Anskaffelse av løsning for reise- og utlegg i NAV (SaaS) - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Anskaffelse av løsning for reise- og utlegg i NAV (SaaS) - Med delkontrakter
Nav søker en standard skytjeneste som bl. a inkluderer følgende produkter og tjenester:
-Brukertilganger
-Lagring og prosessorkraft
- Etablering av tjenesten, herunder nødvendige integrasjoner og overføring av data
i tillegg kan nav ha behov for bistand etter etableringsfasen, samt kompetanseoverføring fra leverandør.
i et normalår har nav 100 000 registrerte reiseregninger og utlegg. Som følge av koronapandemien ble refusjonskrav for reise og utlegg nesten halvert i 2020. Det er forventet at reiseaktiviteten vil bli redusert fremover, i vår prognose har vi lagt til grunn 75 000 refusjonskrav for reise og utlegg per år.
Vi anslår at 7000 brukere trenger tilgang til løsningen fra oppstarten. i avtaleperioden er det ventet at behovet for tilgang økes til 15 000 for ansatte i nav.
nav ønsker at løsningen skal kunne benyttes for oppgjør av reise og utlegg for eksterne (brukere som ikke er ansatt i nav). i dag er det i underkant av 2000 eksterne som får refundert utgifter for oppdrag utført for nav.
Denne anskaffelsen følger prosedyren for konkurranse med forhandlinger i to trinn. Oppdragsgiver velger ut hvilke leverandører som skal inviteres til å levere tilbud blant de som tilfredsstiller kvalifikasjonskravene.
-Brukertilganger
-Lagring og prosessorkraft
- Etablering av tjenesten, herunder nødvendige integrasjoner og overføring av data
i tillegg kan nav ha behov for bistand etter etableringsfasen, samt kompetanseoverføring fra leverandør.
i et normalår har nav 100 000 registrerte reiseregninger og utlegg. Som følge av koronapandemien ble refusjonskrav for reise og utlegg nesten halvert i 2020. Det er forventet at reiseaktiviteten vil bli redusert fremover, i vår prognose har vi lagt til grunn 75 000 refusjonskrav for reise og utlegg per år.
Vi anslår at 7000 brukere trenger tilgang til løsningen fra oppstarten. i avtaleperioden er det ventet at behovet for tilgang økes til 15 000 for ansatte i nav.
nav ønsker at løsningen skal kunne benyttes for oppgjør av reise og utlegg for eksterne (brukere som ikke er ansatt i nav). i dag er det i underkant av 2000 eksterne som får refundert utgifter for oppdrag utført for nav.
Denne anskaffelsen følger prosedyren for konkurranse med forhandlinger i to trinn. Oppdragsgiver velger ut hvilke leverandører som skal inviteres til å levere tilbud blant de som tilfredsstiller kvalifikasjonskravene.
Anbud id:
775240
-
Sted:
-
Registrert:Tirsdag 21. Desember 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Transport av 3 komplette vinterhjul.Ønsker Transport-tilbud av 3 komplette vinterhjul fra Ragn-Sells Autopart (Voss) til Trondheim.
-
Trondheim
-
Mandag 25. November 2024
-
-
Peoguet 3008 gir problemerHei Har en Peoguet 3008, 2010-modell, Diesel, automat (med manuell gir) Satt spaken i a og begynte å kjøre. Merker fort at den ikke girer opp og ser at i displayet står det M1 selv og spaken fysisk...
-
Sandefjord
-
Mandag 25. November 2024
-
-
Graving i dyp jordDu må grave ca 50 cm dypere i jorda i et 2 meter hull som allerede er gravd. Og grave bredere ca 1, 5 meter på venstre siden. Den øverste delen på venstre side er betong og skal være ødelagt. Under er...
-
Lørenskog
-
Mandag 25. November 2024
-
-
Frakte Hardtop til VW AmarokFrakte Hardtop til vw Amarok fra Kleppe i Rogaland til Dale i Sunnfjord i Vestland.
-
Fjaler
-
Mandag 25. November 2024
-