Anskaffelse av løsning for reise- og utlegg i NAV (SaaS) - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Anskaffelse av løsning for reise- og utlegg i NAV (SaaS) - Med delkontrakter
Nav søker en standard skytjeneste som bl. a inkluderer følgende produkter og tjenester:
-Brukertilganger
-Lagring og prosessorkraft
- Etablering av tjenesten, herunder nødvendige integrasjoner og overføring av data
i tillegg kan nav ha behov for bistand etter etableringsfasen, samt kompetanseoverføring fra leverandør.
i et normalår har nav 100 000 registrerte reiseregninger og utlegg. Som følge av koronapandemien ble refusjonskrav for reise og utlegg nesten halvert i 2020. Det er forventet at reiseaktiviteten vil bli redusert fremover, i vår prognose har vi lagt til grunn 75 000 refusjonskrav for reise og utlegg per år.
Vi anslår at 7000 brukere trenger tilgang til løsningen fra oppstarten. i avtaleperioden er det ventet at behovet for tilgang økes til 15 000 for ansatte i nav.
nav ønsker at løsningen skal kunne benyttes for oppgjør av reise og utlegg for eksterne (brukere som ikke er ansatt i nav). i dag er det i underkant av 2000 eksterne som får refundert utgifter for oppdrag utført for nav.
Denne anskaffelsen følger prosedyren for konkurranse med forhandlinger i to trinn. Oppdragsgiver velger ut hvilke leverandører som skal inviteres til å levere tilbud blant de som tilfredsstiller kvalifikasjonskravene.
-Brukertilganger
-Lagring og prosessorkraft
- Etablering av tjenesten, herunder nødvendige integrasjoner og overføring av data
i tillegg kan nav ha behov for bistand etter etableringsfasen, samt kompetanseoverføring fra leverandør.
i et normalår har nav 100 000 registrerte reiseregninger og utlegg. Som følge av koronapandemien ble refusjonskrav for reise og utlegg nesten halvert i 2020. Det er forventet at reiseaktiviteten vil bli redusert fremover, i vår prognose har vi lagt til grunn 75 000 refusjonskrav for reise og utlegg per år.
Vi anslår at 7000 brukere trenger tilgang til løsningen fra oppstarten. i avtaleperioden er det ventet at behovet for tilgang økes til 15 000 for ansatte i nav.
nav ønsker at løsningen skal kunne benyttes for oppgjør av reise og utlegg for eksterne (brukere som ikke er ansatt i nav). i dag er det i underkant av 2000 eksterne som får refundert utgifter for oppdrag utført for nav.
Denne anskaffelsen følger prosedyren for konkurranse med forhandlinger i to trinn. Oppdragsgiver velger ut hvilke leverandører som skal inviteres til å levere tilbud blant de som tilfredsstiller kvalifikasjonskravene.
Anbud id:
775240
-
Sted:
-
Registrert:Tirsdag 21. Desember 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Rive kjøkken - legge nytt gulv - fikse vegger - noe rørleggerarbeidJeg har tenkt å skifte kjøkken i min leilighet. Det nye kjøkkenet vil monteres av leverandøren. så jeg trenger å få revet mitt gamle kjøkken, og evt fikse veggene bak om det trengs. i tillegg vil jeg...
-
Bergen
-
Onsdag 5. Februar 2025
-
-
Må frakte en Lexus RX400hFraktes fra Drammen til Kristiansand/vennesla
-
Vennesla
-
Onsdag 5. Februar 2025
-
-
Montering av overskap kjøkkenØnsker å få montert opp to overskap fra ikea på kjøkkenvegg. Vegg med gipsplate, men gammel teglstein med porøse fuger bak som kan bli en utfordring.
-
Oslo
-
Onsdag 5. Februar 2025
-
-
Montering av vannmåler i privat boligØnsker pris på montering av vannmåler. Selve vannmåleren leiges av Tysver kommune. Det er enkel tilkomst for å montere vannmåleren i boligen.
-
Tysvær
-
Onsdag 5. Februar 2025
-
-
Legge flis og mikrosement på bad. ca 6 kvm badDet skal smøres membran på litex plater som er skrudd opp og det skal legges fliser på gulv som er ferdig avretta. = membran på vegger og gulv. = to vegger skal ha fliser = gulvet skal ha fliser = to...
-
Porsgrunn
-
Onsdag 5. Februar 2025
-