde din interesse på dette anbudet og få tilgang til dokumenter, skal du kopiere og lime inn lenken i din nettleser.
#URL2#? id=39119
Alle tilbud skal leveres elektronisk via Visma, #URL3# innen tilbudsfristen. Er du ikke bruker hos Visma eller har spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet (som for eksempel hvordan du skal gi tilbud), ta kontakt med Visma Support på tlf: (info fjernet) 6814 eller på e-post til: #URL4#
Det anbefales at tilbudet leveres i god tid før fristens utløp. Skulle det komme tilleggsinformasjon fra oppdragsgiver som fører til at du ønsker å endre tilbudet ditt før tilbudsfristen utgår, kan du gå inn og åpne tilbudet, gjøre eventuelle endringer og levere på nytt helt inntil tilbudsfristen utgår. Det siste leverte tilbudet regnes som det endelige tilbudet.
Rammeavtale inngås for to (2) år, med opsjon for forlengelse 1+1
Anbud id:
256934
-
Registrert:Mandag 24. Juni 2013
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Møre og Romsdal
6 anbud
-
Sette opp 2 punkt for strøm utendørsEg treng eit strømuttak på veranda og eit til på ein anna vegg. Tebkt brukt til å koble på varmelampe, utelys etc *Oppdatert med bilder for å spesifisere. Bilde av: 1. Sikringsskap 2. Veggen stikket...
-
Ålesund
-
Lørdag 11. Mai 2024
-
-
Termostater for varmekablerJeg har fått bekreftet av elektriker at mine 3 termostater varmekabler må skiftes (de virker ikke lengre).
-
Kristiansund
-
Fredag 10. Mai 2024
-
-
Legge opp 220v stikk i yttergang i sameieSameiet skal installere porttelefon og trenger derfor et 220v stikk lagt opp i nærheten av ytterdør.
-
Ålesund
-
Fredag 10. Mai 2024
-
-
Inngangsdør door callInngangsdør dør call har ikke virket hos oss siden vi har malt veggen da vi sletet å montere delene på plass.
-
Ålesund
-
Tirsdag 7. Mai 2024
-
-
Pusse opp bad 2 etasjeGammelt bad i 2 etasje skal pusses opp og utvides litt. + et par andre ting vi vil diskutere litt muligheter. på badet skal usjkabinett skal byttes ut mot dusj side med glass vegg. Toalett skal flytte...
-
Sula
-
Torsdag 2. Mai 2024
-