IT/Web og Support i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Anskaffelse av Konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og Kontraktsadministrativt Verktøy (KAV)
Oppdragsgiver skal inngå en avtale om kgv som skal gjelde i 3 år, med mulighet for å forlenge i ytterligere 2 år, med ett år av gangen (3+1+1). Utløsning av opsjon skal skje skriftlig senest 3 måneder før avtalens utløp.
Lengden av avtalen begrunnes med at vi regner med at opplæring, implementering og innarbeiding i rutiner vil ta mye tid og ressurser før det kan utnyttes til det fulle. Å bytte løsning etter 2 år vil være særs uhensiktsmessig med tanke på investering gjort og utbyttet som enda ikke vil være hentet ut.
Oppdragsgiver vil holde fristen innen 1. Juli for å følge anskaffelsesregelverket for innføring av elektronisk tilbudslevering, men enda viktigere i denne prosessen er å videre legge til rette for å effektivisere våre anskaffelsesprosesser. Vi ønsker dermed i første omgang å anskaffe et kgv med muligheter for:
• Å lage og kunngjøre anskaffelsesdokumenter
• Å ta imot tilbud, evaluere og tildele kontrakt
• løpende protokollføring
• Funksjonalitet for kontraktsadministrasjons verktøy (kav)
• Metode for ubegrenset antall for lesetilgang på avtalene i kav
• Funksjonalitet for rapporter over virksomhetens innkjøp og innkjøpspraksis
• Dynamiske dokumenter
• Evaluering av tilbud i løsningen
For eventuelle opsjoner ønskes det at det tilbys muligheter/funksjoner for:
• Integrasjon med sak- og arkivløsning (ePhorte)
• Elektronisk signering
• Maler for anskaffelsesdokumenter i løsningen tilpasset de ulike forskriftsdelene (Konkurransegrunnlag og ssa).
• Å utvide med ytterligere brukere etter behov i løpet av kontraktsperioden.
Lengden av avtalen begrunnes med at vi regner med at opplæring, implementering og innarbeiding i rutiner vil ta mye tid og ressurser før det kan utnyttes til det fulle. Å bytte løsning etter 2 år vil være særs uhensiktsmessig med tanke på investering gjort og utbyttet som enda ikke vil være hentet ut.
Oppdragsgiver vil holde fristen innen 1. Juli for å følge anskaffelsesregelverket for innføring av elektronisk tilbudslevering, men enda viktigere i denne prosessen er å videre legge til rette for å effektivisere våre anskaffelsesprosesser. Vi ønsker dermed i første omgang å anskaffe et kgv med muligheter for:
• Å lage og kunngjøre anskaffelsesdokumenter
• Å ta imot tilbud, evaluere og tildele kontrakt
• løpende protokollføring
• Funksjonalitet for kontraktsadministrasjons verktøy (kav)
• Metode for ubegrenset antall for lesetilgang på avtalene i kav
• Funksjonalitet for rapporter over virksomhetens innkjøp og innkjøpspraksis
• Dynamiske dokumenter
• Evaluering av tilbud i løsningen
For eventuelle opsjoner ønskes det at det tilbys muligheter/funksjoner for:
• Integrasjon med sak- og arkivløsning (ePhorte)
• Elektronisk signering
• Maler for anskaffelsesdokumenter i løsningen tilpasset de ulike forskriftsdelene (Konkurransegrunnlag og ssa).
• Å utvide med ytterligere brukere etter behov i løpet av kontraktsperioden.
Anbud id:
518022
-
Sted:Overhalla
-
Registrert:Onsdag 18. April 2018
Er du interessert i dette oppdraget?