IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Anskaffelse av kontaktsenterløsning
Vi ønsker løsninger som kan dekke flest mulige av våre behov:
- Helhetlig og effektiv håndtering av henvendelser fra kundene
- God flyt internt når henvendelser skal sendes og følges opp videre
- Hjelpeverktøy for medarbeiderne på kundesenter slik at de raskt kan finne den informasjonen de trenger for å hjelpe kunden
- Godt verktøy for å hente ut statistikk om kundehenvendelser og for å rapportere. Statistikk og rapporter skal benyttes til kundeinnsikt, informasjon om drift mm.
- Fleksible løsninger som gjør oss rustet for fremtiden med ny teknologi, integrasjon med andre systemer mm.
- Helhetlig og effektiv håndtering av henvendelser fra kundene
- God flyt internt når henvendelser skal sendes og følges opp videre
- Hjelpeverktøy for medarbeiderne på kundesenter slik at de raskt kan finne den informasjonen de trenger for å hjelpe kunden
- Godt verktøy for å hente ut statistikk om kundehenvendelser og for å rapportere. Statistikk og rapporter skal benyttes til kundeinnsikt, informasjon om drift mm.
- Fleksible løsninger som gjør oss rustet for fremtiden med ny teknologi, integrasjon med andre systemer mm.
Anbud id:
643929
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Tirsdag 12. Mai 2020
Er du interessert i dette oppdraget?