IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Anskaffelse av løsning for reise- og utlegg i NAV (SaaS)
Nav søker en standard skytjeneste som bl. a inkluderer følgende produkter og tjenester:
-Brukertilganger
-Lagring og prosessorkraft
- Etablering av tjenesten, herunder nødvendige integrasjoner og overføring av data
i tillegg kan nav ha behov for bistand etter etableringsfasen, samt kompetanseoverføring fra leverandør.
i et normalår har nav 100 000 registrerte reiseregninger og utlegg. Som følge av koronapandemien ble refusjonskrav for reise og utlegg nesten halvert i 2020. Det er forventet at reiseaktiviteten vil bli redusert fremover, i vår prognose har vi lagt til grunn 75 000 refusjonskrav for reise og utlegg per år.
Vi anslår at 7000 brukere trenger tilgang til løsningen fra oppstarten. i avtaleperioden er det ventet at behovet for tilgang økes til 15 000 for ansatte i nav.
nav ønsker at løsningen skal kunne benyttes for oppgjør av reise og utlegg for eksterne (brukere som ikke er ansatt i nav). i dag er det i underkant av 2000 eksterne som får refundert utgifter for oppdrag utført for nav.
Denne anskaffelsen følger prosedyren for konkurranse med forhandlinger i to trinn. Oppdragsgiver velger ut hvilke leverandører som skal inviteres til å levere tilbud blant de som tilfredsstiller kvalifikasjonskravene.
-Brukertilganger
-Lagring og prosessorkraft
- Etablering av tjenesten, herunder nødvendige integrasjoner og overføring av data
i tillegg kan nav ha behov for bistand etter etableringsfasen, samt kompetanseoverføring fra leverandør.
i et normalår har nav 100 000 registrerte reiseregninger og utlegg. Som følge av koronapandemien ble refusjonskrav for reise og utlegg nesten halvert i 2020. Det er forventet at reiseaktiviteten vil bli redusert fremover, i vår prognose har vi lagt til grunn 75 000 refusjonskrav for reise og utlegg per år.
Vi anslår at 7000 brukere trenger tilgang til løsningen fra oppstarten. i avtaleperioden er det ventet at behovet for tilgang økes til 15 000 for ansatte i nav.
nav ønsker at løsningen skal kunne benyttes for oppgjør av reise og utlegg for eksterne (brukere som ikke er ansatt i nav). i dag er det i underkant av 2000 eksterne som får refundert utgifter for oppdrag utført for nav.
Denne anskaffelsen følger prosedyren for konkurranse med forhandlinger i to trinn. Oppdragsgiver velger ut hvilke leverandører som skal inviteres til å levere tilbud blant de som tilfredsstiller kvalifikasjonskravene.
Anbud id:
737846
-
Sted:Oslo, Rana
-
Registrert:Fredag 9. Juli 2021
Er du interessert i dette oppdraget?