IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Anskaffelse av drift og programvare for Telefoni og kontaktsenterløsning
Fjellinjen ønsker å anskaffe dataløsning for håndtering av innkommende henvendelser til vårt kundesenter. Fjellinjen har i dag et kundesenter bestående av 45 agenter som behandler telefoni, e-post, Chat, Facebook/Twitter, webhenvendelser og skriftlige henvendelser. Dagens åpningstider er kl 08. 00-20. 00. Samlet trafikkvolum er per januar 2014 estimert til ca. 1000 samtaler pr dag samt ca 600 e-mail, 250 Chat- og web-henvendelser daglig. Se Vedlegg 1 for nærmere kravspesifikasjon. Merk: For å melde din interesse i denne kunngjøringen og motta tilleggsinformasjon vennligst besøk Doffin nettsiden (info fjernet)? id=272253.
Anbud id:
339283
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Onsdag 31. Desember 2014
Er du interessert i dette oppdraget?