Anskaffelse av kontaktsenterløsning med tilhørende tjenester, herunder Chatbot, til Tolletaten - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Anskaffelse av kontaktsenterløsning med tilhørende tjenester, herunder Chatbot, til Tolletaten - Med delkontrakter
Konkurranse er Avlyst
Tolletaten inviterer til konkurranse med forhandling i forbindelse med anskaffelse av kontaktsenterløsning med tilhørende tjenester, herunder Chatbot, til Tolletaten.
Tolletaten har etablert en langsiktig visjon om ett kontaktpunkt for Tolletatens brukere, og det er igangsatt et arbeid for å strukturere mottak av henvendelser og styre flest mulig inn til Tolletatens framtidige Veiledningsseksjon.
For å realisere visjonen er det behov for å anskaffe en moderne og fleksibel kontaktsenterløsning som kan bistå med effektivt mottak og håndtering av alle typer henvendelser. Da målsetningen er å rute flest mulig av Tolletatens henvendelser inn mot en felles kontaktsenterløsning, vil det være behov for en løsning som kan håndtere både et økende antall brukere og antall henvendelser per år.
i tillegg til selve kontaktsenterløsningen ønsker Tolletaten også å innføre chatbot-teknologi.
Tolletaten inviterer til konkurranse med forhandling i forbindelse med anskaffelse av kontaktsenterløsning med tilhørende tjenester, herunder Chatbot, til Tolletaten.
Tolletaten har etablert en langsiktig visjon om ett kontaktpunkt for Tolletatens brukere, og det er igangsatt et arbeid for å strukturere mottak av henvendelser og styre flest mulig inn til Tolletatens framtidige Veiledningsseksjon.
For å realisere visjonen er det behov for å anskaffe en moderne og fleksibel kontaktsenterløsning som kan bistå med effektivt mottak og håndtering av alle typer henvendelser. Da målsetningen er å rute flest mulig av Tolletatens henvendelser inn mot en felles kontaktsenterløsning, vil det være behov for en løsning som kan håndtere både et økende antall brukere og antall henvendelser per år.
i tillegg til selve kontaktsenterløsningen ønsker Tolletaten også å innføre chatbot-teknologi.
Anbud id:
692818
-
Sted:
-
Registrert:Lørdag 16. Januar 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Sofa med knekt rammeJeg har en sofa som er knekt i fremre del av rammen. Rammen er satt sammen av flere deler, men den knekte delen består av en lang planke som utgjør nesten hele lengden på sofaen. Oppå planken ligger...
-
Bergen
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Flat pakke 160x110Trenger frakt fra Sandnes til Oslo. Fra Onsdag 5. November. Hente hjemme, sende hjem. Flat pakke 160x110. må behandles svært forsiktig!
-
Sandnes
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Sofa 235 cm langTre seter sofa, mål er 235 cm x 90 cm x 80 cm ønskes fraktet fra Tromsø sentrum til stjørdal
-
Stjørdal
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Transport av kjøleskap fra Trondheim til Larvik(info fjernet) Ønsker å transportere dette fra Trondheim til Larvik
-
Oslo
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Legge ny kursØnsker tilbud på opplegg av ny kurs, 25 amp. Innvendig jobb er ca 4, 5 meter. Resten av kabelen skal legges i rør, som allerede er lagt ca 15 meter frem til boblekar. Kan strekke kabel selv og ønske...
-
Nordre Follo
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Service bilHar en Kona El bil som skal ha 4 års service. Kjørt ca 22500 km
-
Bergen
-
Tirsdag 5. November 2024
-