IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Anskaffelse av løsning for effektiv håndtering av henvendelser
Miljødirektoratet har i lengre tid opplevd utfordringer knyttet til hvordan vi håndterer innkommende henvendelser fra publikum. Strategien vår slår fast at vi skal møte brukernes forventninger om enkle, effektive, digitale tjenester og videreutvikle brukervennlige tjenester som forenkler og forbedrer kontakten med oss. Dagens arbeidsform må derfor forbedres. Etter en konseptutredning ser vi at det er gevinster å hente, i form av effektivisering og leveransekvalitet, ved å forenkle systemet for henvendelser både for eksterne brukere og interne saksbehandlere. Vi ønsker derfor å gå til innkjøp av et system for mer effektiv håndtering av henvendelser i Miljødirektoratet.
Anbud id:
770457
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Torsdag 25. November 2021
Er du interessert i dette oppdraget?